Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paulatjuh schreef:Vosse schreef:En wat is de lol hier van, sorry maar om een 4 jarig paard over 2.15 te laten springen voor de lol vind ik een beetje te ver gaan..
Wel knap dat hij het kan maar zie er geen nut van in
Idd, denk alsjeblieft een beetje om de gewrichten van zo''n jonkie
Nog niet eens volgroeid....
Het moet tegenwoordig ook allemaal steeds groter, beter, hoger, bah.

bella24 schreef:Citaat:Deze paarden zijn veel geld waard en er wordt echt wel voorzichtig mee omgegaan. Daar zijn ze te duur voor om zomaar even voor de lol risico´s te nemen.
Beetje naieve beredening. De eigenaren zijn meestal investeerders (tenminste als je over echte toppers praat) en geen ruiters of iets dergelijks.
De eigenaren doen gewoon aan kansberekening. De kans is bijvoorbeeld 20% dat het paard er direct of later schade van ondervindt. De kans dat de prijs met 50% of meer stijgt na een springsessie is bijvoorbeeld 60%. Nou, als investeerder zou ik het dan ook wel weten!!!
Only_Tom schreef:Wat kunnen sommige mensen hier moeilijk over doen zeg...
Zack schreef:sorry heb medelij met dat beest..
Liedje schreef:Dit topic gaat hard man![]()
![]()
Vind het wel mooi om te zien, maar denk idd ook niet dat het heel goed voor de benen is
en die paarden zijn gewoon geweldig getraind en hebben zoveel kracht en ervaring. maar dan moet je eens kijken wat die benen van zo'n 4 jarige moet kunnen hebben... Boeli_Wendy schreef:En als je btw zo'n paard hebt ga je echt wel goed ervoor uitkijken en niet z'n benen ermee ‘verklooien’
Kopen ze toch weer een ander paard.

Sorane schreef:Only_Tom schreef:Wat kunnen sommige mensen hier moeilijk over doen zeg...
Zou jij dit paard kopen?
! Paard wat blijkbaar zo graag springt wil ik best hebben, ik vindt het heerlijk om te springen. Als hij niet graag had gesprongen was ie er echt niet over heen gekomen, dan hadden ze hem namelijk moeten 'jagen', was ie niet uitgekomen en had ie er nooit heel overheen kunnen komen.Boeli_Wendy schreef:En als je btw zo'n paard hebt ga je echt wel goed ervoor uitkijken en niet z'n benen ermee ‘verklooien’
Ik zou ze er liever voor in het land houden! natasja_84 schreef:en laat me raden al die mensen die dit o zo slecht en zielig vinden, vinden zeker ook dat manegepaarden en pony's ozo zielig zijn omdat ze meer dan 1 uur per dag lopen.....
Citaat:En over dat geld, je bent toch fokker om je paarden voor zo'n hoog mogelijk bedrag te verkopen?!
Sorane schreef:Citaat:En over dat geld, je bent toch fokker om je paarden voor zo'n hoog mogelijk bedrag te verkopen?!
Moet dat dan ten koste van het dier gaan?