Shariff97 schreef:wat een gezeur over hoe hij eruit ziet :S
ik vind hem er netjes bij lopen,
en wat doet er nou toe hoe het beeld van zijn uiterlijk is..
Ik vat het absoluut niet op als gezeur. Kijk als de jury een 4 had gegeven voor de verzorging, ok. Maar hij had gewoon een 7, dus no worry
porscherider schreef:Waar heb jij in 't reglement dan zien staan waar je met een wit dekje móet rijden. Dat staat nergens dus.
De kleur van je dekje staat vrij, maar vrijwel iedereen rijd met een wit dekje omdat het heel netjes staat.
Euh, ik heb het reglement nooit gelezen
Ik weet dus niet beter dan dat een wit dekje moet, haha. Ik rij natuurlijk niet zelf en Ilona is de wedstrijdruiter met ervaring. porscherider schreef:Het was ook niet als kritiek bedoeld, het was meer een tip. Ik heb zelf dan wel geen schimmel of bonte maar ik heb zat geluiden gehoord en gelezen over hoeveel werk het is om een paard een beetje schoon/wit te houden. En uiteindelijk gaat 't er toch om hoe 't paard loopt - niet om hoe schoon ie is.
Zag het dus ook niet als kritiek hoor. Maar dank je voor de tip. En nee, de sponsor ziet me aankomen, haha!
Bonte paarden wassen is inderdaad een drama, zeker midden in de winter met een stal waar de wasplaats buiten is en alleen koud water.
Lang leve de zee!

wat een gaaf beest zeg