PinkiiY schreef:loveramona, wat heeft dit nou voor nut?
Er wordt niet gezegd dat het een l*lverhaal is.. er wordt alleen gezegd dat je eens wat met het commentaar moet doen, en je hoeft je zelf niet te verdedigen elke keer, niemand is perfect! daarvoor plaats je je bericht toch, voor de tips e.d?
En als je jezelf zonodig wil verdedigen, kom dan met wat betere argumenten okee?!
oke, ik weet dat ik soms lompe dingen heb gedaan met mogli
maar dit met die rij-omstandigheden zijn echt zo, en als je gaat draaien op een stuk van 2 meter breed kan dat alleen zachtjes in stap en dat moest hij 3 jaar ongeveer, want telkens was er wat met het weitje, heb ook geprobeerd in het andere weitje te rijden maar dat ging niet, te veel hobbels en overal plantn
even duidelijk:
- toen ik mo ging verzorgen kon ik niet in weitjes rijden, alleen op stenen pas ( nog geeneens 2 meter breed) dus geen bochten
- telkens was er wel wat met de weitjes dus kon ik ongeveer 2 jaar er niet rijden, dus alleen op stenen
- toen ik er wel mocht rijden was ik nogal bang geworden voor mogli, door het aanvallen wat hij deed dus ik was paar weken niet gekomen
- toen kwam ik weer wat vaker, mijn zus had me over gehaald, toen bleef ik weer alleen op de stenen, want in de wei vond ik hem doodeng
- toen ging het rijden beter en durfte ik in de wei
- toen ging ik alleen heen en weer rijden in de wei, geen voltes en gebruikte maar 1 strook van de wei omdat hij in het midden heel gek ging doen, en ik had even een periode dat ik bang was
- toen ging het steeds beter en ging ik ook weleens bochten maken
- dat ging voor geen meter dus liet ik hetmaar bij de rechte stukken
- nu sinds 2 jaar ongeveer rijd ik gewoon met mogli, maar het meest buiten
- nu is ehet weiland door de bagger van de sloot nog minder breed dus moet hij een nog kortere bocht draaien, waar hij al moeite mee heeft (om in 1 tempo te blijven)

, Alleen ben ik het ook niet zo eens met het tikken van de longeerzweep om hem te laten bokken..
ik krijg een beetje een idee dat het een speeltje voor jullie is waar je af en toe naar toe gaat om lol te maken.
die arme shet zal binnekort vast niemand meer op z'n rug laten...
ik vind hem nu het gaafst met al die kleuren, het leuke is ook alleen zijn buik veranderd, zijn hoofd en benen zijn altijd dezelfde kleur
bijvoorbeeld dat er iets in het land ligt, nou soms zie je bij andere topics ook dat er vreemde dingen in het weiland liggen, en daar wordt niks van gezegd, en hier wel