Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Anke_ schreef:Ik hoop in de zomer dat ik haar kan startenWant op concours wil ik heel graag met haar
ditchie schreef:Ik zou een ander zadel nemen als ik jou was! Ik vind het zitvlak vrij groot voor je en vooral je zweetbladen zijn echt veel te lang! Wanneer je vrij korte benen hebt moet je minder lange zweetbladen nemen dan die er normaal op zitten. Je zult merken dat je dan veel meer contact hebt! ik vind het setje leuk
Ik lieft Scapa sports
Staat Dilia R. mooi _Anke_ schreef:Ik hoop in de zomer dat ik haar kan startenWant op concours wil ik heel graag met haar
BeLoVeD schreef:_Anke_ schreef:Ik hoop in de zomer dat ik haar kan startenWant op concours wil ik heel graag met haar
Met wat voor sporen wil je rijden als je de Z haalt dan?
Verder leuk paard.
Als het paard goed op deze sporen reageert en de ruiter rijdt er fijn mee kan ze deze toch omdoen in de Z
Citaat:_Anke_ schreef:Ik hoop in de zomer dat ik haar kan startenWant op concours wil ik heel graag met haar
Moet je daar dan andere sporen voor hebbenAls het paard goed op deze sporen reageert en de ruiter rijdt er fijn mee kan ze deze toch omdoen in de Z
![]()
Heel mooi setje hoor, vind het wel leuk weer eens wat anders
_Anke_ schreef:Mijn instructrice rijdt haar gewoon met een knopspoortje, dus afgestompt is ze er helemaal niet op!!!!! Daar reageert ze heel goed op en neemt ze gewoon travers, SB, wijken op aan!
Citaat:@Yvonelind, ik heb zwanenhals sporen omdat deze niet al te scherp inwerken, maar langer zijn dan knopsporen, want daar reageert ze gewoon minder op.