Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
veraA schreef:@Indianrose, maar zij trekt niet..
@Phante, *zucht* , daar gaat het ook niet om. Indianrose zei dat Patty er eens opmoest, en dat hij haar dan uit zou proberen. Daarop antwoord ik ; leuk dat hij haar gaat uitproberen, maar 1 ding is zeker, patty trekt niet zo als jij
Cyntje schreef:wat een kritiek, wat een kritiek....ooit van positieve feedback gehoord? Zonder iemand gelijk af te kraken??
speedylover schreef:leuk paardje hoor. maar volgens mij is niet alleen het zadel aan de grote kantnaja, boeie. zolang je maar niet te zwaar bent. het ziet er idd geval heel groot uit. niet het zadel. maar jij...
enne.. dat hoofdstel... sorry ..
.. Maarr... Ben je niet ietsjes te groot voor die pony??

Lielle schreef:Ik laat het open, alleen opmerkingen over sporen en het zadel zijn inmiddels wel geweest, die zijn dan ook NIET meer nodig.

Lielle schreef:Zo, topic doorgelezen en wat reacties.
Ik laat het open, alleen opmerkingen over sporen en het zadel zijn inmiddels wel geweest, die zijn dan ook NIET meer nodig.

Ik zou me er diep voor schamen.
Vind wel dat de neusriem heel raar lijkt te zitten, misschien het model? 
eroftmexx schreef:leuk ponytje rij je der ook wedstrijden mee?
en waarom die sporen is die zo sloom?
Maar ook zorgen ze ervoor dat de hulpen beter over komen... Wat bij heel veel shetjes wel nodig is met zo dikke winter vacht 

ik wil die OOOOK
sammylover schreef:
Sporen zijn niet alleen om het voor uit te poren
Maar ook zorgen ze ervoor dat de hulpen beter over komen... Wat bij heel veel shetjes wel nodig is met zo dikke winter vacht
Leuke shet... ziet er nettjes uit hoor
Ik vind het ook een GEWELDIG hoofdstelik wil die OOOOK

diablo_zot schreef:bonitobol schreef:Niet hakkig bedoelt, maar wijken doe je denk ik pas als je je paardje ontspannen nageeflijk kan rijden en correct aan het been ( de sporen lijken me nogal 'dom' bij dit shetje, geloof niet dat je er al M wedstrijden of zo mee rijd en ik ben van mening dat je sporen enkel gebruikt als verfijning van de hulpen en niet om je paard vooruit te branden) is .. Dus waarom al starten met wijken ?
Mijn lesgeefster zei altijd dat je al moest vooruit denkenDus al met de oefeningen beginnen die je miss binnen kort moet rijden
Mooie pony, bij het springen mag je iets meer meegeven
Jesus,wat kan bokt toch zagen,en dan nog over allemaal kleine dingen die in het begin ook al eens gezegd zijn!
@TS= Let niet op die zeurkousen!!
Maar toch niet wijken als je paardje nog niet ontspannen loopt ?? Dat is toch wel de basis .. En je moet niet met andere dingen starten voor je de basis onder de knie hebt, nu ja dat is mijn mening

Boeli_Wendy schreef:Jammer, dat bokt zo reageert..

ilovelobke schreef:heyyyyyyyy
nou leuke pony heb je hoor zeg jeetje.
en wat een gaaf hoodstel.![]()
en een heelllllll leuk dekje.
nou alles kwa commentaar staat er al. probeer wel altijd contact tehouden met de mond zelfs met wijken.
Riannetje02 schreef:Boeli_Wendy schreef:Jammer, dat bokt zo reageert..
Dat kun je inmiddels wel verwachten, bokt staat er inmiddels om bekend, dat ze zo fel reageren.
Dus vraag je er ook wel een beetje om.