Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

IlonaS schreef:Heel verstandig missmiekie,jij ook suc6 verder! P.s ik heb jou nog nooit gezien bij het zzgp? welke provincie rijdt jij?
haha maar welke provincie rijd jij dan? missmiekie schreef:IlonaS schreef:Heel verstandig missmiekie,jij ook suc6 verder! P.s ik heb jou nog nooit gezien bij het zzgp? welke provincie rijdt jij?
zuid-holland
En ik schijn toch echt bij t zzgp te rijden, anders haal ik die 2 punten in t zz-licht niet hehaha maar welke provincie rijd jij dan?
IlonaS schreef:Wij zijn inderdaad heel blij met het paard,we horen namelijk van toptrainers ook dat het een paard voor de toekomst is! ik vindt het heel jammer dat je Michelle85 zo negatief reageerd! Maar ik neem deze reactie ook niet echt serieus weet namelijk wel beter!

niemand is jou of je paardje aant afzeiken, ze attenderen je slechts op een zeer cruciaal aspect van de rijkunst: achterhandgebruik
daantjuhhh schreef:Oke oke.. nou weten we het wel dames.
Vecht het per PM maar uit.

missmiekie schreef:ik ben het met rockey eens, de filmpjes vallen me vergeleken met de foto's wel tegen.
suc6 verder.