Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
BettyLove schreef:Tuurlijk lijkt wel of je een beetje jaloers ben maar goed het intreseert me dus geen meter of je mij geloof of niet je ouwehoert toch als een![]()
tonypony schreef:BettyLove schreef:Tuurlijk lijkt wel of je een beetje jaloers ben maar goed het intreseert me dus geen meter of je mij geloof of niet je ouwehoert toch als een![]()
jij spoort echt niet
ik zou niet weten waarom iemand jarloers moet zijn op jou
mijn 4 jarige kan ook nog niet op eigen benen
lopen en die van jou al m
knap hoor kan je die van mij ook komen rijden?
.
. Maar goed, Souf is net iets kleiner en fijner, dus dat moest gewoon
.
tonypony schreef:BettyLove schreef:Tuurlijk lijkt wel of je een beetje jaloers ben maar goed het intreseert me dus geen meter of je mij geloof of niet je ouwehoert toch als een![]()
jij spoort echt niet
pjotr schreef:BettyLove schreef:Sorry hoor maar ik vind het er echt niet uitzien
jou mening.
en dat hebben we dan ook precies nodig bij hem, hij mikt alles wat klein is zo in het zand als hij daar zin in heeft, is super sterk en een kei in lenig, met de rug bol de bak door te gaan 

BettyLove schreef:Ja in het leven moet je ook tegen niet positieve dingen kunnen..net dat jullie het zielig vinden dat een 4-jarige AF EN TOE een M1 proef loopt das jullie probleem zijn er zat die dat niveau al lopen maar goed maar heb je ook aan jezelf te danken als er een slot op gaat je gaat zelf ook door maar ik stop hier bij.
BettyLove schreef:Nou dan geloof je het toch lekker niet hij is gewoon als 3 jarige ingereden en om ik Nationaal Nivea rij mag ik al mijn paarden in de M beginnen dus banketstaaf AUB niet ergns over als je het niet weet en anders ga je toch even op de KNHS site kijken dan vind je het snel genoeg dat het wel mag
Amnero schreef:BettyLove schreef:Nou dan geloof je het toch lekker niet hij is gewoon als 3 jarige ingereden en om ik Nationaal Nivea rij mag ik al mijn paarden in de M beginnen dus banketstaaf AUB niet ergns over als je het niet weet en anders ga je toch even op de KNHS site kijken dan vind je het snel genoeg dat het wel mag
nationaal nivea??
is dat de nieuwe creme van nivea ofzo![]()
sorry hoor... maar er is een verschil tussen iets mogen en of het ook daadwerkelijk goed is... een man van 300kilo mag ook op een veulentje een Z parcour springen... er staat nergens in de wetgeving dat dit niet mag...
BettyLove schreef:BettyLove schreef:
jij spoort echt niet
meisje kijk eens naar de Z daar lopen er zat die 5 zijn. praat alsjeblieft niet over onderwerpen als je er geen verstand van heb
BettyLove schreef:en een veulen mag niet op concour lees nog maar eens goed door die wetgeving een paard mag pas als die 3 is op concour uitgebracht worden in de B.
tonypony schreef:ja e op zijn 4de pas in de L
Maargoed, dat is weer typisch bokt he!
kindjes er op gaan.