Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
abeltje_xx schreef:vanavond staan de dressur foto,s erop ( wel op een ander topic natuurlijk)
samie schreef:sansje:
Ik kan me dus moeilijk storen aan de combinatie bij zo'n klein grietje, die komt gewoon kracht te kort, logisch en heeft daarom wat hulpmiddelen.
een elastiek is geen hulp middel als je kracht te kort komt...

!
vooral de eerste en de tweede
alleen het springen gaat niet zo goed
maar het is wel knap van een meisje die best jong is

flowerxxx schreef:Geen leuke foto's dat meisje zit er echt slecht op (de hoge sprongen). Wat een houding zeg telkens voor de sprong geen ruimte geven aan de pony.
Als je niet kunt springen moet je niet zo hoog gaan. leer eerst maar eens een nette springhouding voor je stoer gaat doen op grote hoogtes. Dat ze Z dressuur is zegt niets over je capaciteiten voor het springen.
De pony is heel erg leuk en springt super. Met 31 jaar is een elastiek niet meer nodig. Als je de pony niet kunt houden zonder zo'n ding op een oude pony eerst leren rijden.

Jus_dOrange schreef:

frunnik schreef:(...) En dat elastiek zit zo los dat de pony genoeg ruimte heeft om normaal te kunnen lopen en een klein sprongetje te maken. Het is leuk dat alle penny's gelijk gaan steigeren als ze een hulpmiddel zien, maar ik zie hier absoluut geen verkeerd gebruik van een elastiek. En ze maakt net een klein sprongetje hoor, ze springt niet over een meter. De pony heeft genoeg ruimte om zich te kunnen rekken boven de sprong etc. etc.