Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kayla schreef:Tjongejonge wat een gezeik zeg en het trieste is ook nog wel dat het eigenlijk helemaal niet eens om de amazone of het paard gaat... Erg knap wat sommige mensen kunnen beoordelen aan de hand van een paar foto's, doe er wat nuttigs mee zou ik zeggen, zo'n gave is niet niks!
Helaas heb ik die gave niet en vind het er alleen maar heel goed en ontspannen uitzien. Ik ben erg benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen!
arie53 schreef:dit moeilijke paard.
arie53 schreef:[Het gros, zeg maar het pennyvolk, vindt praktisch alles mooi en ziet weinig. Er zijn ook nog enkele mensen die zien iets meer. Merkwaardig dat je wel alleen lovende kritiek mag uiten en geen opbouwende kritiek waar de amazone met dit moeilijke paard nog iets aan kan hebben.
[/quote]
. Bovendien vind ik het er echt goed uit zien (maar goed ik heb er kennelijk geen kijk op), net als de foto's van bijvoorbeeld Levy met Sarabande trouwens. 
Zwelgje schreef:Helleuh,
Wat betreft het zadel: ik zal er nog eens kritisch met mijn instr. naar kijken. Persoonlijk vind ik het niet TE ver naar voren liggen en ligt het mooi stabiel maar meerdere mensen zien altijd meer en we zullen er nog eens goed naar kijken.
De rug vasthouden is natuurlijk nog een rijtechnische "kwaal" die verholpen moet worden.
arie53 schreef:Het gros, zeg maar het pennyvolk, vindt praktisch alles mooi en ziet weinig.
. Rijtechnisch ga ik geen commentaar geven, is in dit topic al genoeg gedaan en je krijgt professionele hulp
maar dat schreef je zelf ook al bij een van de foto's.
Miss_Petit schreef:Saar blijft een mooie merrie
Ik hoop alleen voor Saar dat dit verlopig de laatste amazone is, persoonlijk denk ik dat ook al veel ontspanning zal brengen
Zwelgje succes
als het resultaat maar een rustig evenwichtig ontspannen paard is! Al zit ze er achtertsevoren/binnenstebuiten op
Zwelgje gaat er ook een hoop tijd en energie in steken en ook daar zal dat paard niet slechter van worden.
De fotos van Zwelgje zijn nog niet spetterend, maar laten wel een hele leuke goede basis zien waar de spetters vanzelf een keer vanaf gaan vliegen. Wat dat betreft heeft Levy goed werk verricht, en pakt Zwelgje het op een goede manier over om de basis die Levy gelegd heeft op haar manier uit te breiden en te verbeteren op de punten die voor HAAR belangrijk zijn.
, maar ik geloof niet dat Levy Sarabande 2,5 jaar heeft gereden
. sarabande schreef:lachmar schreef:Okee. ik zou er als ik levy was ook niet echt blij mee zijn, maar dat zwelgje d'r helemaal afkraakt kan ik ook niet zeggen hoor.
Maar waarom is dit paard van levy naar zwelgje gegaan?
Is ie verkocht of is er een andere reden?
Een hele simpele reden, Sarabande is 2 1/2 jaar van huis geweest puur om uitgebracht te worden. Dat kost veel geld en het was niet te overzien hoe lang het nog zou gaan duren.
Dus toen ik iemand had die Saar vanuit huis verder kon en wilde trainen en tegelijkertijd Levy het drukker met andere dingen kreeg was de keus niet zo moeilijk om Saar naar huis te halen.
Voor mij is het fantastich om mijn merrie weer thuis te hebben en alles te kunnen volgen inplaats van haar eens in de 2 maanden een keertje ergens te gaan belijken.
Zo simpel is het.
.
Anoukie schreef:Ze is misschien wel 2,5 jaar van huis geweest, maar heeft niet 2,5 jaar bij Levy op stal gestaan.