Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
missmiekie schreef:hahaha idd, even laten merken dat er iets op je rug zit, heet dat gewoon
amukela schreef:En dit dan?
MissJ schreef:Wie zegt dat jij een schaduwaccount hebt dan?
Navidad schreef:nou het word mooi gezecht leuk he die schaduwaccounten?
Navidad schreef:nou het word mooi gezecht leuk he die schaduwaccounten?
Miss_Petit schreef:Ik geloof voor 300% dat ze niet jouw bedoelde, ze doelde op een vrouw. Volgens mij ben jij nog steeds een van de weinige actieve mannen op bokt
dat is ook geen vrouw dus vandaar. mischien heb ik het verkeerd begrepen :p maar ben donker blond
Navidad schreef:maar over die lau opmerkingendat is ook geen vrouw dus vandaar. mischien heb ik het verkeerd begrepen :p maar ben donker blond
ik had het tegen diegenen die er eentje hadden aangemaakt

benangelique schreef:Er zijn ook foto's die door de ts geplaatst zijn, waarop je duidelijk kan zien dat Laurens ook echt wel op een andere manier zijn paard kan rijden.
Al zeg ik hierbij niet dat ik een fan ervan ben hoor... denk dat bijvoorbeeld Anky ofzo ook wel eens wat minder vriendelijker is dan iedereen wil zien... misschien dat hij zenuwachtig was ofzo... Miss_Petit schreef:jannico schreef:Miss_petit
Als je mijn post goed leest zie je dat ik van mening ben dat je in eerste instantie op je kont rijd .Dus idd neeh een paard hoort niet de hand te volgen maar de kont (dit is natuurlijk heel basaal maar ik heb geen zin en tijd om mijn hele id over rijden hier neer te plempen)
Basaal...
Ik neem aan dat je je post inhoudelijk bedoeld, al kan het ook op je taalgebruik doelen, kont, reet...
Gek, wij zeggen meestal door inwerking van de zit
Ik denk dat onze mening over rijden, en basis nogal verschillend is.
jannico schreef:does it make a difrence ? hoe ik het even voor het gemak noem ?.Dus conclusie: omdat hij een topper is kan hij dit doen ? en weet hij waar hij mee bezig is ? kortzichtig...
Over het laten merken dat je der opzit als een paard moeilijk is ? dus een paard is iets te hoog gegrepen op dat moment ? en dat rechtvaardigd dan om een trens/stang zo door de mond te raggen ?.
Een paard voelt een vlieg op hem zitten Wat is dan het nut van zo hard tekeer gaan ?.Iedereen maakt fouten zeker op een lager niveau maar op dit niveau vind ik dat niet kunnen.Zoiezo vind ik het meten van niveau op lettertjes belachelijk maar das een andere discussie.