gigelo schreef:Door jou ge-blabla zou ik al bijna vrienden worden met kelliej
Nou kijk maar uit voor haar PB's dan...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gigelo schreef:Door jou ge-blabla zou ik al bijna vrienden worden met kelliej

kelliej schreef:Solide schreef:Nou kelliej zoals je wil, jij bent geweldig, je hebt gelijk en nu weg hier uit dat topic en dat er weer gewoon mensen kunnen reageren die niet willen laten weten hoe goed ze wel niet kunnen paardrijden.
haha nu word het helemaal mooi, ik geef 1 x commentaar en ze gaat meteen al dr vriendjes er op af sturen.

Zulk commentaar geven de mensen toch ook niet aan iemand die in de B zit? Nouja iig ziet er goed uit
en het is een leuk paardje. En wat is er mis mee als je paar d overbouwt is eigenlijk(niet dat jou paard overbouwt is hoor) maa rmijn pony is dat wel en die heeft ook z1 gelopen en is heel vaak kringkampieoen en alles geweest.
kelliej schreef:ik verpst dit toppic niet dat doen jullie zelf hoor, lees alles maar rustig na voordat je wat zegt.

kelliej schreef:ik verpst dit toppic niet dat doen jullie zelf hoor, lees alles maar rustig na voordat je wat zegt.

IlonaS schreef:enne mijn houding,ik ben op de meeste foto's los aan het rijden en ga dan nooit heel erg achter in het zadel zitten,juist om in het begin de rug wat te sparen en ik wil me niet steeds goed praten maar op de foto's waar ik wat meer ga verzamelen zit ik naar mijn mening kaarsrecht!!!

MissArianne schreef:ach kom op. het meiske is 18.... ze moet nog veel leren, dat is duidelijk. ik wil het niet op mn geweten hebben dat ze straks hulp moet gaan zoeken ofzo...
) .Ik neem het voor niemand op, val niemand af, maar laat een ieder zijn menig geven zonder gelijk kliekjes te vormen tegen elkaar! En als je het dan zo goed weet, vul je profiel dan eens met een aantal rij foto's
! talented schreef:vul je profiel dan eens met een aantal rij foto's!

? 

! talented schreef:Haha, ok, met rijfoto's op dusdanig niveau dat je recht van spreken hebt, zoiets?