toen ik ze zag zei ik tegen arie dat lijkt yen wel . kijkik in je profiel zie ik tessa ,s profiel en later die van jou leuk
groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paula1 schreef:o yen ik zie dat jij er ook de smaak te pakken heb ps mooie foto,s .
toen ik ze zag zei ik tegen arie dat lijkt yen wel . kijkik in je profiel zie ik tessa ,s profiel en later die van jou leuk![]()
groetjes

nuri_lover schreef:leuk paard..!!!
ik rij zelf ook een friese hengst..
maar ik heb ik tipje..
als het paard begint te hobbelen..
moet je hem met een slof gaan rijden..
en dan heel diep..
dan komt de rug helemaal weer los
en kun je er alles weer mee!!
heb ik zelf ook mee gemaakt![]()

frieske schreef:mooie fries
Wat ik ontzettend zonde vind dat hij nu al aan de teugel wordt gereden..zo gaat zn gangwerk helemaal naar de knoppe..meen ik serieus!
Zoveel mogelijk voorwaarts rijden wat maakt het uit als hij met zn hoofd de lucht in loopt?
gr esther

Concorde schreef:WAUW!
Waarom heb ik dáár niet aan gedacht!
En wij maar zwoegen met al die lompe Friezen... Terwijl het dus echt zó simpel is!
KiWiKo schreef:Het paard wordt gewoon heel netjes gereden.......... absoluut.

frieske schreef:mooie fries
Wat ik ontzettend zonde vind dat hij nu al aan de teugel wordt gereden..zo gaat zn gangwerk helemaal naar de knoppe..meen ik serieus!
Zoveel mogelijk voorwaarts rijden wat maakt het uit als hij met zn hoofd de lucht in loopt?
gr esther
)
je bent er net niet handig genoeg mee, gezien die lijnen op de grond op de 2e foto
op janneke!MrsSoliana schreef:Renske die foto's zien er heel anders uit dan opstappen en wegrijden, ik weet waar dat meisje naartoe zit te kijken en waarom ze die handen zo laag heeft maar dit ziet er ook niet ontspannen uit, maar dat is mijn mening.

MrsSoliana schreef:Verder vind ik het paard van de TS erg mooi en wordt netjes gereden. Snap de reacties eigenlijk niet, mooi dier ruiter zit er netjes op en het ziet er zeker niet geforseerd uit!

Mare je zet er dan owk weer niet de mooiste foto's op ghehe.. Mare dat ik wat naar benede keek kwam ook omdat janneke me af en toe op het verkeerde been gooide, ze deed het verder super!! En ze wad idd een beetje onwennig aan de omgeving, maar ze was super ontspannen!! Ik zat er ook pas voor de 4e keer op, dus totale ontspanning kun je niet verwachten, ik vondt dat ik nog niet mocht klagen.. Maar het gaat steeds beter!!

maar je hebt gelijk, ik had niets in mijn handen en ze ontspande helemaal, veel friezen buigen zelf al snel in, dat deed janneke ook, en ik reed haar egt niet doelbewust naar beneden..