Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Franciska15 schreef:jemig..ik moet zeggen, in afkraken zijn veel mensen erg goed..ipv dat jullie gewoon tips geven om haar te helpen, nee dat ook niet..ze is IN TRAINING..! dit bedoelt..ze wil het LEREN! niemand diekan alles gelijk zonder geoefend te hebben. Ik vind het best leuk! je moet gewoon iedereen maar laten zeuren..en lekker doen wat je zelf wil.

Franciska15 schreef:jemig..ik moet zeggen, in afkraken zijn veel mensen erg goed..ipv dat jullie gewoon tips geven om haar te helpen, nee dat ook niet..ze is IN TRAINING..! dit bedoelt..ze wil het LEREN! niemand diekan alles gelijk zonder geoefend te hebben. Ik vind het best leuk! je moet gewoon iedereen maar laten zeuren..en lekker doen wat je zelf wil. Probeer ander je beugels iets korter te doen, zodat je echt boven hem.haar zit en gewoon lekker lopen maar..succes
Op bokt mag je toch je mening en eventuele tips geven?

femkemaats schreef:Volgens mij hebben de meeste onder ons dit wel is gedaan dat we die leeftijd hadden, maar ze moet gewoon echt weten waar ze mee bezig is en met goede begeleiding kan je vast verkome. Succes en doe vooral voorzichtig
Ik moet toch ff er achter kwijt dat ik die races vaak tegen dierenmishandeling aan vind. Op het einde slaan ze die beestjes naar voren om ze zo hard mogelijk te laten. Met hun 5de/6de jaar is volgens mij de helft van die paarden versleten. Gaan ze of naar de slager of ze komen bij een recreatieruiter terecht vaak kunnen die er geen jaren houden omdat ze versleten zijn. Hoop verdriet en hoge dierenarst rekeningen [b] Dat is mijn mening er over

bittermoon schreef:[
[/quote]