styb @ springwork ( had er die dag niet zo'zin in

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Betteke

Re: styb @ springwork ( had er die dag niet zo'zin in

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:52

Hartstikke leuk dat je zulke foto's op bokt durft te zetten

pluimpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 16:17

bedankt voor alle reacties

normaal vind styb springen ook het mooiste wat er is, en hij weigert echt bijna nooit.

helaas heb ik niet echt veel springfoto's maar zal binnenkort weer een sgaan springen en een fotograaf meenemen en bewijzen dat we het best kunnen

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 16:19

pluimpje schreef:
bedankt voor alle reacties

normaal vind styb springen ook het mooiste wat er is, en hij weigert echt bijna nooit.

helaas heb ik niet echt veel springfoto's maar zal binnenkort weer een sgaan springen en een fotograaf meenemen en bewijzen dat we het best kunnen

Ik geloof best dat hij anders wel goed springt Die andere foto's zien der heel goed uit.. En t was op een andere plaats die hij niet kende, en ja dan gebeurt der wel eens zoiets. .. Tis knap dat je bent blijven zitten. Ik zat allang met me kont in het zand

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:47

Je hebt wel lef.

Maar zoals ik het zie heeft je pony er wel zin in maar zit jij hem heel erg tegen. Jammer... ben benieuwd naar de nieuwe foto's die gemaakt zullen worden....

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 20:27

MISTRAL94 schreef:
Tja noodsprongen zien er gewoon niet perfect uit!

dat klopt, en daarom moet je ze ook niet op bokt zetten, dan kun je er op wachten dat je poedersuiker reacties krijgt.

maar goed, commentaar is al gegeven.
succes verder

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:12

pietpiraat schreef:
MISTRAL94 schreef:
Tja noodsprongen zien er gewoon niet perfect uit!

dat klopt, en daarom moet je ze ook niet op bokt zetten, dan kun je er op wachten dat je poedersuiker reacties krijgt.

maar goed, commentaar is al gegeven.
succes verder

Dus je moet foto's die niet perfect zijn ook niet plaatsen? Hmmmm dan zou HAW wel erg leeg zijn...

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:20

Jeeeeeeeeeeeetje waarom ziet niet gewoon iedereen dat dit een noodsprong was?????
Kijk eens bij springbloopers, vind je hionderden van zulke sprongen zielig? Nee kan gebeuren,,, echt stom van bokt...

Leuke haf hoor!

greetz naths

Roossie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:25

NathalieW schreef:
Jeeeeeeeeeeeetje waarom ziet niet gewoon iedereen dat dit een noodsprong was?????
Kijk eens bij springbloopers, vind je hionderden van zulke sprongen zielig? Nee kan gebeuren,,, echt stom van bokt...

Leuke haf hoor!

greetz naths

*o/* U go girl!! *o/*

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:29

maxie schreef:
ziet er niet echt ontspannen uit je mag hem wel wat meer ruimte voor geven , dan springt ie mischien ook wat beter

helemaal mee eens
Wel grappige foto
X

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:37

Nog zo'n reactie,, Gelukkig valt niemand in de herhaling en maakt nooit een ander paard op bokt een noodsprong

maxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 23:41

die reactie waar je op reageerd had ik geplaatst om te kijken wie hetzelfde zou zeggen... want ik wist allang dat het een noodsprong was aangezien ik styb in het echt ken en ook mee gesprongen heb... maar goed zo zie je maar weer hoe bokt eigenlijk is

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:05

Sorry kan ik niet ruiken en ga niet hele topic uitpluizen voor ieders reactie
Je hoeft je niet aangesproken te voelen, dat is je eigen keus

maxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:52

voel me ook niet aangesproken vind het alleen grappig hoe sommige mensen reageren en reacties na-apen enz..

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:23

MISTRAL94 schreef:
Yvonniej schreef:
Eerlijk gezegd weet je zelf ook wel hoe het eruit ziet, en dat je in de mond trekt en je paard enorm in de weg lijkt te zitten.

Maar ik wou je toch even zeggen dat je een mooi hafje hebt.
Misschien dat je volgende keer een springzadel kunt lenen, dat maakt het een stuk makkelijker. Succes

Dus jij gaat wel altijd goed mee met een noodsprong?

er stond geen tekst en uitleg bij de foto's..

maar er stond ook bij de foto's zeggen genoeg, dus ik zeg daarom juist, ik denk dat je zelf wel ziet wat er fout gaat..

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:26

ik zou die foto's niet op bokt hebben gezet (gezien veel van die stomme reacties).
maargoed, het was best goed te zien dat ie waarschijnlijk eerst had proberen te weigeren en toch sprong dus kan altijd gebeuren dat je dan je evenwicht kwijtraakt. Het vervelende is alleen dat de pony het dan een vervelende sprong heeft gevonden. Als je echt langer en meer springt kan je dan op een gegeven moment meestal alsnog nog aanvoelen of hij nog springt of niet. Maar ik vind het echt niet zo heel slecht hoor. Voortaan proberen iets meer voorbereid te zijn als hij weigert maar ik heb er eigenlijk niet zoveel op aan te merken aangezien je, als hij onverwachts springt, moeilijk achteraf je handen nog naar voor kunt brengen. Ik vind het wel goed van je dat je dit soort foto's op bokt zet. Die foto dat je zonder zadel sprong zag er trouwens wél heel goed uit. Je zou daar ook nog kunnen proberen je handen iets meer naar voren te brengen maar ach, het zag er wel goed uit eigenlijk.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:28

het zijn drie fotos gelijk achter elkaar genomen.......... en ik vind het er voor zo een noodsprong verdomd goed uit zien.....

ik had er zeker weten precies hetzelfde, zo niet slechter opgezeten