Sjors @ work in de les (L2)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Venetia

Re: Sjors @ work in de les (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 17:49

FransH: in dit unieke geval ben ik het met je eens!
Ik vind het ook gewoon leuk om iets te bekijken en er dan over te discussieren wat nou goed is en wat beter en wat absoluut funest is.
Ik verwacht niet dat iemand er iets mee doet. Het interesseert me eigenlijk ook helemaal niets of er wat mee gedaan wordt.
Ik vind het gewoon leuk om samen met andere mensen die enigszins een fatsoenlijke reactie plaatsen en commentaar geven in discussie te gaan. Daar denk ik dan weer dagen over na, en soms pas ik dan iets aan in mijn rijden, om te proberen.
En soms snap ik dan beter waarom iets moet zoals iets moet.
En soms denk ik gewoon dat ik helemaal gelijk heb en de ander ongelijk en dan is dat weer goed voor mijn ego.
Daarom plaats ik commentaar op bokt.

Ik vind wel dat hoewel commentaar juist leuk is, dit wel sportief dient te blijven en ergens op gebaseerd. De ruiter in kwestie hoeft geen rotgevoel aan zijn rijden over te houden.
Ook hoeft het paard niet direct bij de slager te belanden. Ik vind opmerkingen als: het paard spreekt me totaal niet aan en dergelijken eigenlijk al storend, omdat je daar iets negatiefs zegt over iets waar de ruiter niets aan kan doen.
Dus kraak lekker iemands setje af oid, maar nooit ofte nimmer zijn paard.
Niet dat dat hier gebeurt overigens, volgens mij vindt iedereen sjors geweldig.
Maar even een bijna off-topic algemeen verhaaltje wat ik gewoon even kwijtwilde en wat FransH een hart onder de riem steekt. Tact is niet altijd zijn sterkste punt en voordat hij een ware paria wordt zal ik het maar eens voor hem opnemen. (oei, das toch weer een steek onder water)

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 17:54

haha.......ik paria! nee hoor! Maar bedankt voor je ondersteuning en inderdaad tact is niet echt mijn sterkste kant! haha meestal klinkt het heel negatief! haha ik heb achteraf ook wel eens zo van: wow had ik dat niet anders kunnen formuleren! Maarja zolang het eerlijk en positief opbouwend gemeend is, dan word dat door vele wel geaccepteerd! Want vaak vergeet ik ook weleens dat ik zelf ZZ-licht rijdt en dat ik vanuit dat standpunt naar andere kijk! (bij mezelf trouwens ook hoor! Dan krijg ik in een keer te horen van de kant: het mag wel iets minder!) Hoewel het dan allemaal wel positief opbouwend gemeend is, is het dan niet echt reeel!

En om dit topic nog ff een schop richting positiviteit te geven: Ik vind Sjors echt een geweldig dier! (op de foto)

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 18:10

Ik blijf Sjors een ontzettend lekker ding vinden! Echt een fijn paard, dat straalt hij helemaal uit.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 18:11

Sjoers is ook leuk .. daarom heeft ie ook zoveel fans

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 18:14

Anoukie schreef:
Shanna, ik hoef helemaal geen oe's en aah's, die krijg ik toch wel omdat Sjors zo knap is . Ik ben zelf de meest kritische persoon op mijn rijden en als je mijn topics met rijfoto's terugleest, zul je zien dat ik zelf mijn fouten heel goed kan toegeven. Maar voorover zitten? Nee, dat doe ik echt niet. Je vindt mij niet netjes zitten? Dat kan en dat mag, maar dat betekent niet dat ik daar dan niets op mag zeggen.

Ik zeg niet per definitie dat ik je niet netjes vind zitten, maar het voorover leunen zit er over het algemeen toch wel een beetje in. Alle foto's zijn momentopnames, tuurlijk, maar ze staan wel op Bokt.. ene keer zit je recht andere keer leun je voorover.. dat is nu eenmaal paardrijden.. toch

Citaat:
Venetia, bedankt voor je analyse . Mijn onderbenen (vrnl. rechts) liggen idd te ver naar achteren, dat is een aandachtspunt voor mij.

Misschien vertekend het daarom ook meer dat je vooroverleunt...

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 20:07

Slotje lijkt me hier duidelijk.