fjord Taco in training (Z1) by Fabiennefotografie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 12:57

Ben niet zo van commentaar geven maarre...
Superknap wat je bereikt met dat Fjordje, petje af hoor !!

Als je zelf Z1 rijdt weet je best wat er aan schort of niet, ga ik geen commentaar op geven. Erg leuk dat de foto's hier staan en succes met hem verder !!!

ankavdtolber

Re: fjord Taco in training (Z1) by Fabiennefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:04

je hebt hetzelfde zadel als ik op mijn haf! hij bevalt me perfect voor een bredere ronde rug. en ik vind ook dat het zadel je in een hele goeie houding drukt. had eerst een ainsley maar die heb ik er nu nooit meer op.

maccie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:08

mooie foto's zoals ik al had gezegt op fw, taco blijft een hele stoere kerel. zijn schouderbinnewaarts is ook erg mooi.

dat er steeds commentaar geleverd word ja ach.. kelly je weet wat voor punten jullie halen, hoe taco loopt, wat de reactie's daarop zijn, ik zal het je niet al teveel aantrekken. taco is daarbij ook niet voor niets prestatie ruin bij ons toch wel kieskeurige stamboek

Kelly_Taco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 13:12

maccie schreef:
mooie foto's zoals ik al had gezegt op fw, taco blijft een hele stoere kerel. zijn schouderbinnewaarts is ook erg mooi.

dat er steeds commentaar geleverd word ja ach.. kelly je weet wat voor punten jullie halen, hoe taco loopt, wat de reactie's daarop zijn, ik zal het je niet al teveel aantrekken. taco is daarbij ook niet voor niets prestatie ruin bij ons toch wel kieskeurige stamboek

Stamboek kieskeurig
Bedank voor je complimentjes

ankavdtolber schreef:
je hebt hetzelfde zadel als ik op mijn haf! hij bevalt me perfect voor een bredere ronde rug. en ik vind ook dat het zadel je in een hele goeie houding drukt. had eerst een ainsley maar die heb ik er nu nooit meer op.

Ik had hiervoor ook een Ainsley, wat een toeval.
Dat zadel komt nooit meer op Taco, heeft zijn rug verpest.

ankavdtolber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:17

jah ik had een ainsley met een verstelbare boom, maar hij drukte mij helemaal voor over. Ik hoef hem er ook echt nooit meer op te hebben. en dit zadel is echt geweldig!! heb ook het gevoel dat anka der benen meer durft weg te zetten. en dat ze losser in der schouder is.

Bruintje_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 14:32

ik weet niet of het al gezegd is? maar wat me wel opvalt is de houding van je handen.

vind het er verder goed uitzien ook lekker ontspannen.

horseylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:57

GAAF HOOR!
een fjord die in de Z1 mee loopt nog nooit gezien en die playboy helemaal uber! VORK hahaha

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:01

amukela schreef:
Taaclover schreef:
Er komen
zo vaak mensen foto's maken van Taco

dat ik niet altijd meer zin heb om me goed aan te kleden
Ik was die dag ook helemaal niet lekker dus wilde iets warms aan.

Keelriem kan nog maar 1 gaatje losser.
Dat is dus de ellende van die mooie dikke fjordenkaak
Qua hele hoofdstel moet ik cob hebben en alleen voor de keelriem full
Overigens ziet het er idd op de foto's strakker uit dan in het echt.

Buiging in de appuyement geef ik je helemaal gelijk in
Hij vind het moeilijk om dat korte lijfje te buigen en we zijn hier dus heel erg mee bezig, het gaat steeds beter.

De schouderbinnenwaarts zijn 9 van de 10x 8en dus daar verander ik niets aan

Oprichting kan hij wel hoor, heb eerder in het topic uitgelegd waarom dat op deze foto's niet (of nauwelijks) te zien is.

Sorry hoor, maar hoe zou het toch komen dat ik de rest nu ook niet meer zo geloofwaardig vind??

euhh kel? waneer starten jullie nou eens in de B :p haha

neej just a joke. echt super fotos weer, vind dat diep rijden helemaal niet zo slecht, heb meerdere fotos van taac gezien dat die dus wel in de oprichting loopt.

ook al ben je z1 of z2 een paard hoeft niet altijd in de oprichting te lopen. je moet hem er op een fatsoenlijke manier naar toe kunnen rijden dat is 1.

deze combinatie weet zeker wel wat oprichting is.

kel heel veel succes (ja alweer) en op naar het z2.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:47

Jahoor....Kel gaat weer voor de 5 pagina's in anderhalve dag, vind je dat nou zelf niet een klein beetje ASO??

Hahaha ziet er goed uit joh! Ik zie hem nog zo voor me als drie jarig ubervet bolletje wol

Ik ben het er enerzijds mee eens dat hij meer oprichting zou mogen hebben, maar anderzijds vind ik hem verhoudingsgewijs netjes in evenwicht lopen. Daarmee bedoel ik: verschil jong sportpaard - Z-sportpaard ''versus'' verschil jonge fjord - Z-fjord!
Gezien het feit dat een fjord van zichzelf op de voorhand gebouwd is en sportpaarden tegenwoordig toch meer bergopwaards gefokt worden! Ik vind het er dus helemaal niet verkeerd uitzien, hij loopt netjes in evenwicht!

En hij blijft een lekker bekkie hebben

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:02

Daar is Taco weer! Wat ziet het er weer goed uit! Je haar zit ook erg netjes! Nog veel succes met hem!

PaardenMeisJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:06

Manda schreef:
Prachtig! Ziet er echt geweldig uit. Super dat je dat kan.

Ik snap niet dat mensen het nuttig vinden jouw tips en commentaar te geven over je houding en de houding van je paard, als je in de Z1 zit heb je wel de noddige protocollen terug gehad en aan commentaar op het protocol heb je veel meer dan van mensen hier die niet eens op dat niveau rijden... Dus ga lekker zo door, als je een fjord naar de Z krijgt weet je best hoe je moet rijden! Zou het jaloezie zijn van de andere?

Helemaal met je eens!!!! SUPERBEEST!!!

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:08

zo dat zijn echt mooie foto;s gewoorden.. ook cool bunny heb je op de kont van je paard!

RomyFellow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:18

gave fjord!
volgens mij heb ik wel is iets in een blad/krant gelezen over Taco, kan dat kloppen??

love_winsor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:23

Wat een gave fjord zeg! ik vind dat zo leuk een fjord of haf ofzo die Z lopen is wat anders dan die sport paarden! (ik heb niets tegen sportpaarden dat bedoel ik niet hoor) En hele leuke foto's hoor ik vind dat playboy bunnytje op zn kont egt heel gaaf!

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:27

mooie foto's!
taco is echt zo stoer :d

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:42

jarrah schreef:
Ik ben het er enerzijds mee eens dat hij meer oprichting zou mogen hebben, maar anderzijds vind ik hem verhoudingsgewijs netjes in evenwicht lopen. Daarmee bedoel ik: verschil jong sportpaard - Z-sportpaard ''versus'' verschil jonge fjord - Z-fjord!
Gezien het feit dat een fjord van zichzelf op de voorhand gebouwd is en sportpaarden tegenwoordig toch meer bergopwaards gefokt worden! Ik vind het er dus helemaal niet verkeerd uitzien, hij loopt netjes in evenwicht!

En hij blijft een lekker bekkie hebben

Springpaarden zijn ook op de voorhand gebouwd, dat wil niet zeggen dat wanneer je ze in de dressuurring uitbrengt ze in evenwicht en het liefst op de achterhand moeten lopen, ondanks hun bouw.

Overigens vind ik niet dat TS haar paard in de training hoger moet rijden hoor, volgens mij is het best goed voor Taco om niet iedere dag zo hoog te lopen maar ook soms wat lager en losser, wat je tenminste van de foto's kan afleiden.

Bekkie ben ik met je eens.

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:45

WAT een BEAUTY!!! maarrum.. volgens een virendin van mij (ik weet niet of je 18+ bent maarja zeg het tog maar even ) mag je bij de pony's niet met stang en trens?? die vriendin rijd ook in de Z namelijk.. maar als je 18+ ben.. zij je natuurlijk bij de paarden. .dus dan slaat dit tekstje nergens op.. maja

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:50

TACO ahh echt een geweldig beest en een leuk koppeltje, jullie 2
Ziet er goed uit en natuurlijk kan niet alles goed gaan. Ben echt helemaal weg van zijn kont die Play-bunny is echt stoer Wil ik ook!!! Hoe heb je dat gedaan?
Veel suc-6 nog in het Z

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:46

Mooie fjord hoor!
je hebt al heel wat met m bereikt!
Ik vind idd ook wat meer oprichting moet voor de Z toch wel kunnen maar zoals je al zegt zou ik dat met trainen ook niet zo erg bealngrijk vinden.
Succes verder!

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:28

Super! Knap hoor, het is tog maar even Z!!!
Ik vindt het er goed uitzien, je zit niet heel veel aan de stangteugel, voetnzolen staan horizontaal enz.
sommigen zeiden wat over je handen, als je je handen helemaal verticaal moet houden kan je niet mooi meegeven met je paard, en dat wil ook lastig als je een zwep hebt in je hand

Heel veel succes verder!!!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:33

Gaaf!

Er is nog hoop voor mij en mijn haf
Wil die payboy ook!

Deau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:49

GiorGio_Ndme schreef:
maarrum.. volgens een virendin van mij (ik weet niet of je 18+ bent maarja zeg het tog maar even ) mag je bij de pony's niet met stang en trens?? die vriendin rijd ook in de Z namelijk..

Kelly is 18+ volgens mij is ze al 22. Ze rijd bij de paarden

Ziet er super uit! Op naar de Z2

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:54

oooooow die playbunny op zn kont is ge-wel-dig

Armanii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:58

leuke fjord
en leuk playboyteken

't ziet er goed uit !!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:58

waaaaaaaaaaaauw!! echt mooi !! Hoe heb je dat konijntje er in vredes naam ingekregen? !!