Voor de liefhebber

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

onley

Re: Voor de liefhebber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:02

sjee ik snap niet waar een drama om gemaakt word ik vind het er niet trekkerig of zo uitzien op de foto's ik vind het geheel super uitzien

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:10

WAUw.. wat een spetter ..
DIes egt stoer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:19

Lenn schreef:
fransheijs schreef:
Ik zal kijken of ik de volgende keer een setje kan samenstellen waarvan jullie zeggen.....wow wat een kluns! stop er maar mee! haha dat is natuurlijk ook wel eens leuk

Dat is niet aan te raden op bokt

Hahaha, als je sterk in je schoenen staat een testje hoe veel pagina's er gaan komen voordat het slotje er op zit

Ik vind dat je een supersonisch paard hebt, er ongetwijfeld veel lol mee gaat krijgen en je rijkunsten zitten wel snor.

Weet je dan nog niet dat je op bokt de supersoniste foto's moet plaatsen er eerst een lineaaltje langs moet leggen, alles moet uitrekenen, bijpassende setjes, 3 caps. Anders zijn de rapen gaar, haha. Foei toch!

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:44

Ik vind het een erg mooi paard. Maar vind je het niet leuker om eerst nog in de L te starten met hem?? Lekker ervaring opdoen??

Ziet er goed uit en heel veel suc6 met hem.

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 12:50

Ja misschien kan ik volgende keer beter eerst ff fotoshoppen! haha
Maar ik sta wel sterk in mijn schoenen! kan goed tegen kritiek, mits gegrond en heb ook wel een scherpe zelfreflectie!

------> maar over die cap is wel grappig! of komt dat gewoon omdat ik mijn petje achterstevoren op heb (ivm wind)

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 12:51

@wedny
De L zowiezo niet! Dat vind ik echt een kl*te klasse! Ik kan daar mijn draai echt niet vinden!
Wat betreft die ervaring: die kan hij ook opdoen in de M danwel Z daarvoor hoeft ie niet in de L te beginnen!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:53

Oew stoere jongen

Mooi paardje

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 12:56

Mlies schreef:
Oew stoere jongen

Wie ik? haha

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:56

Tjonge jonge dames, zo jagen we de laastse zeldzame paardrijdende jongens en heren ook nog van hun paard!
Dat gezeur over die cap komt me echt de strot uit, twee jaar terug plaatste ik ook rijfoto's van mezelf met pet en toen was er geen haan die ernaar kraaide, nu zijn we met z'n allen oppeens de moraalridder...
Zeer knap paardje, maar ik zou graag eens wat losrijfoto's zien waar je hem wel wat rond en laag in gesteld hebt, als je het idd bij 10 minuutjes houdt wat betreft het hoger instellen kan dat weinig kwaad bij een jong paard, maar ik denk dat je nog niet verder moet gaan.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:57

Mooi paard, koppie lijkt precies op Gribaldi. Zo te zien een paard waar toekomst in zit.
Welke afstamming heeft de moederlijn?

En het al dan niet dragen van een cap is eigen keus. Ik draag zelf ook alleen een cap cq veiligheidshelm tijdens buitenritten.

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:00

fransheijs schreef:
@wedny
De L zowiezo niet! Dat vind ik echt een kl*te klasse! Ik kan daar mijn draai echt niet vinden!
Wat betreft die ervaring: die kan hij ook opdoen in de M danwel Z daarvoor hoeft ie niet in de L te beginnen!

Nee dat is idd waar. Maar ik denk dat de jury het meer op prijs stelt dat je in de L nog wat heen en weer swiept omdat hij iets eng vind. Als er b.v. enge dingen in het oog van het paard gebeuren. Dan in de M. Maarja ik ben nog nooit jury geweest dus ja hoe hen er over denken weet ik niet. Of train je hem wel op onbekende plaatsen met vreemde paarden. Ben niet nieuwsgierig hoor

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:00

OW WAUW wat een prachtig paard zeg Wat een voorbeen. En wat zit je er super netjes op zeg
En wat een gezeur over die cap zeg... cap is gewoon eigen keus vind ik.

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 13:02

Er zijn ook nog meer foto's maar die heb ik nog niet! Ik heb nu alleen een paar voor het oog mooie foto's van hem gekregen en foto's waarin ie echt een monster is! zo vervelend. maar er zijn nog honderd foto's ik zal kijken als ik die heb of dat daar iets naar bokt-gading tussen zit!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:05

fransheijs schreef:
Er zijn ook nog meer foto's maar die heb ik nog niet! Ik heb nu alleen een paar voor het oog mooie foto's van hem gekregen en foto's waarin ie echt een monster is! zo vervelend. maar er zijn nog honderd foto's ik zal kijken als ik die heb of dat daar iets naar bokt-gading tussen zit!

Wish you luck

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 13:06

Wedny schreef:
Nee dat is idd waar. Maar ik denk dat de jury het meer op prijs stelt dat je in de L nog wat heen en weer swiept omdat hij iets eng vind. Als er b.v. enge dingen in het oog van het paard gebeuren. Dan in de M. Maarja ik ben nog nooit jury geweest dus ja hoe hen er over denken weet ik niet. Of train je hem wel op onbekende plaatsen met vreemde paarden. Ben niet nieuwsgierig hoor

Ja hij gaat ook gewoon de duinen en bossen mee in! Dat kan vanuit ons, maar hij gaat vaak ook mee naar een andere stal, zodat ie de trailer kent, en andere stallen en paarden ziet enzo! Kijkerig blijft ie altijd!
In de L wordt er meer getollereerd, dat klopt! Maar dat wil niet zeggen dat ik het tolereer! haha, beetje kritisch zijn op jezelf moet ook! Dus als ie bevestigd is en het niveau makkelijk aan kan dan is in mijn ogen de M of Z zelf nog wel een betere ervaring voor de combinatie, want voor het paard maakt het niet uit of het nu B,L,M of Z is (mits hij het niveau aankan)

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 13:07

patos schreef:
Wish you luck

Is lastig.........(ik krijg het in de gaten)

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:12

fransheijs schreef:
Ja hij gaat ook gewoon de duinen en bossen mee in! Dat kan vanuit ons, maar hij gaat vaak ook mee naar een andere stal, zodat ie de trailer kent, en andere stallen en paarden ziet enzo! Kijkerig blijft ie altijd!
In de L wordt er meer getollereerd, dat klopt! Maar dat wil niet zeggen dat ik het tolereer! haha, beetje kritisch zijn op jezelf moet ook! Dus als ie bevestigd is en het niveau makkelijk aan kan dan is in mijn ogen de M of Z zelf nog wel een betere ervaring voor de combinatie, want voor het paard maakt het niet uit of het nu B,L,M of Z is (mits hij het niveau aankan)

Ja daar heb je ook gelijk in idd. En dat is ook erg handig als je overal heen gat. Daar leert hij het een en ander natuurlijk ook van.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:17

fransheijs schreef:
Mlies schreef:
Oew stoere jongen

Wie ik? haha

Ja jij ook wel

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:18

fransheijs schreef:
patos schreef:
Wish you luck

Is lastig.........(ik krijg het in de gaten)

Wacht maar tot je een tijdje op bokt zit, dan weet je precies wat je wel en niet kan roepen en plaatsen, tenzij je uit bent op een vette discussie of een uit de hand gelopen topic
Vind 6 pagina's op HAW toch geen slechte prestatie voor een 'nieuwe' bokker...

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:24

patos schreef:
Vind 6 pagina's op HAW toch geen slechte prestatie voor een 'nieuwe' bokker...

Maar mannen krijgen dat altijd sneller voor elkaar dan vrouwen Mits het een beetje normaal is

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 13:29

Haha ik dacht dat het was omdat het van die reactie uitlokkende foto's waren!

*komt dus gewoon omdat je man bent --->waar gaat het heen??

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:30

fransheijs schreef:
Haha ik dacht dat het was omdat het van die reactie uitlokkende foto's waren!

*komt dus gewoon omdat je man bent --->waar gaat het heen??

Komt denk idd doordat je van het andere geslacht bent, die zie je hier niet zo veel namelijk

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:31

Mooi paard, loopt leuk!

seline1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:34

Joh leuk paard........de rest ziet er ook goed uit

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 13:36

Nee dat had ik al begrepen! Ach jah er zijn gewoon ook mannen die paard rijden! Maar die krijgen dat volgens mij wel bijna alleemaal van huis uit mee!

@seline: tnx