Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Manuutje1990 schreef:Sunshine1 schreef:ja, ze hebben een hoge nekaanzet om dat ze voor de KAR moeten lopen, dat vinden sommige mensen SIERLIJK ja??? zo worden ze GEFOKT, begrijp je???????
Even tussendoor: Dat een tuiger een hoge halsaanzet heeft, wil niet zeggen dat zo'n paard niet lekker lang en laag, voorwaarts neerwaarts gereden kan worden. En als ze een concours moeten lopen, dan moet de achterhand dus echt wel er goed onder zijn, want anders komt de voorhand niet zo mooi omhoog.
adnil35 schreef:Hoe kan een paard achter ondertreden als hij zijn rug niet gebruikt dus niet ontspannen is? Je hebt in mijn ogen toch nog steeds een ontspannen/ soepele/ ronde rug nodig, die voldoende buigzaam is om achter iets te kunnen dalen om fatsoenlijk onder te kunnen treden.
) 

Nikkii_Lisa schreef:Sorry, maar ik zie echt geen rampzalige foto's waar 111 berichten voor nodig zijn om iemand af te zeiken..
Ik vind de buitenritfoto er erg relaxed uitzien, rijden jullie met een buitenrit alsmaar aan de teugel dan? Ik niet hoor, als die van mij wat ziet gaat ook die kop omhoog en geef ik haar ook meer ruimte om te kijken.
Vind het allemaal erg overdreven reacties.
Hij ziet er gelukkig uit.
Nikkii_Lisa schreef:Sorry, maar ik zie echt geen rampzalige foto's waar 111 berichten voor nodig zijn om iemand af te zeiken..
Ik vind de buitenritfoto er erg relaxed uitzien, rijden jullie met een buitenrit alsmaar aan de teugel dan? Ik niet hoor, als die van mij wat ziet gaat ook die kop omhoog en geef ik haar ook meer ruimte om te kijken.
Vind het allemaal erg overdreven reacties.
Hij ziet er gelukkig uit.

Sunshine1 schreef:mensen, waarneer houd jullie eeuwige gezeik over dit soort dingen nou eens een keer op, waarom moeten jullie altijd zeiken. sommige zien alleen fouten, waarom???
klomp schreef:Sunshine1 schreef:mensen, waarneer houd jullie eeuwige gezeik over dit soort dingen nou eens een keer op, waarom moeten jullie altijd zeiken. sommige zien alleen fouten, waarom???
waarom das overduidelijk!! jij denkt misschien dat het paard het zo leuk vind, maar geloof maar...in tegendeel!! blijf jij maar onzinnige posts plaatsen...heeft geen enkele nut!! dit is een openbaar forum en iedereen mag zijn mening geven, of dat nu in je straatje past of niet...
dan moet je gewoon lekker geen foto's plaatsen, dan heb je ook geen gezeur. mensen zijn eerlijk in hun berichten en leggen uit over het hoe en waarom...als je hun gezeik (zoals jij dat noemt) nou eens omzet in positief kritiek dan had je er misschien wat aan...
maar ja blijf jij maar verdedigen hoor!! geeft maar weer aan hoeveel onbenullen een paard hebben...helaas!!![]()