Sanne_horses schreef:als je je paardje niet snel diep naar benede gaat rijde gaat hij binne een jaar helemaal niet meer omlaag,, je moet zelf wete wat je gelooft maar dat is wat ik denk want ik heb het nu zelf 2 x meegemaakt en met mijn nieuwe paardje weet ik wel beter!
als je goed had gelezen zit de TS er niet zelf op maar zit er voor het eerst iemand anders op, en zijn de foto's waar hij lager liep met losrijden er niet
en de TS kan hem zelf dus wel degelijk wat lager instellenen dat jij zoiets al 2x hebt meegemaakt zegt denk ik meer over jou en de manier waarop je paarden ingereden zijn of gereden zijn door de vorige eigenaar.
als je een beetje handig bent kan je je paard op iedere manier rijden, lang en laag of meer opgericht
alleen duurt dat net ff iets langer om dat voor elkaar te krijgen dan de 2,5 week dat dit paard onder het zadel is

nog ff voor degene die 'het perfecte plaatje' willen zien en de nek als hoogste punt en het neusje er iets uit...mensen wat kan je verwachten, t beestje is 2,5 week onder het zadel en bied deze houding zelf aan, door hier in mee te gaan en er verder op door te trainen en hem sterker te maken komt dat neusje er echt wel uit
maar je kan echt niet verwachten dat je een jonkie die zo kort onder t zadel is meteen in iedere houding 'volgens het boekje' kan rijden, en zeker niet als de ruiter er voor het eerst op zit!
maar veel discussieren heeft toch weinig nut, hij is zo goed als verkocht zoals op deze pagina te lezen is