Lotje (shetje )@ Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Re: Lotje (shetje )@ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:20

Charloepy schreef:
zever!!!

ok het ziet er niet echt lief uit maar ik denk dat ze dat nu wel weet dus blijf er niet over doorzagen!!!

leuke shet!!

doorzagen of discussie's zijn totaal verschillende dingen..

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:25

Waarom heb je dit topic uberhaupt geplaatst?
Had je dit soort reacties niet verwacht?

Ik hoop toch wel voor je dat je zelf in ziet dat je totaal verkeerd bezig bent.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:26

Nou laat ik het zo zeggen ...
Ik hoop dat je der van geleerd hebt!

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 21:33

OMG Ik zie nu zelf pas hoe erg het er uit ziet
ik heb de fotos niet echt goed bekekn
ik klim er paas weer op als ik het zadel en hoofdste hep
en ik zoek hard verder naar een klein kindje met een paar jaar rijervaring

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:34

en jij ziet NU PAS dat die foto's niet echt best zijjn???

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 21:36

Bi0n_Tiffiej schreef:
en jij ziet NU PAS dat die foto's niet echt best zijjn???

Nee ik zat er vandaaag al langer mee maar ik denk wacht tot ze uitgeraastzin

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:37

Wees blij dat ze het ziet Bi0n_Tiffiej loveramona heeft het nooit gezien volgens mij ...

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:45

Ramona_lief schreef:
Wees blij dat ze het ziet Bi0n_Tiffiej loveramona heeft het nooit gezien volgens mij ...

ben blij dat ze er dan wat mee gaat doen..

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:47

LotjeJustine schreef:
OMG Ik zie nu zelf pas hoe erg het er uit ziet
ik heb de fotos niet echt goed bekekn
ik klim er paas weer op als ik het zadel en hoofdste hep
en ik zoek hard verder naar een klein kindje met een paar jaar rijervaring

Ik ga ervan uit dat je dit meent, maar liefst zou ik zien dat je er ook niet meer opkroop met hoofdstel en zadel. Want het feit blijft dat moeder natuur je laat groeien en je een lengte krijgt dat dit jeugdherinneringen gaan worden.
Net zoals ik die heb, een vergeelde oude foto waar ik met mijn 7 jaar op een shetje zit.
Ik heb ook een wens, een shetje als maatje voor Amon, die mee gaat wandelen, en met wie ik lekker op mijn leeftijd heel Pennyachtig kan knuffelen.
Zoek inderdaad een leuk meisje die wat jonger is, en laat die genieten op de rug van dit shetje.
En daar zou ik heel graag foto's van zien.

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 21:50

BTW natuurlijk meen ik het
enjaah met commetaar ga ik zeker iets doen

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:52

Sh*t hé!
Je pony kan niet eens normaal aan de longe lopen en jij er ook
niet normaal opzitten zonder zadel...
Zorg dat je de juiste spullen hebt met longeren want dit is niet
leuk voor die pony! Je pony heeft trouwens een dikke grasbuik
of is ze drachtig? Die grasbuik kun je er trouwens ook aftrainen met
longeren maar zeker niet op deze manier! enz. enz. ik houd m'n mond

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:54

Sorry, ik had de laatste reacties niet gelezen alleen die aan het begin...

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:55

LotjeJustine schreef:
BTW natuurlijk meen ik het
enjaah met commetaar ga ik zeker iets doen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:30

Mensen kom nou toch op!!!! Ze is 12! Ik schaam me gewoon voor jullie reacties. Wat onwijs onaardig zeg! Oke, het ziet er misschien niet al te professioneel en aardig enzo uit, maar moeten er dan persée van dit soort reacties geplaatst worden? Na een paar keer komt de boodschap heus wel over hoor.
Bovendien is het verhaal er achter niet bekend. Momentopnames misschien? De foto's geven een wat ongelukkig beeld, maar alsof julile niet een keer hebben geklungeld met een shet. je bent niet in een keer een Anky hoor.
Tips zijn leuk, maar dit is doelbewust een 12 jarige afkraken. Naar mijn mening geen stijl.

Wel een onwijs leuke shet trouwens!

blondie3866

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 01:49

eehm
tsja
wat zal ik zeggen

pony is te dik
en lijkt er helemaaal geen plezier in te hebben
verder sluit ik me bij de andere aan

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 08:46

ze is zo dik door een miskraam
Toen ik haar begon met verzorgen was ze nog veel dikker
maar tot de miskraam heeft ze ook niks gedaan behalven wandelen

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 08:53

zeg LotjeJustine jij had toch ook een shetlandvosje als verzorgponytje? daar heb ik volgens mij ook weleens foto's van gezien met jou kan dat?
doeiiii

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 08:55

Ymmik schreef:
zeg LotjeJustine jij had toch ook een shetlandvosje als verzorgponytje? daar heb ik volgens mij ook weleens foto's van gezien met jou kan dat?
doeiiii

ik heb geen andere shetverzorgpony denk dat je me in de war haalt met iemand ander

Tjha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 08:57

@ berdien.. toen ik 12 was had ik egt wel door dat dit niet kon .. en wat verwacht je dan van bokt dat ze je gaan aanmoedigen?je kan dit de gewoon van verwachten.. ik vin dit de ook niet uitzien ookal ben je niet te zwaar. je shet heeft de volgens mij ook niet egt lol in. en je belemmert hem in ze gangen .. moet je kijken waar je met je benen heen gaat!.. verdere commentaar laat ik maar weg..

*als je zo nodig iets met je shet wil doen laat het rijden a.u.b weg
ga andendere leuke dingen doen met je shet zou die zelf denk ik ook veel leuker vinden.. ga een lekker stukje wandelanden met um elke dag
of ga freestyle doen.. En op nou zo klein iemand de op gaan zetten .. niet egt mijn keus, hun worden ook snel te groot voor je shet lijkt mij omdat die niet zo heel groot is..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:14

mensen dit wordt al zo vaak gezegt. en LoveJustine,ga nu niet ineens omdraaien,en roepen dat je het nu pas ziet qua fotos!!

en Ramona_lief ik ben niet de enige die dit er niet uit vind zien! dus graag de volgende keer gewoon ff afwachten met schrijven en niet meteen iemand(mij ) ff afkafferen!
als je zon moment van uitbarsting hebt doe het dan via PB!!!
want nu ineens draai je zelf ook wat bij dus...

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:50

Berdien schreef:
Mensen kom nou toch op!!!! Ze is 12! Ik schaam me gewoon voor jullie reacties. Wat onwijs onaardig zeg! Oke, het ziet er misschien niet al te professioneel en aardig enzo uit, maar moeten er dan persée van dit soort reacties geplaatst worden? Na een paar keer komt de boodschap heus wel over hoor.
Bovendien is het verhaal er achter niet bekend. Momentopnames misschien? De foto's geven een wat ongelukkig beeld, maar alsof julile niet een keer hebben geklungeld met een shet. je bent niet in een keer een Anky hoor.
Tips zijn leuk, maar dit is doelbewust een 12 jarige afkraken. Naar mijn mening geen stijl.

Jij schaamt je voor onze reactie's? Wat is er mis met deze reactie's? Het grootste gross geeft hun mening onderbouwt.
Te groot, geen goed tuig, en manier van longeren niet bepaald oke.
Doelbewust een 12jarige afkraken, kom nou, als ze in het begin had gezegt... o was dit niet goed, sorry!, dan waren de rest van de reactie's stuk milder geweest. Maar vaak weten ze het zelf zoveel beter, honderd tegenargumenten en excuses. Tsja en dan barsten de reactie's pas echt los.
Ook ik heb gewacht met reageren, maar op gegeven moment had ook ik het gehad, want dit is het zoveelste topic wat voorbij komt met een minishet en een puberruiter die het allemaal veel beter weet.
Fouten maken mag, dat doe ik zelfs nog, maar wees wel zo reeël om erna te durven kijken, maar wat zie je vaak, een grote mond, gescheld terug, en een topic loopt finaal uit de hand met als gevolg een slotje.
Daarom reageer ik bijna nooit, gewoon omdat ik niet verzeild wil raken in zinloze discussie's.
Dat nu net dit meisje pech moet hebben mijn visie te horen, dat spijt me dan, maar spreek zowiezo niet direct tot haar, dat heb ik al gezegd, maar meer algemeen.

En verder als ik mijn dochter zo zou zien, dan ben ik minder aardig dan dat mijn reactie nu geweest is. Gewoon omdat ik van haar meer inzicht verwacht.
Ook ik heb geklungelt met een shet, ja dat klopt, maar toen was ik 7. Maar toen ik twaalf was kreeg ik al verantwoording in de stal, verantwoording w.b. zadelen van de paarden, het begleiden van groepen naar buiten.
Er werd van mij verwacht in te zien wat wel en wat niet kon. En ik geloof dat ik mijn taak indertijd goed heb volbracht.
Laat ik het zo stellen, de meest onaardige reactie's zijn vaak van leeftijdsgenoten, gezien de msn schrijfstijl.
De onderbouwde, en die zie ik hier genoeg, zijn over het algemeen toch wat oudere bokkers die de leeftijd van 14 al ruimschoots overschreden zijn.

Dit meisje heeft aangegeven fout te zitten, en dan neem ik ook gewoon aan dat ze het meent en dat ze dit werkelijk niet meer gaat doen. Dan moet het in mijn ogen ook over zijn met de kritiek en haar juist opbouwend toejuichen.
Mensen die nu nog gaan lopen afkraken op de foto's hebben dan de rest van het topic niet goed doorgelezen, en vindt dat daar wel iets over gezegt kan worden.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:03

Morgannah schreef:
Berdien schreef:

Jij schaamt je voor onze reactie's? Wat is er mis met deze reactie's? Het grootste gross geeft hun mening onderbouwt.
Te groot, geen goed tuig, en manier van longeren niet bepaald oke.
Doelbewust een 12jarige afkraken, kom nou, als ze in het begin had gezegt... o was dit niet goed, sorry!, dan waren de rest van de reactie's stuk milder geweest. Maar vaak weten ze het zelf zoveel beter, honderd tegenargumenten en excuses. Tsja en dan barsten de reactie's pas echt los.
Ook ik heb gewacht met reageren, maar op gegeven moment had ook ik het gehad, want dit is het zoveelste topic wat voorbij komt met een minishet en een puberruiter die het allemaal veel beter weet.
Fouten maken mag, dat doe ik zelfs nog, maar wees wel zo reeël om erna te durven kijken, maar wat zie je vaak, een grote mond, gescheld terug, en een topic loopt finaal uit de hand met als gevolg een slotje.
Daarom reageer ik bijna nooit, gewoon omdat ik niet verzeild wil raken in zinloze discussie's.
Dat nu net dit meisje pech moet hebben mijn visie te horen, dat spijt me dan, maar spreek zowiezo niet direct tot haar, dat heb ik al gezegd, maar meer algemeen.

En verder als ik mijn dochter zo zou zien, dan ben ik minder aardig dan dat mijn reactie nu geweest is. Gewoon omdat ik van haar meer inzicht verwacht.
Ook ik heb geklungelt met een shet, ja dat klopt, maar toen was ik 7. Maar toen ik twaalf was kreeg ik al verantwoording in de stal, verantwoording w.b. zadelen van de paarden, het begleiden van groepen naar buiten.
Er werd van mij verwacht in te zien wat wel en wat niet kon. En ik geloof dat ik mijn taak indertijd goed heb volbracht.
Laat ik het zo stellen, de meest onaardige reactie's zijn vaak van leeftijdsgenoten, gezien de msn schrijfstijl.
De onderbouwde, en die zie ik hier genoeg, zijn over het algemeen toch wat oudere bokkers die de leeftijd van 14 al ruimschoots overschreden zijn.

Dit meisje heeft aangegeven fout te zitten, en dan neem ik ook gewoon aan dat ze het meent en dat ze dit werkelijk niet meer gaat doen. Dan moet het in mijn ogen ook over zijn met de kritiek en haar juist opbouwend toejuichen.
Mensen die nu nog gaan lopen afkraken op de foto's hebben dan de rest van het topic niet goed doorgelezen, en vindt dat daar wel iets over gezegt kan worden.

AMEN _/-o_ _/-o_
(helemaal niks aan toe te voegen eigenlijk)

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:05

Ach arme kind
Plaats heel enthousiast een paar foto's en dan dit...

Tuurlijk ziet het meisje nu wel in dat ze er te groot voor is, dat de pony niet erg vriendelijk gereden wordt op deze manier

Maar mensen, dit is een kind van 12 jaar!!
Zijn jullie volwassen mensen die hierop reageren???

Spreek de ouders erop aan en niet dit kind, die verantwoording heeft een meisje van 12 toch nog niet???

En meisje..nog even voor jou: Je weet het nu wel, geniet maar lekker van je mooie en lieve pony kind!! Je kunt veel meer doen dan rijden met zo'n mooie pony

hessy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:08

heb niet alle reacties gelezen dus mogelijk is dit al genoemd

Ik vind je egt een penny kind met zo'n zielig verzorgponytje in een weitje zonder tuig aleen een halster en touw

ik heb helemaal niks tegen verzorgshetten enz want ik heb er zelf ook een ...
maar ik ga daar wel beter mee om!
moest ik ff kwijt

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:10

Cloverdale schreef:
LotjeJustine schreef:

ik weet het van het halster
hoofdstel was bezet

bezet ?
heb je geen eigen hoofdstel voor haar?

nja vind het beetje een rare bedoeling
als je pony nog nietnormaal aan de longe loopt waarom zou je er dan op gaan zitten hobbellen..
met iemand die erop bungeld leert die pony dat ook niet beter

(doordat de pony zo trekt, trek ik de conclusie dat die het longeren nog niet echt kent)

Mee eens.