Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maccie schreef:mooie foto's zoals ik al had gezegt op fw, taco blijft een hele stoere kerel. zijn schouderbinnewaarts is ook erg mooi.
dat er steeds commentaar geleverd word ja ach.. kelly je weet wat voor punten jullie halen, hoe taco loopt, wat de reactie's daarop zijn, ik zal het je niet al teveel aantrekken. taco is daarbij ook niet voor niets prestatie ruin bij ons toch wel kieskeurige stamboek

ankavdtolber schreef:je hebt hetzelfde zadel als ik op mijn haf! hij bevalt me perfect voor een bredere ronde rug. en ik vind ook dat het zadel je in een hele goeie houding drukt. had eerst een ainsley maar die heb ik er nu nooit meer op.
ook lekker ontspannen.
amukela schreef:Taaclover schreef:Er komen
zo vaak mensen foto's maken van Taco
dat ik niet altijd meer zin heb om me goed aan te kleden![]()
Ik was die dag ook helemaal niet lekker dus wilde iets warms aan.
Keelriem kan nog maar 1 gaatje losser.
Dat is dus de ellende van die mooie dikke fjordenkaak
Qua hele hoofdstel moet ik cob hebben en alleen voor de keelriem full
Overigens ziet het er idd op de foto's strakker uit dan in het echt.
Buiging in de appuyement geef ik je helemaal gelijk in
Hij vind het moeilijk om dat korte lijfje te buigen en we zijn hier dus heel erg mee bezig, het gaat steeds beter.
De schouderbinnenwaarts zijn 9 van de 10x 8en dus daar verander ik niets aan
Oprichting kan hij wel hoor, heb eerder in het topic uitgelegd waarom dat op deze foto's niet (of nauwelijks) te zien is.
Sorry hoor, maar hoe zou het toch komen dat ik de rest nu ook niet meer zo geloofwaardig vind??
en op naar het z2.
Nog veel succes met hem!
Manda schreef:Prachtig! Ziet er echt geweldig uit. Super dat je dat kan.
Ik snap niet dat mensen het nuttig vinden jouw tips en commentaar te geven over je houding en de houding van je paard, als je in de Z1 zit heb je wel de noddige protocollen terug gehad en aan commentaar op het protocol heb je veel meer dan van mensen hier die niet eens op dat niveau rijden... Dus ga lekker zo door, als je een fjord naar de Z krijgt weet je best hoe je moet rijden! Zou het jaloezie zijn van de andere?

jarrah schreef:Ik ben het er enerzijds mee eens dat hij meer oprichting zou mogen hebben, maar anderzijds vind ik hem verhoudingsgewijs netjes in evenwicht lopen. Daarmee bedoel ik: verschil jong sportpaard - Z-sportpaard ''versus'' verschil jonge fjord - Z-fjord!
Gezien het feit dat een fjord van zichzelf op de voorhand gebouwd is en sportpaarden tegenwoordig toch meer bergopwaards gefokt worden! Ik vind het er dus helemaal niet verkeerd uitzien, hij loopt netjes in evenwicht!
En hij blijft een lekker bekkie hebben
maarrum.. volgens een virendin van mij (ik weet niet of je 18+ bent maarja zeg het tog maar even
) mag je bij de pony's niet met stang en trens?? die vriendin rijd ook in de Z namelijk.. maar als je 18+ ben.. zij je natuurlijk bij de paarden. .dus dan slaat dit tekstje nergens op.. maja
ahh echt een geweldig beest en een leuk koppeltje, jullie 2 
die Play-bunny is echt stoer
Wil ik ook!!! Hoe heb je dat gedaan? 

GiorGio_Ndme schreef:maarrum.. volgens een virendin van mij (ik weet niet of je 18+ bent maarja zeg het tog maar even) mag je bij de pony's niet met stang en trens?? die vriendin rijd ook in de Z namelijk..