Als eerste: Ik vind het een schitterend paard! Waarom is ze eigenlijk pas zo laat zadelmak gemaakt? Drachtigheid misschien? Ik vind het een schiterend dier wat ook zeker het nodige bereiken kan!
Ten tweede: het inrijden doe ik je absoluut niet na, maar dan heb ik het nu over het lef-gedeelte, want dat heb ik namelijk niet, qua rijstijl doe ik het je ook niet na want dat vind ik vreselijk grof en lomp.
Jij maakt je paard zelf zadelmak toch? Of doet Impala dit, is zij de amazone op het filmpje? En niet de eigenaresse?
Zo ja dat zij wel de eigenaresse is, waarom doe je het zo snel en grof als je het immers zelf doet, bij vreemde paarden dan is het de verantwoording van de eigenaar maar waarom zo snel willen bij je eigen dier?
Aan het filmpje af te zien kan ik er niet van opmaken dat je ZZ-licht ben t geweest, je zit niet rustig en bent een storende factor voor het dier, zelf heb ik overigens het idee dat je het dier persé met de kop naar boven wilt hebben met eventuele boksalvo's, ben je daar bang voor?
Nogmaals ik maak zelf absoluut geen paard zadelmak, mij ontbreekt het lef en dat heb je juist wel nodig om de dieren op eigen benen te laten lopen en ze los te kunnen en durven laten van voren, als ik het zou doen zou ik ook te snel naar de teugel pakken, daarom kies ik er juist voor om dit niet zelf te doen...........
Nogmaals heel veel succes met je paard, ik hoop voor je dat ze alles straks nog begrijpen gaat want ik vind het een leuk dier!