Fotoshoot; MsMarit @ work op haar nieuwe Gelderse Merrie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Fotoshoot; MsMarit @ work op haar nieuwe Gelderse Merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 18:49

talented schreef:

ga er verder niet eens meer over in discussie aangezien het "niveau"in dit topic overduidelijk verschilt!

Mening verschilt....lijkt mij, niveau kan je denk weinig over zeggen tot je zelf op het paard hebt gezeten en de beste manier om er mee om te gaan gevonden is.

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 19:02

Ai jullie moeten nog veel leren zeg, het lijkt trouwens net of de ruiter het zadel vasthoudt en daarmee de teugels, dus vastzet.. 't ziet er niet zo mooi uit vind ik, maar ik hou zowiezo niet heel erg van tuigers onder het zadel, iig heel veel succes en hoop dat je wat leert van deze eindeloze discussies

Purtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 19:21

volgens mij denkt shannaY dat ze het paardrijden uit heeft gevonden. met een paar winstpunten in de B laat me niet lachen

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 19:31

Purtje schreef:
volgens mij denkt shannaY dat ze het paardrijden uit heeft gevonden. met een paar winstpunten in de B laat me niet lachen

Wat is dit nu voor een kinderachtige opmerking. Heb het topic gevolgd en moet zeggen dat ik het met Shanna eens ben. Ik heb een Anda die ook probeert zichzelf op te krullen zeg maar. Ik gooi ook de teugels los zodat hij geen steun aan mijn handen kan vinden. En dan is het naar voren rijden. Ook al gaat ie rennen, jammer dan, maar hij mag zich niet opkrullen.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 19:32

Sily schreef:
talented schreef:

ga er verder niet eens meer over in discussie aangezien het "niveau"in dit topic overduidelijk verschilt!

Mening verschilt....lijkt mij, niveau kan je denk weinig over zeggen tot je zelf op het paard hebt gezeten en de beste manier om er mee om te gaan gevonden is.

Ik doelde niet op het niveau van deze ruiter!! Maar ik had het meer over het niveau van de mensen die reageerden. Ook dit bedoel ik niet verkeerd, maar naar mijn idee zitten er een aantal reacties tussen van mensen die nog niet zo ervaren zijn in de paardensport. Daarentegen ook een aantal reacties van mensen die al wel wat meer ervaring hebben: geen 2 goede discussiepartijen !

Purtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 19:50

gelukkig weet in van wie shannaY les heeft en haar instructrice heeft een paar maanden bij mij op stal gestaan. Ik heb nog nooit zo onvriendelijke ruiter gezien en daar zijn meer mensen het mee eens.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 19:59

Purtje schreef:
gelukkig weet in van wie shannaY les heeft en haar instructrice heeft een paar maanden bij mij op stal gestaan. Ik heb nog nooit zo onvriendelijke ruiter gezien en daar zijn meer mensen het mee eens.

Wel super volwassen om zoiets in een topic te plaatsen

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 19:59

Purtje schreef:

Ach er zullen ook wel mensen zijn die het er oneens mee zijn. Omdat jij haar niet mag zou deze methode dus niet goed zijn?!

Purtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 20:01

nee hoor maar de manier waarom shanny marit afvalt vind ik niet terecht

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 20:07

Oke.

Ik weet hoe moeilijk het is om dat neusje er uit te rijden, Iig veel succes. Mag ik vragen waar dit paard staat ? Woon ook in Barendrecht ben nogal nieuwsgierig.

Purtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 20:13

het paard staat in zwijndrecht

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 20:22

Oh hahahahaha het kwam me ook al niet bekend voor.

Unicorn1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 20:33

ShannaY schreef:
MsMarit schreef:
Voor de mensen ff uitleg.. Ze loopt erg in een NEP krul maar er word aan gewerkt.. ik heb namelijk geen druk op mijn handen.. maar Sienna heeft altijd alleen voor de kar gelopen dus ze heeft echt een tuigershouding.... We zijn aan het werken om haar ontspannen en rustig naar beneden te rijden.. en het gaat wel goed maar soms dus minder

Wij hebben ook een tuiger op stal staan die altijd voor de kar gelopen heeft, en pas op zijn 7e onder het zadel is gegaan, en die loopt toch echt niet zo! Dat is een mooi smoesje..

Verder wel een leuk paard, jammer van het iets wat grote hoofd.
Misschien zou je beter even een waslijntje kunnen houden en flink voorwaarts rijden. Die eerste foto is echt te erg!

Ik vind het trouwens ook niet de meest mooie foto's, vanaf onderen genomen ofzo?

Moet iedereen tegenwoordig rijden als Anky ofzo?

Tevens, het paard heeft zichzelf ook niet gemaakt, elk paard is anders, groter hoofd of niet, elk paard heeft iets speciaals, en dat moet je respecteren. Of pest je op school ook iedereen die anders is?
Dit gelt ook voor haar manier van bewegen, elk paard heeft zijn eigen manier.
En samen kun je er aan werken om dat bewegen ontspannen, flexibel, goed en beter te krijgen.
Elk paard heeft nou eenmaal zijn verleden, waardoor het is zoals het is.
Is bij een mens precies het zelfde.

Is het tegenwoordig "fotowedstrijd" bij HAW, het gaat hier geloof ik niet om de mooiste foto's, maar is gewoon een leuke impressie, die ze graag met ons wil delen.
Ik heb wel ergere foto's gezien.

Niet vervelend bedoeld hoor ShannaY
Maar commentaar moet geen afzeikerij worden vind ik.
Maar elkaar tips geven hoe het misschien beter kan, maar niet elkaar de grond in boren.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 20:34

Volgens mij heeft iedereen z'n zegje wel kunnen doen.
Ik ga hier een slotje op zetten, de reden zal hopelijk duidelijk zijn.