shet mogli @ zijn allereerste wedstrijdje :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miss_vicious

Re: shet mogli @ zijn allereerste wedstrijdje :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:11

Nou, ik hoop dat ik de laatste ben die hierop gaat reageren (krijgt toch wel een slotje) maar ook ik ben gefrustreert.Heb mijn woordje wel te zeggen ( en sinds iedereen er de kans toe heeft gehad vind ik het alleen maar eerlijk dat ik dit ook kan doen)

ten eerste: Dit meisje, wat sommigen er ook van zeggen kan TOTAAL niet met haar verzorgshet omgaan.Wat ze ook zegt ( en soms spreekt ze zichzelf tegen) ik vind dit ronduit bijna mishandeling.Ze is misschien niet te zwaar ( wat ik ook betwijfel) en oké ze is te lang , maar dat zijn vele mensen die op shets rijden.Nee het is de manier warop ze met dit beestje omgaat.Moest zij met mijn paard zo omgaan had 'ie haar al lang het ziekenhuis in getrapt.Dus zeggen dat dit een kwaadaardige pony is (kan best zijn) tja..niet echt moeilijk hé? Ik vind het gewoonweg onverantwoord.Sorry Loveramona, ik wil met niemand ruzie maar :MEID OPEN JE OGEN! Ik durf te wedden dat jij vers uit de manége komt ( waar je een paar maanden op pony's heb rondgehobbelt) en de kans hebt gegrepen op een eigen "paard".Ga eerst maar eens FLINK lessen, lees veel boeken end oe het rustig aan met hem.Het feit dat je deze foto's blijft plaatsen betekent dat het niet tot je doordringt.Ik in ieder geval heb echt niets tegen jou persoonlijk, ik wil je alleen maar goede raad geven (wat Mowgli ook ten goede gaat komen).Je moet niet persé wedstrijden rijden,springen,met bitten experimenteren enzovoorts als je niet weet waar je mee bezig bent ( wat uit de foto's af te leiden is) Het is geen schande een beginner te zijn ,het is een schande zo roekeloos met een pony om te gaan.Ik raad je van harte aan terug naar de manége te gaan,flink te lessen ( en dat geld dubbel voor dat vriendinnetje van je) en je erna een groter verzorgpaardje aan te schaffen.Als je mowgli graag ziet zal je dit begrijpen..tuurlijk kan je hem nog verzorgen en soms eens rijde/voor de kar.Maar zo kan dit niet verder.Als je je nu aangevallen voelt is dat jammer,nogmaals ik wil geen ruzie..maar de mensen hier op bokt hebben alleen maar het beste met je pony voor.

Als je dit niet wilt/kunt begrijpen vind ik dat zeer spijtig voor jou,maar stop dan alstublieft met topics te posten.Als je niet verandert krijg je toch alleen maar bakken kritiek over je heen (en dat vind niemand leuk, ook jij niet).Het kan goed zijn dat je zit te lachen met ons, omdat we ons druk maken over je ..maar als dit je manier is om veel reactieste krijgen schaam je dan.

Dus: stop met deze topics te plaatsen (ook al is het niet leuk voor je,maar je gaat niets anders als kritiek krijgen) OF leer alsjeblieft rijden/met pony's omgaan.

Ten tweede: Ik begrijp dat sommige bokkers het amusant vinden er een colatje,chips bij te pakken enzo..maar dat haalt toch niets uit en is ook wat kinderachtig.Van mij doen jullie maar hoor, maar Loveramona trekt zich er blijkbaar toch niets van aan of heeft er alleen maar lol in.Het is al erg genoeg dat ze dit soort foto's plaatst.Geef kritiek maar ze zo belachelijk maken is ook voor niks nodig..ze snapt het blijkbaar toch niet

groetjes
Charlotte

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:20

Uhmmmmm dat bit de 1e keer hadden jullie de smoes van we waren het trensje vergeten dus maar even gauw dit bitje ingedaan :S en nu ineens vanwege een gebroken sleutelbeen!
Vage oliebol!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:26

ik heb ook een gebroken sleutelbeen gehad ik kon me toen nog niet eens zelf de broek aan doen laat staan op een paard zitten
jij bent weet ik dat hoe groot en dan ga jij op zo een klein ding zitten schandalig vind het beesjte trouwens wel harstikke mooi maar niks voor jouw zoek je een pony van je eigen lengte

Ulbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 06:50

dit meisje is trouwens ook bezig haar shet zelf voor de kar te beleren. Als dat maar goed gaat

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:40

http://www.zippyvideos.com/101643060160005.html
weet niet wie dit filmpje in het topic plaatste, maar aan dit filmpje te zien heeft dit paardje echt teveel lol in het springen gewoon! dat jullie dat niet zien Schijnheilig

iig vind ik dit verlieverlee zo'n zielige vertoning,
dat jij je nog op bokt durft te vertonen Loveramona, en dat jij uberhaupt nog foto's durft te plaatsen, hoe een plaat voor je kop heb je dan?
ben jij wel goed daarboven?!
Serieus, ik vond het echt jammer dat jij niet naar de bokteling kwam, echt heel erg jammer, had jou zo graag een keer echt de waarheid gezegt IRL, want vanachter je pctje zit je veilig, als je het niet leuk meer vind, klik kruisje en weg is het,
had erg graag gezien of jij in het echt ook je zo had kunnen verwoorden en ook zo'n grote bek had durven hebben.

Je moet ook eens de fout bij jezelf zoeken, je zit constant de schuld op die vriendin van je af te schuiven en op Mogli,
telkens van; ik ben niet degene die erop rijd, maar dat is mijn vriendin,
Als je maar een KLEIN beetje verstand heb van paarden dan had je dat kind nooit meer op dat paardje laten rijden, maarnee, je gaat zelfs springen en je filmt dat ook nog!
ja leuk, een filmpje waar iemand dat paard half doormidden trapt, leuk!
echt zo'n film om de popcorn bij klaar te zetten.

Nee loveramona, de fout ligt bij jou en enkelt en alleen bij jou!
JIJ kan niet met je paard omgaan.
Serieus, ik zou heel wat doen voor zo'n paardje als Mogli!
zo'n lief paardje, dat hij jullie nog nooit het ziekenhuis in heeft getrapt vind ik onvoorstelbaar!!

zie dit filmpje: http://www.zippyvideos.com/166783919160035.html
Als ik mogli had geweest had ik nog zo'n kei harde trap na gegeven!
maar nee, dat beestje is gewoon te lief voor jullie en helemaal voor jou!

Jij verdient zo'n fijn paardje niet!

Lang leve de kotssmile, want een andere smile past er bij jou niet

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Bah Misselijk Misselijk

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:51

Kotssmiley vervuld zijn oude functie weer volledig.
Niet het kotsen op dingen, maar het kotsen op personen.
Jeeej. Rolleyes

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:56

Ilkkah ik ben het helemaal met je eens. al heb je een klein beetje verstand van paarden dan doe je dit niet. Het ziet er niet en het is echt zielig voor het beestje. maarja sommige mensen denken er alleen maar aan dat ze zelf maar plezier hebben..

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:00

ik ga niet positief reageren vind de shet wel een mooie pony hoor, maar vind het ronduit belachelijk dat je er op rijd.. en dan ook nog wedstrijden... het ziet er gewoon niet uit... kan er niks aan doen, wilde gewoon eerlijk zijn, maar verder niets ten nadele vanjou of de pony!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:00

Brechtje schreef:
@ Hermesdeux: Bloos Die is hard, volgens mij is het écht hetzelfde bit. Lachen Arme pony. Maar waarom heb je nou juist de foto's uitgekozen die niet zo héél erg zielig zijn, je moest die filmpjes eens zien! Bloos

Omdat op de fotos duidelijk te zien was en ik in het vorige topic ook al filmpjes naar boven had gehaald... daarbij komt dat de meeste posters die filmpjes nog vers in het geheugen hebben en de rest moet toch maar eens gaan zoeken dan... dan snappen ze onze reacties Knipoog

equus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:15

Sorry maar hier moet ik effe op reageren.

Over het rijden, bitjes en de omgang wil ik het niet eens hebben, maar wel over het feit dat je toch echt wel te groot en te zwaar bent voor je shet. Ik snap niet dat je dat zelf niet inziet, je weegt ongeveer een derde van zijn eigen gewicht!! Je gaat toch ook niet als iemand van 100 kg op een dtje van 300 kg rijden.......
Ga met hem wandelen of longeer hem.....maar er zelf nog op rijden moet je echt niet meer doen ......
Veel succes met je pony...en ik hoop dat je nu verstandiger met hem omgaat.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:17

topic gaat even op slot om te bekijken wat hier verder mee gebeurt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 13:28

Na het doorlezen van dit topic en de bespreking met de andere mods is besloten om dit topic niet heropenen. We zien geen heil in het voortzetten van deze discussie, ook gezien de vele sensatiezoekers die hier zijn opgedoken. Diegenen die het betreft hebben hierover inmiddels een PB ontvangen. Degenen die wel hebben geprobeerd om met zinnige argumenten TS te overtuigen, wil ik in ieder geval bedanken.

Loveramona, ik raad je sterk aan om eens op je gemak dit topic nog een keer door te lezen en de goedbedoelde adviezen van diverse bokkers ter harte te nemen. Wees eerlijk tegenover je pony en behandel hem met respect, het is niet netjes om dingen van hem te vragen die hij niet kan. Bovendien weet je dat als je foto's op bokt plaatst, je hierop commentaar kunt verwachten. Als je dat niet wil, moet je geen fototopic openen.