Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:naam: Rory Romeo
Geslacht: Ruin
Stamboek: Vereninging "nederlandse connemara pony stamboek"
Ras: Connemara
Vader: Fort tynion
Moeder: Raffi van de Nieuwenkamp
moedersvader: Celtic Rebel's Riddle
Geboortedatum: 06-09-1997
Niveau: ZZ springen, Z sgw, L2 dressuur.
Vraagprijs: 9.0000
Hoogte: 1.41
hij is op mijn verjaardag jarig ahah ik ben ook 6 sep jarig maar dan is dat mijsje wat er op rijd ook maar heel klein ja alsj je dat zo ziet
hennie
Serendipity1 schreef:Ik vind het een nogal onzinnige reden om een pony niet te kopen. 'ja we kopen hem niet omdat ie een keer weigerde'Hallo, het is een pony? Geen robot
Maar dan toch, dan kan je daar beter nu achter komen dan wanneer ze hem gekocht hebben en meegenomen naar Denemarken.
Maar ik zou het wel weten hoor, als ik zo'n beest krijgen kon![]()
Echt een supermooie pony.
Succes met de verkoop.
viefdepief schreef:Leuk dat het crossers zijn
Elena schreef:haai,
ik heb je profiel gelezenmijn pony was ook zo
maja..
ik zou mijn pony in ieder geval never nooit verkopen als ik zo'n vertrouwensband heb..
gr. ik
Hennutjuh schreef:Citaat:naam: Rory Romeo
Geslacht: Ruin
Stamboek: Vereninging "nederlandse connemara pony stamboek"
Ras: Connemara
Vader: Fort tynion
Moeder: Raffi van de Nieuwenkamp
moedersvader: Celtic Rebel's Riddle
Geboortedatum: 06-09-1997
Niveau: ZZ springen, Z sgw, L2 dressuur.
Vraagprijs: 9.0000
Hoogte: 1.41
hij is op mijn verjaardag jarig ahah ik ben ook 6 sep jarig maar dan is dat mijsje wat er op rijd ook maar heel klein ja alsj je dat zo ziet
hennie
LadyLuna schreef:Haha krijg echt het idee dat jij bij iedere kijker meteen denkt dat die verkocht wordt en helemaal vooruit zit te dromenMaargoed suc6 met de verkoop!
conny14 schreef:ohh hoop voor jou dat de nederlands voorrang krijgen.. als is het alleen omdat de denen eerst niet wouden en nu weer wel.. beetje gek (neit om je bang te maken hoor) iig heel veel succes!! en sterkte ook..
shantjuh schreef:Jé ik blijf volgen hoor maartjuh... nog drie kwartier en je weet wat je moeder zegt