Hafpony-power X 2 (in setjes)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nikitaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:08

HEt zijn geen vier pagina´s want er was ook nog een deel twee met foto´s waar de slof heel los hing kijk als jezelf nou eens beter had gelezen dan wist je dat ook. EN DAN HAD JE OOK NAAR DAT TOPIC GEKEKEN!

fietjepietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:10

ik heb al alles gelezen hoor curly en ik sta bij hun op stal dus je moet gewoon je mond dicht houden en je heb echt heel veel te leren want sporen zijn niet om aan je been te doen en de slof zit echt niet strak dus en kijk lekker naar je zelf kijken hoe jij rijd ga les nemen en we zetten geen foto's neer om zulk commetaar te krijgen en het zijn gewoon opnames laat jouw foto's een zien kijken wat ik daar voor kritiek kan opgeven

Nikitaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:11

jah kom maar op?

LADPR

Re:

Jeetje jullie beginnen een hele oorlog zeg. Kinderachtig
Laatst bijgewerkt door LADPR op 16-12-05 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

amsolusa

Re:

leuke foto's .. en mooie hafjes..

Nikitaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:12

kijk dit is nou nog eens normaal en leuk commentaar. Dank je wel amsolusa.

fietjepietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:13

ik ben 14 en hoe oud ben jij dan he nouj ik vind dit commetaar neit egt leuk het gaan alleen niet om de slof en zo hoor je moeten gewoon eens kijken hoe ze zelf rijden ga zelf eens les nemen en en niemand weet hoe moeilijk dat paard is en ik vind het erg knap dat het meisje dat paardje bijrijd

fietjepietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:13

karoliena doe je het eindelijk maar met een en doe niet of je alles zo god weet dus jij kan alleen maar shetlanders rijden dat kan iedereen wel en deze pony is erg moelijk

Nikitaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:14

Jah en ik ben 15 en so what?.. Het wil niet zegge al sje 26 of ouder of wat dan ook bent dta je beter kan rijden hoor.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:15

fietjepietje schreef:
karoliena doe je het eindelijk maar met een en doe niet of je alles zo god weet dus jij kan alleen maar shetlanders rijden dat kan iedereen wel en deze pony is erg moelijk

Hihi, doe niet zo kinderachtig ik rij neit eens op Shetlanders daar ben ik namelijk te groot voor. Echt niet normaal iedereen probeerd tips te geven en jullie gaan gewoon mensen persoonlijk afzeiken.

Nikitaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:17

hier moet je nagaan je rijd nogeens??? of wel?

fietjepietje

Re:

jah als je ouden dan 26 bent waarom do je dan zo kinderachtig ga lekker ergens anders heen laat dit ons lekker uitzoeken mensen van onze leeftijd we zijn geen anky ofzo misschien denk jij wel dat je dat bent

Kris

Re:

Zo Fietjepeitje, jij bent 14 en probeert mij de les te lezen? Ik denk dat ik meer weet van het hele paardengebeuren dan jij en ik hoef niet veel meer te leren hoor. Ik heb niet gezegd dat sporen zijn voor het voorwaarts rijden, maar als je ze de hele tijd in zijn buik prikt, dan kun je ze beter af doen.
Ik heb Orun 1e en 2e fase en rij Z-dressuur en Z-springen, dus jij hoeft mij niets te vertellen hoor.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:18

Dames en heren, voor dit soort discussies hebben we in Nederland een uitvinding die 'kinderdagverblijf' heet. Op Bokt wordt íets meer niveau dan dit verwacht.

Hier een slotje, en bepaalde mensen gaan hier meer van horen.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:24

Gut, wat zijn er hier weer mensen volwassen.

Als je op bokt foto's plaatst, kun je reacties verwachten, sterker nog daar is het voor bedoelt.
Er zitten veel mensen op bokt en er zijn er maar weinig die exact dezelfde mening hebben. Dit heeft tot gevolg dat er discussie ontstaat. (zoals hier ook in dit topic). Met discussie is helemaal niks mis. Dat is goed juist, zolang het maar eerlijk blijft.
Wat ik gezien heb tot nu toe zijn een aantal mensen die zich ontzettend aan het verdedigen zijn, terwijl er alleen maar tips gegeven worden.
fietjepietje ik heb je eerder in dit topic al gevraagd of je wat rustiger kunt zijn, maar blijkbaar doe je daar niks op uit..

Dit topic gaat op slot.

//edit.
Ik zie dat Ellende me al voor is. Naja.. ik laat mijn tekst gewoon staan.