Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Malibu schreef:GEFELICITEERD! Ziet er wel erg mooi uit hooren nu een 'Z1 combinatie met winst'
Wat zitten je vlechtjes trouwens geweldig! (wat is je geheim?) Heb zaterdag ook nog staan vlechten voor m'n bijrijdster, zijn aardig gelukt maar ik blijf van die kleine spriet haartjes tegenkomen die eruit springen
![]()
Zeg eens eerlijk? Heb je de lat niet stiekum weer een beetje hoger gelegd voor de Z2?3,5 maand is niet lang, maar ook niet super weinig. Ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel wedstrijden je per maand rijd....
Maar je heb gelijk hoor, nog even lekker genieten zonder druk is ook erg fijn.
Misschien is het de manier van vlechten, maar die kan ik je niet uitleggen via internet... 
may schreef:Hee ziet er mooi uit! Die winstpunt is zeker wel verdiend, als jij al 1e en 2e bent, dan heeft verder bijna niemand een winstpunt:|
Nou heel veel succes nog in de z1 en op naar de z2!
)
Enne, volgens mij moet je de Z1 best door kunnen zijn in 22 proeven, tis echt niet zo moeilijk als het klinkt. Veel succes! patos schreef:Hoe krijg je het toch voor elkaar om steeds van die enorme topics te creeëren, en dit keer ging het niet eens over starten met twee teugelsEnne, volgens mij moet je de Z1 best door kunnen zijn in 22 proeven, tis echt niet zo moeilijk als het klinkt. Veel succes!
! 
Volgens mij was je nog B toen ik je leerde kennen en nu Z1 met punt ... echt ongelovelijk! Boas gaat er ook elke keer beter uit zien (glim, glim!).
Dus heel erg gefeliciteerd!
Ongeveer 4 maanden terug?

Shanna16 schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat het vanaf dichtbij voor geen meter zat voor mijn idee![]()
Weet niet, van afstand ziet het er (gelukkig!) altijd wel erg netjes uit. Mijn geheim? Uhm...Misschien is het de manier van vlechten, maar die kan ik je niet uitleggen via internet...
@ Malibu: ik heb, geloof ik, nu nog 22 proeven. Ik heb de lat niet nog hoger gelegd, omdat ik zo heel tevreden ben. Maar ondanks dat ga ik alles gewoon even afwachten, mocht de Z1 lekker blijven gaan dan hoop ik wel op de Z2 natuurlijk!
Maar de lat verleggen zou zonde zijn. Dadelijk haal je het niet, dan baal je. Nu ben ik tevreden met wat ik heb bereikt en alles wat er nog bij komt is mooi meegenomen!!
als ik dit jaar 10 proeven rijd is het veel
ik moet eerst nog maar eens de B door zien te komen haha. Ach, we hebben er plezier in en we zien wel waar we eindigen...
)

, die van mij begint al te sputteren als ik meer dan twee wedstrijden in de maand wil rijden, en dan hebben we ook nog maar één paard om mee te nemen... 

"Ik heb die die en die wedstrijd ook ingeschreven"

? 
Shanna16 schreef:may schreef:Hee ziet er mooi uit! Die winstpunt is zeker wel verdiend, als jij al 1e en 2e bent, dan heeft verder bijna niemand een winstpunt:|
Nou heel veel succes nog in de z1 en op naar de z2!
Ik was geen 1e en 2e? Ik was 2e en 3e (van de 2 en van de 3)
In de 1e proef was Elaine Bandriet met Blue Boy 1e met 189 ofzo? Lesley Porter 2 (zonder prijs uiteraard) met 180 en had ik 179
De 2e proef had Elaine 196 (?) en ik 181...
Elaine reed voor me en die schimmel... aah laat haar snel naar het Z2 gaan want wat liep die GOED!
Shanna16 schreef:amie_x_mij schreef:
Ik was geen 1e en 2e? Ik was 2e en 3e (van de 2 en van de 3)
In de 1e proef was Elaine Bandriet met Blue Boy 1e met 189 ofzo? Lesley Porter 2 (zonder prijs uiteraard) met 180 en had ik 179
De 2e proef had Elaine 196 (?) en ik 181...
Elaine reed voor me en die schimmel... aah laat haar snel naar het Z2 gaan want wat liep die GOED!
Hahah, elaine is goed![]()
Marja wat wil je ook, jij komt voor de eerste keer even het Z1 in..
Ik denk dat ik je wel gezien moet hebben bij de prijsuitreiking, zat er ook toen elaine prijs kreeg met bleu boy