Jan_VT schreef:Waaawie... Heeeel knap. Hier kan je echt terecht trots op zijn vind ik. Ook de muziek is heel knap.
Wat is eigenlijk de afstamming van het paard?
tis volgens mij een cabochon
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jan_VT schreef:Waaawie... Heeeel knap. Hier kan je echt terecht trots op zijn vind ik. Ook de muziek is heel knap.
Wat is eigenlijk de afstamming van het paard?
zo gaaaf vind ik het! 

? 
Anoukie schreef:Er zijn verschillende instrumenten gebruikt Tigger voor verschillende stukken van de kür, welk instrument bedoel je precies en welk instrument had je liever gehoord?

Tigger schreef:Ik ben dus niet wild van dat hoge kale geluidje, ik hou meer van ´volle´ muziek... Zoals in het begin van de kur.
Verder vind ik het een super kur en past het prachig bij het paard, maar ik ben dus niet weg van het type instrument.
Josfoto schreef:Hele mooie muziek; Herken ik daar Boney M??
Zelf heb ik geen paard, maar als ik de muziek hoor in combinatie met de uitvoering; dan lijkt t wel of ik zelf op het paard zit, wooow dat is prachtig![]()
zelf eens een superkur rijden
maar dat gaat moeilijk zonder *normale* pony
want met Vic is na een uur intensief nog niks te beginnen
Josfoto schreef:Hele mooie muziek; Herken ik daar Boney M??
Zelf heb ik geen paard, maar als ik de muziek hoor in combinatie met de uitvoering; dan lijkt t wel of ik zelf op het paard zit, wooow dat is prachtig![]()