Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pluimpje schreef:bedankt voor alle reacties
normaal vind styb springen ook het mooiste wat er is, en hij weigert echt bijna nooit.
helaas heb ik niet echt veel springfoto's maar zal binnenkort weer een sgaan springen en een fotograaf meenemen en bewijzen dat we het best kunnen
Die andere foto's zien der heel goed uit.. En t was op een andere plaats die hij niet kende, en ja dan gebeurt der wel eens zoiets.
.. Tis knap dat je bent blijven zitten. Ik zat allang met me kont in het zand

MISTRAL94 schreef:Tja noodsprongen zien er gewoon niet perfect uit!
pietpiraat schreef:MISTRAL94 schreef:Tja noodsprongen zien er gewoon niet perfect uit!
dat klopt, en daarom moet je ze ook niet op bokt zetten, dan kun je er op wachten dat je poedersuiker reacties krijgt.
maar goed, commentaar is al gegeven.
succes verder

NathalieW schreef:Jeeeeeeeeeeeetje waarom ziet niet gewoon iedereen dat dit een noodsprong was?????
Kijk eens bij springbloopers, vind je hionderden van zulke sprongen zielig? Nee kan gebeuren,,, echt stom van bokt...
Leuke haf hoor!
greetz naths
maxie schreef:ziet er niet echt ontspannen uit je mag hem wel wat meer ruimte voor geven , dan springt ie mischien ook wat beter

MISTRAL94 schreef:Yvonniej schreef:Eerlijk gezegd weet je zelf ook wel hoe het eruit ziet, en dat je in de mond trekt en je paard enorm in de weg lijkt te zitten.
Maar ik wou je toch even zeggen dat je een mooi hafje hebt.
Misschien dat je volgende keer een springzadel kunt lenen, dat maakt het een stuk makkelijker. Succes
Dus jij gaat wel altijd goed mee met een noodsprong?