Er zijn bij haar al meer dan zat reacties, ik geef toe, ze doet er toch niks mee.
Snap je dan dat zij nog fotos plaatst?
Als ze het zo wel weer moet ze er eens een keer wat aan gaan doen!!
at ik me hier nog tijd aan verdoe ook.* Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
at ik me hier nog tijd aan verdoe ook.*
Ik vraag me echt sterk af waarom jij steeds weer een topic opent als je andere topics weer worden gesloten.. ? en waarom je dan steeds maar weer niet reageert.. maarja, nu zag het er wat beter uit dan de andere topics, Mits je die sporen weghaalt! -xxx- Dieuwke Lenn schreef:Nouja je gaat iemand toch niet het recht ontzeggen om foto's te plaatsen? En sinds wanneer is het een verplichting om wat te doen met het commentaar op bokt?
Ik snap wel wat jullie bedoelen maar ik vind het gewoon irritant hoe jullie je opstellen.
er worden een boel vragen gestelt ... maar je doet er *niet goed woord* gewoon niks mee
gebruik het lef even ergens anders voor in plaats van zulke foto's op bokt te zetten ....
als je dat als nog te groot ben *niet te zwaar* laat mn dan niet zoveel lopen rij er even 15 min op ofzo doe iets anders der mee vd ofzo dat is ook erg leuk .... waarom moet t gelijk rijden zijn .. en zeker in dit weer
ik snap jou gewoon niet hoor
Lenn schreef:Nouja je gaat iemand toch niet het recht ontzeggen om foto's te plaatsen? En sinds wanneer is het een verplichting om wat te doen met het commentaar op bokt?
Ik snap wel wat jullie bedoelen maar ik vind het gewoon irritant hoe jullie je opstellen.

) ook kwaad
.. Volgende topic misschien verder zeuren?
)
Cloverdale schreef:ze kan niks zeggen..
ze kan alleen bewijs leveren door een keer NORMALE
fotos neer te zetten
en zorgen dat die ook normaal blijven..
aan woorden hebben we nml ècht niks aan
issabella:
de shet in het algemeen heeft hier niks mee te maken,
ik rijd ook op een shetlander en doe er dressuur mee
is allemaal mogenlijk..
vergt alleen wel dat je respect voor je paard hebt en m ermee behandeld wat hier TOTAAL niet gebeurd

)
Cloverdale schreef:vergt alleen wel dat je respect voor je paard hebt en m ermee behandeld wat hier TOTAAL niet gebeurd
Kellebel88 schreef:Ze krijg het iedere keer weer voor elkaar...5 pagina's vol. En nog steeds gaat er niet echt een lichtje branden geloof ik![]()
Ilkkah schreef:Kellebel88 schreef:Ze krijg het iedere keer weer voor elkaar...5 pagina's vol. En nog steeds gaat er niet echt een lichtje branden geloof ik![]()
ik denk dat ze gewoon in het statje; meeste reacties op topics, wil komen...
Citaat:en een beetje kritiek daar zou ik ook wel tegen kunnen, maar hier zou ik echt gek van worden.
Citaat:Als ze zegt dat ze er wat mee gaat doen, geloven jullie haar niet..
>;)

)
DeedeJee schreef:Precies... aan geen van je topics merk je dat je de tips die al 100 keer zijn gegeven aanneemt. Je mag dan misschien je best doen op een aantal dingen, die sporen slaan echt nergens op en ja, dat krijg je dan te horen in je topic. En het ziet er gewoon niet uit, je bent veel te groot voor dat beestje!
Pffff ik blijf mezelf herhalen...zucht.
En wederom kom je met tegenargumenten die kant noch wal raken. Het ligt nooit aan jou, maar aan de pony, aan je vriendin of aan de eigenaar of aan de wei... DIEPE ZUCHT...
Ik ben erg benieuwd naar je zelfgemaakt pessoatuig. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.
DOE WAT MET HET COMMENTAAR!
maar niet heus..sommige mensen moeten is meer naar zichzelf kijken en kritisch zijn...en niet naar die arme pony..
Citaat:het rijden iets moeilijk ging met de stelling, ik had niet gereden maar mijn nichtje (ik heb half rondje gedaan) dus toen wou ik kijken of het met sporen beter ging, antwoord: ja
Het is overduidelijk dat je stronteigenwijs bent en alles beter weet. En straks krijgen we foto's van Mogli aan de zelfgemaakte pessoa... ik krijg er de rillingen van.