Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Only_Tom schreef:Misschien is het handig als je van te voren even longeerd, dan kan de eerste gekheid eruit.. Ik doe het altijd wel!

Goldie schreef:Wat een geweldig paard zeg, je zit er ook netjes op en zit der niet in de weg. Ik vind der wel groot zeg
Only_Tom schreef:Misschien is het handig als je van te voren even longeerd, dan kan de eerste gekheid eruit.. Ik doe het altijd wel!
Dat heb ik ook ooit eens gedaan bij een groen paardje. Dat doe ik dus nooit meer. Ze wist dat ze aan de longeerlijn zich dan uit mocht leven en was daarna niet meer normaal te longeren.
Luuz schreef:Er is ook een verschil tussen rijden en rijden. Je kunt daar verschillende dingen onder verstaan. De 1 rijdt 7 dagen per week een uur en YoJcE rijdt 3 keer per week een kwartier. Dat vind ik een heel verschil. Ik zie dit veel liever dan iemand die een paard met 3.5 jaar gelijk elke dag intensief laat lopen.
Geweldig in omgang, leuk koppie en heerlijk nuchter! Prachtpaarden zijn het, net als oo seven zelf!! [er staan foto's van Volumia in mijn profiel]