Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
..
Lenn schreef:fransheijs schreef:Ik zal kijken of ik de volgende keer een setje kan samenstellen waarvan jullie zeggen.....wow wat een kluns! stop er maar mee! haha dat is natuurlijk ook wel eens leuk
Dat is niet aan te raden op bokt

Mlies schreef:Oew stoere jongen
fransheijs schreef:@wedny
De L zowiezo niet! Dat vind ik echt een kl*te klasse! Ik kan daar mijn draai echt niet vinden!
Wat betreft die ervaring: die kan hij ook opdoen in de M danwel Z daarvoor hoeft ie niet in de L te beginnen!
Wat een voorbeen. En wat zit je er super netjes op zeg fransheijs schreef:Er zijn ook nog meer foto's maar die heb ik nog niet! Ik heb nu alleen een paar voor het oog mooie foto's van hem gekregen en foto's waarin ie echt een monster is! zo vervelend. maar er zijn nog honderd foto's ik zal kijken als ik die heb of dat daar iets naar bokt-gading tussen zit!
Wedny schreef:Nee dat is idd waar. Maar ik denk dat de jury het meer op prijs stelt dat je in de L nog wat heen en weer swiept omdat hij iets eng vind. Als er b.v. enge dingen in het oog van het paard gebeuren. Dan in de M. Maarja ik ben nog nooit jury geweest dus ja hoe hen er over denken weet ik niet. Of train je hem wel op onbekende plaatsen met vreemde paarden. Ben niet nieuwsgierig hoor
patos schreef:Wish you luck
fransheijs schreef:Ja hij gaat ook gewoon de duinen en bossen mee in! Dat kan vanuit ons, maar hij gaat vaak ook mee naar een andere stal, zodat ie de trailer kent, en andere stallen en paarden ziet enzo! Kijkerig blijft ie altijd!
In de L wordt er meer getollereerd, dat klopt! Maar dat wil niet zeggen dat ik het tolereer! haha, beetje kritisch zijn op jezelf moet ook! Dus als ie bevestigd is en het niveau makkelijk aan kan dan is in mijn ogen de M of Z zelf nog wel een betere ervaring voor de combinatie, want voor het paard maakt het niet uit of het nu B,L,M of Z is (mits hij het niveau aankan)
fransheijs schreef:Mlies schreef:Oew stoere jongen
Wie ik? haha
fransheijs schreef:patos schreef:Wish you luck
Is lastig.........(ik krijg het in de gaten)![]()
patos schreef:Vind 6 pagina's op HAW toch geen slechte prestatie voor een 'nieuwe' bokker...
Mits het een beetje normaal is
fransheijs schreef:Haha ik dacht dat het was omdat het van die reactie uitlokkende foto's waren!
*komt dus gewoon omdat je man bent --->waar gaat het heen??