dagje @ shetlander smoowlina

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sammiej

Re: dagje @ shetlander smoowlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:12

Ze wéét dat ze zulke reacties krijgt.
Er zijn bij haar al meer dan zat reacties, ik geef toe, ze doet er toch niks mee.
Snap je dan dat zij nog fotos plaatst?

Als ze het zo wel weer moet ze er eens een keer wat aan gaan doen!!
Plingat ik me hier nog tijd aan verdoe ook.*

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:14

Nouja je gaat iemand toch niet het recht ontzeggen om foto's te plaatsen? En sinds wanneer is het een verplichting om wat te doen met het commentaar op bokt?
Ik snap wel wat jullie bedoelen maar ik vind het gewoon irritant hoe jullie je opstellen.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:19

We geven dur alleen maar tips
waaronder dat ze beter geen zulke foto's kan gaan zitten plaatsen..
tja, als je niet graag dit commentaar over je heen wilt krijgen

Ik vraag me af of ze bokt wel serieus neemt Tong uitsteken

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:20

*God meis, waar is je Liverpool? en de halstertouwen?*
Ben het best eens met iedereens commentaar Lachen Ik vraag me echt sterk af waarom jij steeds weer een topic opent als je andere topics weer worden gesloten.. ? en waarom je dan steeds maar weer niet reageert.. maarja, nu zag het er wat beter uit dan de andere topics, Mits je die sporen weghaalt! -xxx- Dieuwke

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:22

Lenn schreef:
Nouja je gaat iemand toch niet het recht ontzeggen om foto's te plaatsen? En sinds wanneer is het een verplichting om wat te doen met het commentaar op bokt?
Ik snap wel wat jullie bedoelen maar ik vind het gewoon irritant hoe jullie je opstellen.

Jouw mening oke.

Tuurlijk maakt ze zelf uit dat ze fotos plaatst.
Máár dan vind ik dat ze ook kan verwachten dat je commentaar krijgt.
Verplichting om iets ermee te doen is er niet.
Máár ja alweer een maar, je weet dat de meeste bokkers fotos plaatsen om commentaar te krijgen en daarmee wat nuttigs kunnen doen, ja toch?

Dat ze niet reageert is heel logisch, ze is gewoon offline.
Ze is vast niet bang om te reageren.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:25

zowiezo je hebt lef om deze foto's op bokt te zetten (moet je zelf weten maar oke)... maar als je dan ook echt lef hebt ..... reageer dan is een keer juh!!!!! Boos! er worden een boel vragen gestelt ... maar je doet er *niet goed woord* gewoon niks mee Verward gebruik het lef even ergens anders voor in plaats van zulke foto's op bokt te zetten .... Boos! als je dat als nog te groot ben *niet te zwaar* laat mn dan niet zoveel lopen rij er even 15 min op ofzo doe iets anders der mee vd ofzo dat is ook erg leuk .... waarom moet t gelijk rijden zijn .. en zeker in dit weer Lips are sealed ik snap jou gewoon niet hoor

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:31

Heeft ze eigenlijk al wel iets gedaan met het commentaar? Ik heb niet al haar topics gevolgd nl.

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:34

Om eerlijk te zijn vind ik het er wel beter uitzien dan in het begin.
Het gaat héél sloom...

-Sporen eraf
-Kies 1 iets, rijden of longeren, of kort aan kort.
-Neem de tips mee!
-Wissel af met dingen, niet altijd rijden, niet altijd springen of dressuur etc.

*Mijn laatste woorden zijn hier gedaan aangezien ik schat voordat ik er weer ben het topic op slot is.*

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:39

Lenn schreef:

Ben het er eigenlijk wel mee eens... Scheve mond
Als één iemand begint te zeuren beginnen ze allemaal te zeuren.
Ik rijd ook op shets, ben zelf 1.68 m, 50 kg en rijd zelfs op een shet van maar 97 cm.
Ik zie zelf ook wel in dat ik eigenlijk iets te groot ben en dat het er niet uit ziet, maar ze loopt echt super gemakkelijk met me weg.
Jullie weten niet hoe dat in dit geval is!
Verder is het natuurlijk belachelijk dat ze met sporen rijdt, en dat ze én rijdt, én longeert, én losgooit (en dan gaat opjagen) op één dag (gezien in andere topics).
Vind het ook een beetje laf dat ze zelf ook niet meer reageert, maar jullie reageren echt super fel en een beetje kritiek daar zou ik ook wel tegen kunnen, maar hier zou ik echt gek van worden. Haha!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:50

Om eerlijk te zijn denk ik dat ze niet meer reageert omdat ze zelf ook wel kan bedenken dat als ze reageert het toch erger word..

Hoe dan ook, wat ze dan ook zegt..

Wat willen jullie eigenlijk dat ze zegt..
Als ze zegt sorry, dan word er wel weer gezeurt dat ze het niet meent..
Als ze zegt dat jullie niet meer moeten zeuren, dan worden jullie kwaad
Als ze zegt dat ze toch gelijk heeft, dan worden jullie (en ik Tong uitsteken ) ook kwaad
Als ze zegt dat ze er wat mee gaat doen, geloven jullie haar niet..
Als ze zegt dat ze gaat stoppen, dan laggen jullie haar uit vol ongeloof

Naja, wat kan ze eigenlijk nog goed zeggen?
Ik weet heus wel dat ik zelf oko net zo hard mee doe..
Maar misschien weet ze het wel een keer? Bloos.. Volgende topic misschien verder zeuren?
Ik weet dat we het doen om mowgli..
Maar straks praten we dat meisje een minderwaardigheidscomplex aan.. (bokt is ook weer bezig hoor Tong uitsteken )

Ik was ook liever doorgegaan met zeuren ipv dit te zeggen, maar dan komt er een slotje op. En dan hoeft loveramono helemaal niet meer te reageren..

Dus misschien is het beter als we ons commentaar een beetje terug gaan nemen (van 100 naar 70 ofzo.. )

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 06:59

ze kan niks zeggen..
ze kan alleen bewijs leveren door een keer NORMALE
fotos neer te zetten

en zorgen dat die ook normaal blijven..
aan woorden hebben we nml ècht niks aan

issabella:
de shet in het algemeen heeft hier niks mee te maken,
ik rijd ook op een shetlander en doe er dressuur mee
is allemaal mogenlijk..
vergt alleen wel dat je respect voor je paard hebt en m ermee behandeld wat hier TOTAAL niet gebeurd

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:05

Cloverdale schreef:
ze kan niks zeggen..
ze kan alleen bewijs leveren door een keer NORMALE
fotos neer te zetten

en zorgen dat die ook normaal blijven..
aan woorden hebben we nml ècht niks aan

issabella:
de shet in het algemeen heeft hier niks mee te maken,
ik rijd ook op een shetlander en doe er dressuur mee
is allemaal mogenlijk..
vergt alleen wel dat je respect voor je paard hebt en m ermee behandeld wat hier TOTAAL niet gebeurd

Idd.. Haha!
Dus Loveramonna, als je echt wil dat jou omgang met Mogli beter word(want hij is nu niet goed, geloof ons nou maar), zal je 2 a 3 keer in de week mogen rijden(eigelijk pas je niet meer op Mogli maar je wil denk ik toch persé rijden)(met niet al te warm weer kun je daarvoor longeren). Dan mag je 1 keer in de 2 weken springen. En de rest van de dagen zet je hem voor de kar, laat je hem vrijspringen, ga je met hem wandelen of gewoon poetsen.
Als je je hier nou is aan houd, en hiervan eens foto's plaatst denk ik dat het al een stuk beter gaat, en ik denk dat je op deze manier ook meer respect voor mogli toont.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:28

Even heel topic gelezen.
@Loveramona (ofoziets Knipoog )
Je weet onderhand toch wel wat je kan verwachten als je deze foto's op bokt zet ? Ga lekker met hem wandelen in plaats van hem zo terijden en telongeren in deze hitte.
Zoek een leuk klein meisje die je op mogli laat rijden, dat zal je pony ook fijner vinden denk ik. Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:30

Cloverdale schreef:

OK dan! Afbeelding

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:58

Ze krijg het iedere keer weer voor elkaar...5 pagina's vol. En nog steeds gaat er niet echt een lichtje branden geloof ik Scheve mond

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 08:06

Kellebel88 schreef:
Ze krijg het iedere keer weer voor elkaar...5 pagina's vol. En nog steeds gaat er niet echt een lichtje branden geloof ik Scheve mond

ik denk dat ze gewoon in het statje; meeste reacties op topics, wil komen...

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 08:42

Ilkkah schreef:
Kellebel88 schreef:

ik denk dat ze gewoon in het statje; meeste reacties op topics, wil komen...

wahah dat zeker en dan laat ze mogli hopelijk staan

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 08:44

Citaat:
en een beetje kritiek daar zou ik ook wel tegen kunnen, maar hier zou ik echt gek van worden.

Misschien is dat wel gebeurd met de TS, en wordt ze nu behandeld tegen gekte... en komt ze over een paar weken als een gezond en verstandig nadenkend mens terug, en ziet ze haar eigen topics en schaamt ze zich eindelijk en stopt ze met rijden en opjagen...

Maar dit zal wel een droom blijven. Dromen Slapen

Oh... ik zou niks meer posten omdat ik er alleen maar PISnijdig van word...

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 08:46

Citaat:
Als ze zegt dat ze er wat mee gaat doen, geloven jullie haar niet..

Nee, gek he?

Zie haar andere 4785 topics, waarin precies hetzelfde gebeurt en waarin ze ook met tegenreacties komt. Hamer >;)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:00

Sjeetje....jullie hebben wel gelijk hoor !;)

Ehm...mag ik even vragen...meisje op Mogli...waarom heb je sporen om als je je hak optrekt met aandrijven en je hak naar binnen houd? Echt en wonder dat dat beest nog zo braaf is vind ik!!! Je hebt geluk met dat beestje....

kom op zeg..hoe zou jij het vinden als je die pony Mogli zou zijn en je zou bij 30 graden gelongeerd worden en dan ook nog is rijden ?? Dat is echt ge gek hoor..relaxt rijden kan inderdaad wel...maar dit..

Idd..@ Ilkkah (schrijf ik t goed?...sorry anders..) ik vind dat je het heel goed uitlegt...dat kind is neit goed snik... Boos!

Meidje meidje toch...je hebt toch wel verstand? Verplaats je is in die pony!!!!! Je zou het zelf ook niet leuk vinden om zo hard te moeten werken met dit weer..en dat bokken is uit protest..kweet het zeker! Boos!

Echt ernstig gewoon....

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 09:11

- ik ben een paar daagjes niet op bokt geweest vanwege het warme weer, ben naar de plassen geweest om te zwemmen. ik heb de paarden laten staan vanwege het warme weer (dus bang ofzo nee, heb het gewoon niet eerder gelezen ofzo, nadat ik het had geplaatst geen reacties dus ben ik off line gegaan Knipoog )

- ik zal de sporen afdoen, heb het 1x geprobeerd omdat de vorige keer met tara viewtopic.php?f=10&t=424433&st=0&sk=t&sd=a het rijden iets moeilijk ging met de stelling, ik had niet gereden maar mijn nichtje (ik heb half rondje gedaan) dus toen wou ik kijken of het met sporen beter ging, antwoord: ja
en dat ik niet met mijn voeten/sporen bij zijn buik kom, gemakkelijk. ik vind die galopfoto's hier een beetje vaag maar mogli lijkt wel een liliputter (omdat hij stukje mocht rennen, als je achterin het land gaat staan en ja zegt vliegt hij in keiharde galop naar voren met zijn oren naar voren, omdat die uitstrekt lijkt hij klein ofzo)

- het longeren: ging wel goed, mogli flipte een paar keer (bokkesprong of keihard rondjes rennen) het dekje erbij: ik wou hem eerst wel bijzetten maar vond dat niet zo nodig vanwege het warme weer, waarom ik hem niet heb afgedaan: joost mag het weten (zie nu inL LOOMMPPP maarja ik had er niet aan gedacht)

- sorry, misschien ligt het aan mij maar ik zie niet echt tips ??? alleen doe die sporen af en koop een brommer ???

wat ik al doe met mogli:
- bezig met vrijheidsdressuur (lukt een beetje)
- mennen (alleen in het land zonder kar, ging eerst naar buiten maar mogli moet eerst heel goed leren naar stem te luisteren, want hij wil alleenn maar rennen met die kar want hij vind het super
- springen, nu niet meer zo veel in de zomer, vanwege het warme weer
- wandelen als het warm is of ik gewoon bij moow wil zijn
- longeren: ook voor het oefenen voor de kar, op de stem reageren, en goed de bochten door in 1 tempo (ben ook een pessoatuigje aan het maken, en mijn zus longeert hem weleens met dubbele longee)

- en waaarom halen jullie telkens weer de andere topics erbij?? het gaat toch om dit topic, je kan wel iets eruit gebruiken, maar jullie pakken alleen maar de slechte foto's eruit en die bespreek je weer in elk topic

- owjaah en het longeren was misschien een kwartier/halfuur en het rijden 5 minuten, heb misschien 3 rondjes gereden DUS NO BIG DEAL het rijden en longeren

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:17

Als je het zelf zo goed weet..waarom zet je dan dit op de site en zeg je dat het snikheet was....tis logisch dat je dan zulke reacties krijgt!!!

Kom op nou zeg...Boos!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:21

Precies... aan geen van je topics merk je dat je de tips die al 100 keer zijn gegeven aanneemt. Je mag dan misschien je best doen op een aantal dingen, die sporen slaan echt nergens op en ja, dat krijg je dan te horen in je topic. En het ziet er gewoon niet uit, je bent veel te groot voor dat beestje!

Pffff ik blijf mezelf herhalen...zucht.
En wederom kom je met tegenargumenten die kant noch wal raken. Het ligt nooit aan jou, maar aan de pony, aan je vriendin of aan de eigenaar of aan de wei... DIEPE ZUCHT...
Ik ben erg benieuwd naar je zelfgemaakt pessoatuig. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.

DOE WAT MET HET COMMENTAAR!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:25

DeedeJee schreef:
Precies... aan geen van je topics merk je dat je de tips die al 100 keer zijn gegeven aanneemt. Je mag dan misschien je best doen op een aantal dingen, die sporen slaan echt nergens op en ja, dat krijg je dan te horen in je topic. En het ziet er gewoon niet uit, je bent veel te groot voor dat beestje!

Pffff ik blijf mezelf herhalen...zucht.
En wederom kom je met tegenargumenten die kant noch wal raken. Het ligt nooit aan jou, maar aan de pony, aan je vriendin of aan de eigenaar of aan de wei... DIEPE ZUCHT...
Ik ben erg benieuwd naar je zelfgemaakt pessoatuig. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.

DOE WAT MET HET COMMENTAAR!

tjaah idd...ligt altijd aan de pony... maar niet heus..sommige mensen moeten is meer naar zichzelf kijken en kritisch zijn...en niet naar die arme pony.. Ach gut

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:26

Citaat:
het rijden iets moeilijk ging met de stelling, ik had niet gereden maar mijn nichtje (ik heb half rondje gedaan) dus toen wou ik kijken of het met sporen beter ging, antwoord: ja

Ja en HIER word ik nou zo kwaad om. Je roept wel dat er geen tips worden gegeven, maar er is wel degelijk gezegd dat sporen niet bedoeld zijn om stelling te vragen. En dan zo'n eigenwijs antwoord....
Stoom uit je oren Stoom uit je oren Het is overduidelijk dat je stronteigenwijs bent en alles beter weet. En straks krijgen we foto's van Mogli aan de zelfgemaakte pessoa... ik krijg er de rillingen van.

Oh en voor degenen die Mogli bewonderen omdat ie het met haar volhoudt, er is ergens een filmpje waarop hij naar een hindernis toe wordt getrapt, hij weigert en hahahaha die muts valt er af. En Mogli trapt na! GO MOGLI!
Het arme beest....