ten eerste: Dit meisje, wat sommigen er ook van zeggen kan TOTAAL niet met haar verzorgshet omgaan.Wat ze ook zegt ( en soms spreekt ze zichzelf tegen) ik vind dit ronduit bijna mishandeling.Ze is misschien niet te zwaar ( wat ik ook betwijfel) en oké ze is te lang , maar dat zijn vele mensen die op shets rijden.Nee het is de manier warop ze met dit beestje omgaat.Moest zij met mijn paard zo omgaan had 'ie haar al lang het ziekenhuis in getrapt.Dus zeggen dat dit een kwaadaardige pony is (kan best zijn) tja..niet echt moeilijk hé? Ik vind het gewoonweg onverantwoord.Sorry Loveramona, ik wil met niemand ruzie maar :MEID OPEN JE OGEN! Ik durf te wedden dat jij vers uit de manége komt ( waar je een paar maanden op pony's heb rondgehobbelt) en de kans hebt gegrepen op een eigen "paard".Ga eerst maar eens FLINK lessen, lees veel boeken end oe het rustig aan met hem.Het feit dat je deze foto's blijft plaatsen betekent dat het niet tot je doordringt.Ik in ieder geval heb echt niets tegen jou persoonlijk, ik wil je alleen maar goede raad geven (wat Mowgli ook ten goede gaat komen).Je moet niet persé wedstrijden rijden,springen,met bitten experimenteren enzovoorts als je niet weet waar je mee bezig bent ( wat uit de foto's af te leiden is) Het is geen schande een beginner te zijn ,het is een schande zo roekeloos met een pony om te gaan.Ik raad je van harte aan terug naar de manége te gaan,flink te lessen ( en dat geld dubbel voor dat vriendinnetje van je) en je erna een groter verzorgpaardje aan te schaffen.Als je mowgli graag ziet zal je dit begrijpen..tuurlijk kan je hem nog verzorgen en soms eens rijde/voor de kar.Maar zo kan dit niet verder.Als je je nu aangevallen voelt is dat jammer,nogmaals ik wil geen ruzie..maar de mensen hier op bokt hebben alleen maar het beste met je pony voor.
Als je dit niet wilt/kunt begrijpen vind ik dat zeer spijtig voor jou,maar stop dan alstublieft met topics te posten.Als je niet verandert krijg je toch alleen maar bakken kritiek over je heen (en dat vind niemand leuk, ook jij niet).Het kan goed zijn dat je zit te lachen met ons, omdat we ons druk maken over je ..maar als dit je manier is om veel reactieste krijgen
schaam je dan.Dus: stop met deze topics te plaatsen (ook al is het niet leuk voor je,maar je gaat niets anders als kritiek krijgen) OF leer alsjeblieft rijden/met pony's omgaan.
Ten tweede: Ik begrijp dat sommige bokkers het amusant vinden er een colatje,chips bij te pakken enzo..maar dat haalt toch niets uit en is ook wat kinderachtig.Van mij doen jullie maar hoor, maar Loveramona trekt zich er blijkbaar toch niets van aan of heeft er alleen maar lol in.Het is al erg genoeg dat ze dit soort foto's plaatst.Geef kritiek maar ze zo belachelijk maken is ook voor niks nodig..ze snapt het blijkbaar toch niet
groetjes
Charlotte

Die is hard, volgens mij is het écht hetzelfde bit.
Arme pony. Maar waarom heb je nou juist de foto's uitgekozen die niet zo héél erg zielig zijn, je moest die filmpjes eens zien!