Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
....mijn pony was altijd erg moeilijk te rijden in t bos ik heb nooit een slof aangeraakt! weg met die hulpteugels, je lost t probleem er niet mee op als je zonder rijd kun je weer opnieuw beginnen. Nu loopt die pony bij mij goed, gewoon aanpakken, als er iemand anders op zit is ie niet t te houden
MissSisa schreef:GabBiej schreef:ja bedankt voor de tip maar het ging wel goed en ik had de slof niet eens beet had hem alleen maar om omdat het de eerst keer was en hij best druk was omdat het winderig was en hij daar erg op reageerd..
Ik wil niet veel zeggen.............
Maar deze foto bewijst toch wel het tegendeel.![]()
Of zie ik dit verkeerd???Zoals ik het zie hangen de teugels LOS en zit je aan de slof boven de hindernis...............
![]()
Tulandro schreef:Ondanks dat ik dit ook bepaald niet diervriendelijk vind, vind ik het wel heel erg onnadenkend hoe er gereageerd wordt door sommige mensen. Jullie hebben het tegen een meisje van 13 (?) die niet beter wist. Dan kan je ook normaal blijven praten. En de reden dat ze met slof rijdt, is een veel betere reden dan andere mensen ervoor geven. Het paard is totaal niet makkelijk, hij komt van een eigenaar waar hij alleen maar op zijn achterbenen heeft gestaan. Gabriel snapt nu denk ik ook wel dat dit erg slecht is voor zijn rug!