Dat koppie is echt gewéldig!Over het bit, het zadel, een cap ed is al voldoende gezegd dus dat zal ik niet allemaal gaan herhalen.
Wat ik wél nog graag even wil zeggen is dat je echt héél erg uit moet kijken met mensen die zeggen dat je een paard van ze krijgt. Ik heb zelf ook ervaring met dit soort mensen ik heb nog steeds geen paard van die man gekregen hoor... Scheelt dat ik hem ook nooit echt heb geloofd.
Maar ik kan me voorstellen dat als je 13 of 14 bent en ontzettend graag een pony wilt je dit maar al te graag geloofd. Mijn ervaring is dat van die mannen het wel allemaal best vinden omdat ze die naieve meisjes van die leeftijd nog bijna alles wijs kunnen maken! Dit is niet beledigend bedoeld, maar het is voor hem wel lekker makkelijk zo: jij doet alles voor dat beest! Je geeft hem beweging, koopt allerlei nieuwe spullen voor hem, komt een aantal keer per dag langs om hem te poesten ed... Die man hoeft nergens meer naar om te kijken, ideaal voor hem!
Als je serieus denkt dat hij het meent dat je Marcus mag hebben, dan zou ik idd snel een afspraak met hem maken om een aantal dingen te bespreken, zoals wie de/welke kosten draagt ed. Erg belangrijk is het dan ook om je ouders erbij te betrekken want een 13-jarige kan gewoon simpelweg de kosten van een paard niet dragen.
Ikzelf heb toch nog steeds de indruk dat die man maar een grapje maakte en dat je het allemaal helemaal niet serieus moet nemen. Bespreek het iig een keer met de eigenaar, anders kun je nog wel eens behoorlijk bedrogen uitkomen!

Misschien kan je wel een zadel op maat laten maken, dan weet je zeker dat het perfect ligt.
Ik ook niet.
)
)
ik vind het niks. De eigenaren hebben mij niks ervan gezegd, dat heb JIJ gedaan. En idd dan maar niet DAAR rijden. Dus nee dus....srry dat ik zo bot doe
) morgen reageer ik hopelijk vriendelijker, neem me dit a.u.b niet kwalijk.