Clinic Laurens van Lieren op Hippiade 2005

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

adnil35

Re: Clinic Laurens van Lieren op Hippiade 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 17:22

helemaal mee eens, eventjes bij de les houden.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 17:23

missmiekie schreef:
hahaha idd, even laten merken dat er iets op je rug zit, heet dat gewoon

Hmm, nou ja, ik los het liever netjes op, maar dat kan nou eenmaal niet altijd.
Paarden zijn ook wel eens vervelend.
En af en toe moet je dan even lomp zijn.

Moet zeggen dat ik die foto's met dat kleine vlekkie ook erg leuk vindt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 17:27

Jemig... 1 persoon vind 1 klein foutje!! En er wordt meteen ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'n probleem van gemaakt.
Dat vind ik zo kinderachtig. Het is weer een prof. we moeten ff weer laten zien hoeveel we er wel niet van weten. Als hij hier nou zelf zou meediscussieren, dan was het heel anders gelopen. Maar dat kan dus niet, en wordt er weer zo'n probleem van gemaakt. De een weet het nOg beter dan de ander. IEDERE ruiter pakt zijn of haar paard wel eens aan!! Wie niet? Een bangerik. Maar goed... de dierenbescherming zit hier ook weer op bokt hoor!!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 17:47

Als jullie denken dat ik een schaduw account heb of wat dan ook, laat mijn ip adres maar na checken!! Of wat dan ook, als ik hierom een schaduw account had dan was ik hier allang verwijderd. vind het een beetje onzin. zit hiet al best lang, maar neem echt de moeite niet om een schaduw account aan te maken zo zielig ben ik niet.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 17:49

Wie zegt dat jij een schaduwaccount hebt dan?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 17:54

ja die volg ik ook niet helemaal

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:04

amukela schreef:
En dit dan?

En nu graag een foto van jouw waarop je laat zien hoe het dan wel moet

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:22

MissJ schreef:
Wie zegt dat jij een schaduwaccount hebt dan?

nou het word mooi gezecht leuk he die schaduwaccounten?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:27

Navidad schreef:

En dat trek jij je aan omdat?
Ik volg je echt niet.

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:28

Navidad schreef:

Ik geloof voor 300% dat ze niet jouw bedoelde, ze doelde op een vrouw. Volgens mij ben jij nog steeds een van de weinige actieve mannen op bokt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:32

Miss_Petit schreef:
Ik geloof voor 300% dat ze niet jouw bedoelde, ze doelde op een vrouw. Volgens mij ben jij nog steeds een van de weinige actieve mannen op bokt

Oh, dit gaat over de "Lau" opmerkingen?
Het kwartje valt hier.
Ja, dat ging over een vrouw, staat er imo duidelijk bij.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:44

maar over die lau opmerkingen dat is ook geen vrouw dus vandaar. mischien heb ik het verkeerd begrepen :p maar ben donker blond

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:45

Navidad schreef:
maar over die lau opmerkingen dat is ook geen vrouw dus vandaar. mischien heb ik het verkeerd begrepen :p maar ben donker blond

Het zij je vergeven.
Wij donkerblondjes zijn niet haatdragend.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 19:03

Ik bedoelde jou niet hoor ik had het tegen diegenen die er eentje hadden aangemaakt

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 19:46

Jongens, ik heb het al eerder gezegd; als jullie gaan lopen meuten over het al dan niet goed vinden van zijn trainingsmethode, moet je een de zoekmachine gebruiken. Zoek op de woorden 'LDR' of "rollkur" en zie wat er allemaal op je beeldscherm verschijnt! Nu gaan we weer over in een oeverloos gezever over trainingsmethoden en die discussie is al zo vreselijk vaak gevoerd. Echt uitgekauwd is ie nu wel dus.
Verder lees ik weer dat een hoop mensen aan het oordelen zijn die zelf werkelijk niets van enig belang gepresteerd hebben in de sport, maar die het toch o zo goed weten.
Kom op nou zeg! Wanneer je het echt zo goed zo weten, zou jij in het A-kader zitten en meegaan naar alle internationale wedstrijden. En niet Anky, Edward, Laurens, Kirsten, Marlies of wie dan ook!

lucasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 19:51

Zoiets heet respect afdwingen....dat is weleens nodig bij een paard!
Dan mag je mij ook iets doen, want ik pak ze ook wel eens in de mond om ff te laten voelen wie de baas is...
Hij rijd niet voor niets zo hoog en weet goed waar ie mee bezig is, en van zo'n fotootje kun je niet oordelen!!!

nokemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 20:03

volgens mij was de hele clinic voor Laurens zelf ook niet zo'n pretje,aan zijn verhitte hoofd te zien....

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 20:51

Afbeelding

en hier een foto van deze zelfde merrie, hij is niet zo duidelijk, maar dit bewijst dat het dus ook goed kan gaan!
Afbeelding

maar ik geloof dat dit soort discussies altijd op hetzelfde uit komen...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 20:55

Er zijn ook foto's die door de ts geplaatst zijn, waarop je duidelijk kan zien dat Laurens ook echt wel op een andere manier zijn paard kan rijden.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 20:56

wat dan ?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 21:00

benangelique schreef:
Er zijn ook foto's die door de ts geplaatst zijn, waarop je duidelijk kan zien dat Laurens ook echt wel op een andere manier zijn paard kan rijden.

Jep bv. even een moment van ontspanning:
Afbeelding

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 21:16

Het ziet er allemaal niet super uit maar mag/kan het ook eens minder of fout gaan?! Het gaat echt niet altijd van een leien dakje... wat denk jij dat ze soms op stallen doen... alle paarden aaien tot dat ze het goed doen... Al zeg ik hierbij niet dat ik een fan ervan ben hoor... denk dat bijvoorbeeld Anky ofzo ook wel eens wat minder vriendelijker is dan iedereen wil zien... misschien dat hij zenuwachtig was ofzo...

jannico

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 21:56

Miss_Petit schreef:
jannico schreef:
Miss_petit

Als je mijn post goed leest zie je dat ik van mening ben dat je in eerste instantie op je kont rijd .Dus idd neeh een paard hoort niet de hand te volgen maar de kont (dit is natuurlijk heel basaal maar ik heb geen zin en tijd om mijn hele id over rijden hier neer te plempen)

Basaal...

Ik neem aan dat je je post inhoudelijk bedoeld, al kan het ook op je taalgebruik doelen, kont, reet...

Gek, wij zeggen meestal door inwerking van de zit

Ik denk dat onze mening over rijden, en basis nogal verschillend is.

does it make a difrence ? hoe ik het even voor het gemak noem ?.Dus conclusie: omdat hij een topper is kan hij dit doen ? en weet hij waar hij mee bezig is ? kortzichtig...

Over het laten merken dat je der opzit als een paard moeilijk is ? dus een paard is iets te hoog gegrepen op dat moment ? en dat rechtvaardigd dan om een trens/stang zo door de mond te raggen ?.

Een paard voelt een vlieg op hem zitten Wat is dan het nut van zo hard tekeer gaan ?.Iedereen maakt fouten zeker op een lager niveau maar op dit niveau vind ik dat niet kunnen.Zoiezo vind ik het meten van niveau op lettertjes belachelijk maar das een andere discussie.

Ik ben btw ook geen schaduw acount gewoon iemand die zijn mening geeft.

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 22:13

oh oh oh! als de mensen waar dit over gaat dit eens zouden lezen, zouden ze zich kapot lachen! wat een stunt zeg!

ik neem aan dat hij (en andere prof ruiters) echt wel weten wat ze doen, laat ze toch hun gang gaan! (alsof deze foto's zo vreselijk zijn!)
als we bij iedereen die hier zo vreselijk veel commentaar geeft es gaan kijken wat zij er van bakken, zijn we volgens mij nog lang niet uitgepraat!

geef pas commentaar als je zelf ECHT beter bent!

(en niet omdat het er zogenaamd zo zielig en cru uitziet!!)

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 22:18

jannico schreef:
does it make a difrence ? hoe ik het even voor het gemak noem ?.Dus conclusie: omdat hij een topper is kan hij dit doen ? en weet hij waar hij mee bezig is ? kortzichtig...

Over het laten merken dat je der opzit als een paard moeilijk is ? dus een paard is iets te hoog gegrepen op dat moment ? en dat rechtvaardigd dan om een trens/stang zo door de mond te raggen ?.

Een paard voelt een vlieg op hem zitten Wat is dan het nut van zo hard tekeer gaan ?.Iedereen maakt fouten zeker op een lager niveau maar op dit niveau vind ik dat niet kunnen.Zoiezo vind ik het meten van niveau op lettertjes belachelijk maar das een andere discussie.

Nog geen avondeten op, je hapt zo hongerig?

Jij zegt: 'omdat hij een topper is kan hij dit doen ? en weet hij waar hij mee bezig is ? kortzichtig...'

Je geeft zelf aan dat hij een 'topper' is, hoe is hij dat geworden?
Ik denk zo iemand daar is gekomen juist omdat deze weet waar hij mee bezig is!

Maar om even terug te komen, ik denk dat een bewoording wel een verschil cq ' difference' kan maken... In real live kan je tonatie gebruiken, op het internet niet. En dan komt 'door de mond te raggen' even anders over als 'flink inwerken'

Jij zegt: 'Iedereen maakt fouten zeker op een lager niveau maar op dit niveau vind ik dat niet kunnen'

Kortom, als je nog minder kunt mag je fouten maken, als je op een bepaald nivo zit zijn 'fouten' zoals jij ze noemt ongeoorloofd?
Dan moet je ineens 'perfect' zijn?

Jij zegt: 'Zoiezo vind ik het meten van niveau op lettertjes belachelijk maar das een andere discussie'

En wat doe jij hier dan?