kirsten @ work met velvet dream=3jr!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jongleurtje

Re: kirsten @ work met velvet dream=3jr!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 06:45

Ziet er goed uit Kirsten.. veel plezier in de toekomst met dit paardje...

Bijoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:07

heeft t zin om te zeggen wat we er allemaal van vinden?.....ik denk t niet!!
maar ziet er netjes uit ookal zou ik een paard pas inrijden als tie 3
is geweest!!!!en t paard zou van mij nog niet aan de teugel hoeven te lopen!!!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:24

Die van mij is 3.5 jaar nog niet eens onder de man.
Ik ben hier zeker ook niet op tegen wat hier gebeurt, dit is een goede manier. Mensen moeten verder kijken dan hun neus lang is.

Bij mij ligt het maar net aan de bouw. met drie jarige leeftijd longeer ik ook al met pessoa. en zit ik er meestal ook op. Het is gewoon een kwestie van hoe ontwikkeld het paard zich, vind ik. dit paard heeft er de bouw wel voor om er nu al mee te gaan beginnen, volgens mij is die ook sterk zat. maar dat kan ik natuurlijk niet zien vanaf een foto.

Vind het een goede manier om het paard te beleren (op een rustige manier) en daarna weer een half jaartje op het land te zetten en dan weer rustig oppakken.. Ik neem aan dat dit meisje + ouders en omg wel weten waar ze mee bezig zijn.

Verder een super leuk paard om te zien!! Lachen En de rug ontlasten is alleen maar goed ook stukken beter voor de balans. Een jong paard kan je nou eenmaal niet een twee drie zwaar in de rug gaan zitten.

En er zijn zelfs mensen die gaan bewijzen dat je een op een jong paard onder het bokken en vliegen de rug moet belasten? Als je jong paard aan de bok gaat, kan je zo sneller gaan staan zodat die onder je door bokt.