Charloepy schreef:zever!!!
ok het ziet er niet echt lief uit maar ik denk dat ze dat nu wel weet dus blijf er niet over doorzagen!!!![]()
![]()
leuke shet!!
doorzagen of discussie's zijn totaal verschillende dingen..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charloepy schreef:zever!!!
ok het ziet er niet echt lief uit maar ik denk dat ze dat nu wel weet dus blijf er niet over doorzagen!!!![]()
![]()
leuke shet!!
Bi0n_Tiffiej schreef:en jij ziet NU PAS dat die foto's niet echt best zijjn???
Ramona_lief schreef:Wees blij dat ze het ziet Bi0n_Tiffiej loveramona heeft het nooit gezien volgens mij ...

LotjeJustine schreef:OMG Ik zie nu zelf pas hoe erg het er uit ziet
ik heb de fotos niet echt goed bekekn
ik klim er paas weer op als ik het zadel en hoofdste hep
en ik zoek hard verder naar een klein kindje met een paar jaar rijervaring
LotjeJustine schreef:BTW natuurlijk meen ik het
enjaah met commetaar ga ik zeker iets doen

Ymmik schreef:zeg LotjeJustine jij had toch ook een shetlandvosje als verzorgponytje? daar heb ik volgens mij ook weleens foto's van gezien met jou kan dat?
doeiiii
) ff afkafferen!Berdien schreef:Mensen kom nou toch op!!!! Ze is 12! Ik schaam me gewoon voor jullie reacties. Wat onwijs onaardig zeg! Oke, het ziet er misschien niet al te professioneel en aardig enzo uit, maar moeten er dan persée van dit soort reacties geplaatst worden? Na een paar keer komt de boodschap heus wel over hoor.
Bovendien is het verhaal er achter niet bekend. Momentopnames misschien? De foto's geven een wat ongelukkig beeld, maar alsof julile niet een keer hebben geklungeld met een shet. je bent niet in een keer een Anky hoor.
Tips zijn leuk, maar dit is doelbewust een 12 jarige afkraken. Naar mijn mening geen stijl.
Wel een onwijs leuke shet trouwens!
Morgannah schreef:Berdien schreef:Mensen kom nou toch op!!!! Ze is 12! Ik schaam me gewoon voor jullie reacties. Wat onwijs onaardig zeg! Oke, het ziet er misschien niet al te professioneel en aardig enzo uit, maar moeten er dan persée van dit soort reacties geplaatst worden? Na een paar keer komt de boodschap heus wel over hoor.
Bovendien is het verhaal er achter niet bekend. Momentopnames misschien? De foto's geven een wat ongelukkig beeld, maar alsof julile niet een keer hebben geklungeld met een shet. je bent niet in een keer een Anky hoor.
Tips zijn leuk, maar dit is doelbewust een 12 jarige afkraken. Naar mijn mening geen stijl.
Wel een onwijs leuke shet trouwens!
Jij schaamt je voor onze reactie's? Wat is er mis met deze reactie's? Het grootste gross geeft hun mening onderbouwt.
Te groot, geen goed tuig, en manier van longeren niet bepaald oke.
Doelbewust een 12jarige afkraken, kom nou, als ze in het begin had gezegt... o was dit niet goed, sorry!, dan waren de rest van de reactie's stuk milder geweest. Maar vaak weten ze het zelf zoveel beter, honderd tegenargumenten en excuses. Tsja en dan barsten de reactie's pas echt los.
Ook ik heb gewacht met reageren, maar op gegeven moment had ook ik het gehad, want dit is het zoveelste topic wat voorbij komt met een minishet en een puberruiter die het allemaal veel beter weet.
Fouten maken mag, dat doe ik zelfs nog, maar wees wel zo reeël om erna te durven kijken, maar wat zie je vaak, een grote mond, gescheld terug, en een topic loopt finaal uit de hand met als gevolg een slotje.
Daarom reageer ik bijna nooit, gewoon omdat ik niet verzeild wil raken in zinloze discussie's.
Dat nu net dit meisje pech moet hebben mijn visie te horen, dat spijt me dan, maar spreek zowiezo niet direct tot haar, dat heb ik al gezegd, maar meer algemeen.
En verder als ik mijn dochter zo zou zien, dan ben ik minder aardig dan dat mijn reactie nu geweest is. Gewoon omdat ik van haar meer inzicht verwacht.
Ook ik heb geklungelt met een shet, ja dat klopt, maar toen was ik 7. Maar toen ik twaalf was kreeg ik al verantwoording in de stal, verantwoording w.b. zadelen van de paarden, het begleiden van groepen naar buiten.
Er werd van mij verwacht in te zien wat wel en wat niet kon. En ik geloof dat ik mijn taak indertijd goed heb volbracht.
Laat ik het zo stellen, de meest onaardige reactie's zijn vaak van leeftijdsgenoten, gezien de msn schrijfstijl.
De onderbouwde, en die zie ik hier genoeg, zijn over het algemeen toch wat oudere bokkers die de leeftijd van 14 al ruimschoots overschreden zijn.
Dit meisje heeft aangegeven fout te zitten, en dan neem ik ook gewoon aan dat ze het meent en dat ze dit werkelijk niet meer gaat doen. Dan moet het in mijn ogen ook over zijn met de kritiek en haar juist opbouwend toejuichen.
Mensen die nu nog gaan lopen afkraken op de foto's hebben dan de rest van het topic niet goed doorgelezen, en vindt dat daar wel iets over gezegt kan worden.
Cloverdale schreef:LotjeJustine schreef:
ik weet het van het halster
hoofdstel was bezet
bezet?
heb je geen eigen hoofdstel voor haar?
nja vind het beetje een rare bedoeling
als je pony nog nietnormaal aan de longe loopt waarom zou je er dan op gaan zitten hobbellen..
met iemand die erop bungeld leert die pony dat ook niet beter
(doordat de pony zo trekt, trek ik de conclusie dat die het longeren nog niet echt kent)