Maar om het eerst nageefelijk rijden en dat je dan pas verder gaat met oefeningen! en dat je geen pi en pa gaat rijden als hij zo loopt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ken namelijk ook de vorigen eigenaren erg goed, en ken het paard al zeer lang! Denk jij dat zij op dat paard door blijft rijden als hij pijn heeft?? Kom op zeg! Daar is natuurlijk allang naar gekeken! Er is al zovaak een dierenarts(verschillende), kraker bijgeweest , pas geleden nog! Hun hebben hem ook zien lopen etc, denk jij dat ze liegen ofzo??
..
! 
)
diep diep triest hoor, ik dacht dat zulke amazone's uitgestorven waren
stalleke schreef:Het gaat hier niet over het beter kunnen rijden van de passage of die piaffe, denk dat menig iemand hier jaloers mag zijn op een paard die het kent
Maar om het eerst nageefelijk rijden en dat je dan pas verder gaat met oefeningen! en dat je geen pi en pa gaat rijden als hij zo loopt

Zal jou en je paardje echt ten goede komen! KirSten1989 schreef:Ja , dat kan! Dat heeft hij namelijk! Hij was er altijd al gevoelig voor schijnbaar, en dat heeft zich zeg maar steeds meer ontwikkeld! Heb ik al veel vaker gehoort!
Margon schreef:stalleke schreef:Het gaat hier niet over het beter kunnen rijden van de passage of die piaffe, denk dat menig iemand hier jaloers mag zijn op een paard die het kent
Precies.!
Maar ik kan ook niet geloven dat als dit paard ten eerste niet in de verzameling is [dat kan niet alssie met zn neus in de hemel loopt]
op de hulpen van de ruiter in de piaffe op passage kan gaan lopen.
Dit is de laatste keer dat ik het zeg Denise [imposant]. Als ik jou was zou ik onmiddelijk stoppen met deze kunstjes van het GP niveau. Lekker les gaan nemen om over een tijd een normaal B proefje te kunnen rijden.
Ow ja 1 vraagje; kan een paard halverwege zn leven zomaar ineens vergroeide nekwervels krijgen? Volgens mij namelijk niet dan zou ie er al geboren mee moeten zijn...
* jongleurtje schreef:Maar mag dit topic gesloten worden voor imposant want dit is echt niet leuk meer??

KirSten1989 schreef:Ik ken namelijk ook de vorigen eigenaren erg goed, en ken het paard al zeer lang!
ThePast03 schreef:KirSten1989 schreef:Ik ken namelijk ook de vorigen eigenaren erg goed, en ken het paard al zeer lang!
Misschien dat jij dan kan vertellen wie dit paard in de GP heeft gereden?
Imposant schijnt het niet te weten, volgens het kwpn/knhs staat hij nergens geregistreerd heb ik begrepen?
Ik ben nog steeds heel benieuwd!
jongleurtje schreef:Ik denk niet dat wij dat zo mogen vertellen...
ThePast03 schreef:jongleurtje schreef:Ik denk niet dat wij dat zo mogen vertellen...
Waarom zou je dat niet mogen vertellen?
Als hij echt wedstrijden heeft gelopen is dat ook zo bij het knhs op te vragen, dus ik zie het probleem niet?
Het is toch geen staatgeheim????