Ben je al met haar op wedstrijd/keuringen geweest? Met zo een paard moet je buitenkomen zou ik zo zeggen. Veel succes nog
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
esperance schreef:
galopeer jij door de berm.. dat vind ik wel riskant.
ontopic: echt super mooi beestje zeg...alleen het lijkt op sommige foto's (weet het niet zeker, foto kan misschien wat bedriegen) dat je net op het randje van de weg en berm loopt, daar moet je mee oppassen.
? Ik gallopeer dus niet op de weg,draven en stappen wel.Ik woon in Zeeland,dus dijken en bermen genoeg hier.En nee, ik gallopeer niet op een stuk berm of dijk waar ik nog nooit heb gereden en dus niet weet of er kuilen of wat dan ook zitten.Maar ondertussen ken ik de omgeving hier op mijn duimpje,dus ik gallopeer er lekker op los
(in de berm op het strand in het bos enzenz...)Maxielover schreef:Ik ben er ook niet zo'n voorstander van om over de straat te gaan rijden (dan heb ik het over draven) als het vriest en een paard ijzers heeft. Hoewel je er natuurlijk kalkoenen onder kan zetten, maar dan nog... .![]()
!!
Met kalkoen op de weg draven....??!!

mag ik eigenlijk helemaal niet. Jammer dat een handelpaardje is. Ik vind dat je je hander beter iets lager kan houden dan te hoog. als je ze te hoog houd heeft je paard meer ruimten en moet je grotere hulpen geven valt meer op als je in een proef rijd en das niet de bedoeling.

? Ik gallopeer dus niet op de weg,draven en stappen wel.Ik woon in Zeeland,dus dijken en bermen genoeg hier.En nee, ik gallopeer niet op een stuk berm of dijk waar ik nog nooit heb gereden en dus niet weet of er kuilen of wat dan ook zitten.Maar ondertussen ken ik de omgeving hier op mijn duimpje,dus ik gallopeer er lekker op los
(in de berm op het strand in het bos enzenz...)

Met die drafoto..

linda_davino schreef:hey kimmie_girl
dat paard is van een vriendin van mij geweest!![]()
haha denk dat ze de laatste eigenaar is geweest...
kei toevallig dat ik haar hier tegenkom!!!
t is wel een schatje he.... en ze kan ook zooo mooi lopen!
ik heb er ook een paar keer op gezeten, en weet dat ze best lekker rijdt.
succes verder ermee!!![]()