Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kjoetie schreef:het heeft helemaal geen nut om te reageren, dit is gewoon een dertienjarige snotneus die dr verzorgpony's in puin helpt met pessoabitten en sporen en en passant nog even een wilde hengst temt. Ik ga verder helemaal niet meer in op deze foto's, het zijn leuke pony's maar meiske in godsnaam, zoek goede begeleiding... je bent pas 13, je hebt nog zoveel te leren.. bokkers zijn er niet op uit om jou af te zeiken, maar mensen met heel wat meer paardenverstand en ervaring dan jij , die je wat willen leren. En met die onbeleefde reacties van je jaag je mensen alleen maar tegen je in het harnas. tuurlijk hoef je geen blinkende staanders en geweldig materiaal te hebben, dat had ik vroeger ook niet maar ik had wel altijd het welzijn en de veiligheid van de pony's op 1. Dus geen martingalen gebruiken als je niet weet hoe die zitten moet,laat je eens uitleggen door iemand die er verstand van heeft hoe je GOED moet optuigen (neusriem bijvoorbeeld....) en goede rijles en begeleiding bij het rijden van die haf. en probeer gewoon niet zo eigenwijs te zijn en dingen aan te nemen van mensen die er duidelijk meer verstand van hebben dan jij.
Faniek schreef:Sammiej schreef:En dat zijn Oscar's woorden en als persoonlijke fan(onderschrift) wil ik dubbel erop duiden dat hij gelijk heeft.
Verder doe er alstjeblieft wat mee....
Hij???????
Daar pm'de ZIJ mij ook al over maar ik zeg automatisch hij...
ChingYi schreef:geen gezeik meer a.u.b wordt er niet goed van![]()
.
karoliena schreef:Huh en ze zegt net dat ze les neemt op de manege en even kort gezegd dat we dus niet moeten zeuren want dat ze er dus iets aan doet.???????????????

de neusriem zit nu onder, maar denk dat hem dat veel meer stoort, zo'n gevoel heb ik en de martingaal zit zoals het hoort en heb eens bij Marcus een ander bit geprobeert, maar blijkbaar vond hij het niet fijn, hij begon me al te steigeren en al voordat ik erop zat en met rijden was ie super fel en was de hele tijd met zijn hoofd aan het slaan, maar dat doe ik dus niet meer. En sporen heb ik ook maar niet gebruikt
karoliena schreef:Nou sorry hoor. Tuurlijk is dat raar als hij een pessoabit gewend is. GRRR. Blijf lekker zo onnozel ik word hier echt boos van als mensen zo met hun pony's omgaan. Oh nee verzorgpony's.