Dancer @ springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rafaela

Re: Dancer @ springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:27

en met de sprong meegaan (vooroverzitten zeg maar) i.p.v rechtop blijven zitten, als ik gewoon rechtop blijf zitten krijg ik ook dat effect.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 22:30

ik weet het ik zit ook naar vooren hoor alleen de eerste fotos zijn van mij en mijn beugels waren te lang daardoor had ik geen evenwicht
en kreeg ik het trekken in der mond effect maar ik weet dat de beugels 2 gaatjes korter gaan en met rijkleding

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:37

jeetje blijven jullie nooit achter bij een sprong
rijden jullie dan ZO perfect!!!
iedereen kan eens een springblunder maken!
ik heb hier op bokt zelfs al ergere dingen gezien dan dit hoor!

bokt heeft weer een topic gevonden om te zeiken hoor

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:39

jij bent echt hardstikke gek. Dit is toch geen manier om met een pony om te gaan. Als je zo graag wilt springen doe dat dan op een paard vriendelijke en verantwoordelijke manier. Neem les.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:41

evitatinkle: ze heeft gezegd dat ze les gaat nemen even lezen

Heleendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 23:03

Ok, ik hou van dit soort topics lezen, nu ga ik toch maar eens posten.

Als je een topic met foto's plaatst, is commentaar te verwachten. Probeer daar voor open te staan en ga je niet als een bezetene verdedigen. We hebben allemaal dezelfde hobby, probeer elkaar daarmee te helpen in plaats van elkaar commentaar te geven dat niet opbouwend is. Als 1 iemand zegt dat het verstandiger is ander materiaal te gebruiken, lijkt me dat begrijpelijk. Lees voor je post even wat anderen al hebben gezegd. De TS heeft alleen wat aan je commentaar als je er uitleg bij geeft en het op een vriendelijke manier brengt. Waar luister je liever naar: iemand die roept dat je 'houding niet om aan te zien is' of iemand die uitlegt hoe je houding verbeterd kan worden?

Goed, lijkt me duidelijk. Commentaar is al gegeven, dus ik zou kunnen zeggen dat ik dat niet meer doe. Maar ik kan wel proberen iets te zeggen waar je wat aan hebt. Maar ook dat doe ik niet, want springen is nou eenmaal niet mijn ding.
Alleen dat je ellebogen uitsteken viel me op, hindernis ga ik niet over zeiken. Zo'n balkje kan je best springen, vast of niet.

Zo, klaar.

AngelEye

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 00:09

Rafaela schreef:
heb ik niet gelezen dat ze springlessen ging nemen, dat is dan mijn fotu, ik geef haar ook een kans, maar ik vind het gewoon dom dat ze "1meter" gaat springen terwijl ze het helemaal niet kan, die pony houd daar trauma's aan over

en over de 1ste foto's zeg ik niks, want daar is niet superveel verkeerd aan, want ze rijd met spijkerbroek en dressuurzadel dus dat is zowiezo al moeillijker springen, maar dat filmpje was echt te erg.

Helemaal mee eens..
Zoiets kun je toch niet als bewijsmateriaal gaan aanslepe dat je pony kan springen
Vreselijk in een woord..
En sorry, als je zoiets plaats moet je je al helemaal niet lopen opjagen over het commentaar, dat mag je wel verwachten met zoiets.
Dit is alles behalve verantwoordelijk bezig zijn met je pony

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 07:59

AngelEye schreef:
Dit is alles behalve verantwoordelijk bezig zijn met je pony

Mee eens...
En tja, je kan toch zelf ook nagaan dat je met zo'n filmpje commentaar krijgt?
Commentaar geven is nou eenmaals ons recht, als je fotos en filmpjes plaatst. Nu is bokt.nl erg hard soms, maar ja, zulke filmpjes zien we niet graag
Natuurlijk, een fout kan, maar kom op, dit is vragen om een topic van 5 paginas over hoe erg het is. En als het een foutje is, waarom zet je juist DIE op bokt? Zet dan een goeie neer, maar ik geloof niet dat ze die hebben.
Een keertje 'lolsprongen' maken is niet erg nee, deed ik ook wel eens, maar het moet niet ten koste gaan van je pony. En dit is nou eenmaal niet echt lollig voor je pony denk ik..

Ik zou zeggen, trek AUB rijkleren aan, en leg misschien een VZH zadel erop, en draf maar eerst een over een paar balkjes. Oefen dan ook de verlichte zit want aan je filmpje te zien, weet je niet waar je mee bezig bent. Je hoeft niet te bewijzen dat je pony 1.20 kan, en als je zo doorgaat, doet hij het niet langer meer..
Hou het leuk voor je pony, neem maar eens een keertje springles. Leer eens correct springen, meegaan met je pony, niet zo in de mond trekken
Het gaat echt niet om hoe hoog je paard of pony kan, daar gaat het bijna nooit om in de hele springsport. Mn haflinger kon het ook

Zo dit is toch al een stuk aardiger? Ik weet dat je negative dingen gewoon niet wil horen, maar ja dan moet je zorgen dat er niks is om over te zeuren.

Als je echt serious mee bezig bent, is dat ook te zien. En met zulke filmpjes, zie IK dat zeker niet. En dat is jammer....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 09:10

dit topic gaat voorlopig even op slot, om te bekijken of er nog maatregelen moeten worden genomen.