Vind persoonlijk sown groot dekje niet echt mooi.. tis meer dekje dan pony.. Maar de kleur staat m wel lief
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, wel leuk beestje
.. ilovehorses4ever schreef:niks van aantrekken hoor, die opmerkingen dat je beter niet op je pony kan rijden blabla.. gewoon lol met je knol hebben en schijt aan de rest van de wereld hebben. Die meiden hier op bokt denken soms iets teveel dat zij zo goed zijn, terwijl dat in werkelijkheid vaak het geval niet eens is waarschijnlijk.. Je bent misschien wat groot, maar heus niet te zwaar. Die pony van je die houd je wel. Leuk beestje trouwens
maar zo te zien nogn iet echt.. !
intresseert me niet ik en me shetje hebben lol en daar gaat het me om.
... ach, het plaatje is niet super, maar gewoon lol met je knol, je bent nog niet te zwaar, dus geniet ervan!

ilovehorses4ever schreef:niks van aantrekken hoor, die opmerkingen dat je beter niet op je pony kan rijden blabla.. gewoon lol met je knol hebben en schijt aan de rest van de wereld hebben. Die meiden hier op bokt denken soms iets teveel dat zij zo goed zijn, terwijl dat in werkelijkheid vaak het geval niet eens is waarschijnlijk.. Je bent misschien wat groot, maar heus niet te zwaar. Die pony van je die houd je wel. Leuk beestje trouwens

dravergekkie schreef:waar0m moet iedereen toch altijd iemand afkatten als diegene op een shet rijd.
ik vind het er leuk uitzien.
maar zo is het ook niet meer leuk voor de mensen hier die op een shet rijden foto's te plaatsen het enige wat ze krijgen is kritiek....
en ze mag er mischien een beetje groot uitzien maar so what?
qua gewicht kan de shet haar verlopig nog dragen.
en voor de mensen die zeggen dat een shetlander geen dressuur kan is onzin.ze kunen alles wat groote paarden ook kunnen alleen op hun eigen manier en hoogte enz.
ik vind shetties geweldig en vind ook leuk om er op te rijden ondanks commentaar wat ik krijgintresseert me niet ik en me shetje hebben lol en daar gaat het me om.
mensen vinden al snel dat iets niet kan...
daar word ik altijd gestoord van ... zij weet zelf ook wel dat ze te groot is als ze maar plezier heeft daar gaat het toch om met paardrijden en haar paardje heeft ook plezier zo te zien!