Shanty@springwork enz.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Re: Shanty@springwork enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:26

ze word toch niet beledigd....vind dat er normaal gereageerd word...ga er verder niks over zeggen, degene weet t nu zelf ook wel dat ze niet meer moet gaan springen met een slof.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:31

Ondanks dat ik dit ook bepaald niet diervriendelijk vind, vind ik het wel heel erg onnadenkend hoe er gereageerd wordt door sommige mensen. Jullie hebben het tegen een meisje van 13 (?) die niet beter wist. Dan kan je ook normaal blijven praten. En de reden dat ze met slof rijdt, is een veel betere reden dan andere mensen ervoor geven. Het paard is totaal niet makkelijk, hij komt van een eigenaar waar hij alleen maar op zijn achterbenen heeft gestaan. Gabriel snapt nu denk ik ook wel dat dit erg slecht is voor zijn rug!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:36

Ik heb nog een ding op die slof aan te merken.
Je zei ik wil hem leren springen..Oke niks mis mee.
Maar als jij springt als je een slof om hebt doet ie sowieso zijn hoofd omhoog en jij houd hem met je slof vast dan krijgt ie last van zijn rug,dan durft ie mischien nooit meer te springen.

Genoeg gezegd.
Het is wel een heel leuk paardje.Als je zonder slof gaat springen maak dan ook foto's en zet ze op bokt,ik denk dat je dan veel leukere commentaar krijgt(mischien zelfs complimentjes) Knipoog

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:39

sorry hoor maar iedereen weet toch dat springen met slof supppeerr slecht is allé zijn hoofd word naar beneden getrokken, als je je paard wilt leren springen zou ik dat niet doen wand zo leer je hem meer stoppen. trouwens we hebben het tegen een meisje van 13 oké ma dan moet dat meisje maar gewoon niet met slof rijden als ze nog zo weinig ervaring heeft vindt ik. sommige mensen snappen niet dat een slof veel risico's voor het paard teweeg brengt. je kan daar meer kwaad mee doen dan goed bij dit soort gebruik. sorry voor deze commentaar maar het is echt zo!!

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:43

aj met slof springen kan dus echt niet! Boos! Boos!
verder geen commentaar meer heb je al genoeg gehad vind ik Haha!

vind het leuk paardjes! veel plezier verder met ze

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:01

ow dus als je 12 of 13 bent mag dat. Lips are sealed ....mijn pony was altijd erg moeilijk te rijden in t bos ik heb nooit een slof aangeraakt! weg met die hulpteugels, je lost t probleem er niet mee op als je zonder rijd kun je weer opnieuw beginnen. Nu loopt die pony bij mij goed, gewoon aanpakken, als er iemand anders op zit is ie niet t te houden Clown

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:23

MissSisa schreef:
GabBiej schreef:
ja bedankt voor de tip maar het ging wel goed en ik had de slof niet eens beet had hem alleen maar om omdat het de eerst keer was en hij best druk was omdat het winderig was en hij daar erg op reageerd..

Ik wil niet veel zeggen............. Nagelbijten / Gniffelen
Maar deze foto bewijst toch wel het tegendeel. Nagelbijten / Gniffelen

Of zie ik dit verkeerd??? Verward Zoals ik het zie hangen de teugels LOS en zit je aan de slof boven de hindernis............... Knipoog

Afbeelding

ik weet het der is al veel over de slof gezegd. maar jij loopt te beweren dat je de slof los laat hangen. ik heb deze foto ff goed bekeken en ingezoomd. en zie hiier tot mijn schik dat je alleen met de slof rijd en je teugels los heb hangen. ga niet lopen liegen. en als je maar 2x heb gesprongen. waarom zijn er dan meer dan 2 spring foto+s? dat kan dus ook nooit. en als je dat beestje nog net hebt geloof ik nooit dat je al zo hoog met hem kan rijden. maar ik heb daar verder geen verstand van ook niet van springen. maar er is mij wel gelleerd als je met een hulp teugel rijden gebruik hem dan zoals het moet en dat word hier zeker niet gedaan. dus als je met slof rijd gewoon losjes. en NIET alleen met de slof rijden is mij altijd gezegd dat dat noooit maar ook nooit mag. vooral niet met springen.

maar leuk paardje. hoop alleen niet dat ie last gaat krijgen van zijn rug.

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:24

helemaal met miranda eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:56

Ga je al L starten?
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ben tegengekomen in de B, of je moet er wel heel snel doorheen gevlogen zijn.

Bedoel je niet dat je B gaat starten?

Matrador

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:59

Tulandro schreef:
Ondanks dat ik dit ook bepaald niet diervriendelijk vind, vind ik het wel heel erg onnadenkend hoe er gereageerd wordt door sommige mensen. Jullie hebben het tegen een meisje van 13 (?) die niet beter wist. Dan kan je ook normaal blijven praten. En de reden dat ze met slof rijdt, is een veel betere reden dan andere mensen ervoor geven. Het paard is totaal niet makkelijk, hij komt van een eigenaar waar hij alleen maar op zijn achterbenen heeft gestaan. Gabriel snapt nu denk ik ook wel dat dit erg slecht is voor zijn rug!

Hey tulandro
Dat de mensen zo reageren kom denk ik door haar zelf
IK vin haar nou ook niet zo leuk reageren op de dingen die de mensen zeggen, terwijl ze wel gelijk hebben en haar alleen maar willen helpen.
(sommige dan )

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:40

Ze heeft het nu wel gesnapt hoor. En laten we toegeven we doen allemaal weleens dingen waarvan we achteraf dachten oei dat was niet zo verstandig. Ik denk dat Gab een beetje schrok van het commentaar en daardoor in de verdediging ging.

Gab : ik zou doen wat Mies zei. Ga vrijdagavond eens een keertje in de springles misschien schuilt er wel een springpaard in Shanti.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:49

Dit is een duidelijk voorbeeld van hoe een hulpteugel een martelwerktuig word in verkeerde (onhundige) handen.... Huilen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:08

Ik denk dat het zo wel genoeg geweest is.
Alles is ondertussen gezegd, de topicstarter heeft gezegd dat ze het niet meer zal doen. Wat kan er nog aan toegevoegd worden Knipoog
Ik zal hier een slotje op zetten.