Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shariff97 schreef:sjonge jonge,
we zijn weer op bokt aanwezig
commentaar moet je naar waarde inschatten
:D
Men ziet een slof en met zegt SLECHT PUNT
Met ziet een ponietje met een aantal ruitertjes erop die allemaal lol hebben en met zegt SLECHT PUNT
:D en het intresseert me werkelijk geen reet, wat niet deskundige mensen te blaten hebben in topics waarin ik fotos plaats
"
"
"
, bij mij is het allemaal maar serieus, serieus, serieus........ ben heimelijk jalours op TS, ik wou dat ik nog zo lekker makkelijk met een peerd om kon gaan 
Terwijl ik er net zo mee omga als ChingYi met dr pessoabit (tijdje terug al) naar mijn mening..
KiWiKo schreef:ik wordt altijd vrolijk als ik fotos zie van mensen die lol hebben met hun knol![]()
![]()
, bij mij is het allemaal maar serieus, serieus, serieus........ ben heimelijk jalours op TS, ik wou dat ik nog zo lekker makkelijk met een peerd om kon gaan
.
#Ymke# schreef:Ik heb btw deze pony in het echt gezien, en hij heeft geen doorgezakte rug... Maar een heethoofd was het wel
Maar ChingYi het zijn toch niet JOUW pony's deze en die haflinger? Gewoon verzorgpony's toch of ben ik nou blond?! Najah iig, veel plezier hoor met rijden, gewoon lol maken
Whisperke schreef:Ik wil wel een compliment geven over de stallen want dat is wel een hele verbetering. Maar het jammere vind ik wel dat ze veel beinvloed worden!!
Alles moet opeens aan de teugel!!
Martine1232 schreef:Whisperke schreef:Ik wil wel een compliment geven over de stallen want dat is wel een hele verbetering. Maar het jammere vind ik wel dat ze veel beinvloed worden!! Alles moet opeens aan de teugel!!
Er is een verschil tussen "aan de teugel rukken" en tussen "aan de teugel nageeflijk". Ik vind dat dat 2e altijd moet. Behalve op buitenrit ofzo. Je wil toch lekker rijden?! Als je paard niet NETJES aan de teugel loopt, loopt ie automatisch niet heel goed. Zullen vast niet veel mensen met me eens zijn maar zo vind ik het.
Het heeft er ook mee te maken of het paard voor je wil werken. Dus er zit ook een pietsie respect in..
"Alles moet opeens aan de teugel.." Ik wil jou wel eens zien rijden

en het slaat ook nog eens nergens op