Jong, super talentvol toekomstpaard in training *Veel*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:51

Ik probeer het nog een keer uit te leggen,dit paard heeft zoveel voorbeen dat het inderdaad lijkt dat hij achter niet veel doet,maar zijn achterbeen is niets mis mee,het mag alleen nog veel meer afdruk krijgen en sterker worden maar ik denk wel dat het goed komt! Alleen als hij zo'n slecht achterbeen heeft maak je mij niet wijs dat hij zo kan lopen want het moet toch wel allemaal vanachter uit komen?! Maar in de training zal ze dadelijk wat meer moeten gaan dragen maar dat is een kwestie van tijd! bedankt voor degene die wel positieve kritiek kunnen geven! En snel naar het z heb ik nooit gezegd dit paard krijgt alle tijd om zich te ontwikkelen maar ik bedoel dat ik haar door train tot dat ik ze z1 of z2 kan starten,nu rijd ik haar L1 om wat ervaring op te doen!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:55

*ik reageer hier niet meer op, het is alleen maar goed bedoelt advies* succes verder!

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:58

Heel verstandig missmiekie,jij ook suc6 verder! P.s ik heb jou nog nooit gezien bij het zzgp? welke provincie rijdt jij?

gigeloJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:59

Okee fijn is dat... nu weer normale reacties graag!!!!!!!!!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:02

IlonaS schreef:
Heel verstandig missmiekie,jij ook suc6 verder! P.s ik heb jou nog nooit gezien bij het zzgp? welke provincie rijdt jij?

zuid-holland
En ik schijn toch echt bij t zzgp te rijden, anders haal ik die 2 punten in t zz-licht niet he haha maar welke provincie rijd jij dan?

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:03

missmiekie schreef:
IlonaS schreef:

zuid-holland
En ik schijn toch echt bij t zzgp te rijden, anders haal ik die 2 punten in t zz-licht niet he haha maar welke provincie rijd jij dan?

lekker off-topic

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:04

ach, het is beter als ruzie maken he

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:07

ik rijdt bij de provincie noordbrabant!
en ik maak met niemand geen ruzie ik probeer juist iedereen in zijn waarde te laten,en voel je niet aangevallen over dat ik je vroeg welke provincie je rijdt want het was oprechte intresse

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:09

uhh, je maakt met niemand geen ruzie??
niemand geen??
das dus wel??

haha nee, ik plaag maar ik snap wat je bedoeld.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:09

ohw, nee zo bedoelde ik t ook niet hoor *voordat er misverstanden ontstaan* Noord-brabant start ik ook wel vaak(meestal), maar officieel gezien zit ik in Zuid-Holland.

#Ymke#

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:12

IlonaS schreef:
Wij zijn inderdaad heel blij met het paard,we horen namelijk van toptrainers ook dat het een paard voor de toekomst is! ik vindt het heel jammer dat je Michelle85 zo negatief reageerd! Maar ik neem deze reactie ook niet echt serieus weet namelijk wel beter!

Dus als iemand een negatieve reactie geeft neem jij diegene niet serieus? Dat toevallig iemand anders een andere mening heeft dan jij wil niet zeggen dat die mening meteen fout is. Jij bent het er niet mee eens, maar andere misschien wil... Vind je houding behoorlijk storend, je komt nogal kleinerend over naar sommige mensen toe... Je komt hier ineens binnenvallen op HAW met je mooie paardjes en verwacht dat iedereen ze ook mooi vind. Blijkbaar kan je niet zo goed tegen kritiek, je mag verwachten op jou niveau dat je dat inmiddels wel geleerd hebt met al die jury's.

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:15

Oke oke.. nou weten we het wel dames.
Vecht het per PM maar uit.

P.S. ik vind het een mooi beest hoor.

Adil

Re: Jong, super talentvol toekomstpaard in training *Veel*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:17

Eh....dit komt misschien heel knullig over...maar ik vind het verdomd knap van 't peerdje dat ie z'n been zo'n end de lucht ik krijgt zonder z'n achterhand te gebruiken...
Misschien een raar voorstel maar zullen we het dan maar op houden dat ie z'n achterhand misschien (nog) niet optimaal gebruikt maar dat deze er ook zeker niet achteraan bungelt......?

Ik kan nie zo goed tegen ruzie

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:19

Het lijkt me verstandig om hier niet op te reageren! en het lijkt me nog verstandiger om GEEN foto's meer te plaatsen! Opbouwende kritiek is GEEN probleem maar iemand echt afzeiken vindt ik laag,ookal is dat iemand zjn mening!en ik wil ook geen ruzie maken! maar als het paard je niet ligt laat het dan gewoon zo!

gigeloJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:27

vind ik nou ook !!!!!!!!! einde discussie

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:27

chill, dude....... niemand is jou of je paardje aant afzeiken, ze attenderen je slechts op een zeer cruciaal aspect van de rijkunst: achterhandgebruik
Neem die tip nou gewoon mee, kijk het eens even aan bij de volgende keer dat je jouw paardje rijd: als je het er dan nog niet mee eens bent dan verander je niks aan je rijden maar merk je toch wat dan ga je de achterhand van je paard verbeteren en zeg je : "Sorry, leu!!!"

Nogmaals, ik denk dat niemand hier berichten plaatst met de intentie jou of jouw paardje de grond in te boren!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:28

daantjuhhh schreef:
Oke oke.. nou weten we het wel dames.
Vecht het per PM maar uit.

Mijn idee.
Houd het hier on-topic en gezellig voordat ik een slotje moet plaatsen en UN's moet gaan uitdelen.

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:32

einde discussie!!!! doei doei

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:45

Ok, om dit topic weer even een positieve draai te geven, ik doe het je NIET na en ik vind het een gaaf paard net een waanzinnig mooi voobeen gebruik.

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 00:32

Hoihoi..

Ik wil ook geen ruzie, maar het was gewoon even een discussie.
Misschien is het krom, maar Gigelo, ik en IlonaS kennen hem in real life zeg maar..
Wat jullie vinden van de foto's, mogen jullie gerust vinden, maar sommige reacties komen nogal hard aan.
Jullie mogen best jullie mening hebben, en er mag ook best een discussiepunt over bestaan, maar mensen die hem in het echt kennen, weten er denk ik ook meer over.
Ik zat er voor de eerste keer op, en ik kan niet zomaar meteen huppakee die achterhand eronder zetten, en Tiara meteen aan zn vet zitten.
Als iemand er een ander idee over heeft dat is geen probleem, maar sommige reacties zijn een beetje een steek zeg maar..
Jammer..
Volgende keer als ie beter loopt, en ik haar beter ken, plaatsen we misschien weer foto's.

Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 00:37

*Heeft het topic niet gelezen*

Ik vind het een erg mooi paard met super gangen inderdaad, maar waarom zei je dat ze een jaartje achter loopt ? Mijn merrie is 5 jaar en ben ik pas net een beetje mee begonnen..
Maar het is een plaatje, dat zeker..

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 16:05

het veulen wat ie toen had is nu een jaar..
Maar ik weet niet wat daar nog allemaal tussen heeft gezeten, want toen stond Ilona hier nog niet op stal.

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:10

Jammer dat de foto's zo slecht zijn.. Maar wel super uitstrekken

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:16

nu ben ik natuurlijk geen alwetende, maar ik vind het er supernetjes uitzien, zeker voor de eerste keer.
dat paard loopt schitterend, en ik vind het nog wel meevallen met het achterbeen. op de paar laatste foto's heeft hij de achterhand er al meer bij zitten.

ik vind het gewoon een schitterend paard, de ruiter zit heel mooi, ziet er mooi uit!!!!

alexander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:01

missmiekie schreef:
ik ben het met rockey eens, de filmpjes vallen me vergeleken met de foto's wel tegen.
suc6 verder.

is dit paard te koop?