...Dat komt dan mooi uit ik hou ook van foto's kijken
..Maar helemaal van maken
Groetjess
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
...
..

Citaat:mayo_horses
Wat is hij moooooooooooi!!!
Ben echt zoooo jaloers op jou
(ben nou eenmaal een friesen gek)
het is zeker een knapperd daarom ben ik geijk op hem gevallen
...
ahah
kunnen we daar verder kletesen ove jou schoonheid (H)
Citaat:TillyFan
Ik zeg het voortaan wel op msn
...
Ze loopt ook hartstikke netjes
! Gefeliciteerd en veel plezier met der
Citaat:Miirthe
Oooohhh! Die is zekers weten mooi zeg! Ze loopt ook hartstikke netjes ! Gefeliciteerd en veel plezier met der
Maar het is een hij
haha
!
...
.. En ik ben heel erg lief voor paarden ik hou alleen maar van paarden zou niet weten wat ik zonder die dieren moes
...
...
..
...
... Loessie88 schreef:Echt een mooi paard!![]()
Gefeliciteerd met hem!![]()
Ik heb niet je hele topic gelezen, maar toen ik het opende zag ik meteen aan de foto dat het Dries was!
Want... ik heb een tijdje terug op zijn broertje gereden: Frank! Je hebt hem vastwel op stal zien staan. Het is net zo'n mooi beestje als Dries, qua uiterlijk
Een vriendin van mij verzorgt Frank. Ze had nogal moeite met het rijden van hem en vroeg of ik een keer mee wilde.
Nou ik vond alles prima, maar toen ik haar eenmaal zag rijden schrok ik me dood!!
Frank was niet vooruit te branden! Ze moest hem in draf houden door constant met de zweep te slaan en de hele tijd met de sporen in zijn buik te prikken.. Galop was net zo erg of nog erger!!
.. Toen mocht ik er ff op. Ik heb eerst 15 minuutjes gestapt (hij was heel kortademig en had totaal geen conditie) om hem een beetje los te werken qua buiging want hij stak steeds zijn neus in de lucht als zij hem reed en 'viel' als het ware door de hoeken. (van stelling had hij volgensmij nog nooit gehoord...)
Toen wilde ik een stukje gaan draven, maar hij viel er bij elke pas weer uit, tenzij ik hem de zweep gaf...
Omdat dit mij ehm 'niet echt aansprak' ben ik er maar afgestapt en heeft zij hem nog wat 'gereden'.
Dus je hebt echt geluk dat je de 'goede' van de twee broertjes hebt!! Dries is prima ingereden en loopt ech heel mooi! Helaas is Frank dus totaal niet gevoelig voor het been of welke hulp dan ook (zweep reageert ie nauwelijks op)
maar hier valt voor mij niks aan te doen...![]()
Ennehm.. veel plezier en succes met Dries.. je kan er nog ver mee komen!!![]()
...
...
..
Citaat:as_trid
wauw wat een geweldig mooi paard zeg
..
laat maar horen of je bent geslaagd voor een nieuw zadel
... Oke dan Driesie rijden
Doe hem maar een dikke kus van me
!!...
...
Citaat:muur_jalvy
hoi,
woon jij in krimpen?
ik zag krimpenerwaard staan dus misschien :p
ik ga er namelijk wonen!
groeten mireille
Citaat:klomp
leuke fries!! vind hem alleen veeel mooier onder het zadel als gewoon in de wei....dan toont ie veel mooier, maar ja dat heb ik ook met mijn fries. je hebt in ieder geval een mooi paard gekocht en hoop dat jullie saampjes veel plezier zullen hebben!!!!!
...