Ik denk inderdaad dat als je een 'grote mond' hebt (mind the quotations!), je toch een bepaalde verwachting schept. Hoge bomen vangen veel wind, en als je van jezelf een hoge boom maakt dan moet je niet raar staan te kijken als er commentaar komt.
Ik ben zelf iemand die dingen best goed kan verwoorden. Ik zou ook best netjes kunnen uitleggen hoe je op een paard hoort te zitten, ik kan je vertellen hoe je een galopswissel rijdt, of een keertwending... Toch zit ik niet zoals Anky, en een wissel of een stappirouette hoef ik al helemaal niet te proberen
Ik laat het uitleggen dan ook maar over aan mensen die ook weten hoe het aanvoelt, en niet alléén de theorie beheersen. Dat is een keuze die ik maak. Kafue maakt de keuze om de dingen die zij weet wél te delen, ondanks dat ze ze zelf niet perfect uit kan voeren. Prima, dat is haar keuze. Maar weet inderdaad dat je dan best een beetje een dikke huid moet hebben op Bokt. Niet leuk, wel reëel.On topic: Gefeliciteerd met je winstpunt, en ik hoop dat jullie snel weer op je oude niveau kunnen meedraaien
(met 2 wp's)
.