mijn mama @ Springwork @ CH EINDHOVEN

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ushi

Re: mijn mama @ Springwork @ CH EINDHOVEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:10

Haha wat een reacties. Ik neem toch aan dat de TS beter weet hoe het afgelopen is en of er om te lachen valt dan iemand die de plaatjes ziet.

Maar uh leuke foto's! Zijn net op het goeie moment genomen. Lachen
Laatst bijgewerkt door ushi op 19-04-05 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:13

Sorry Mayolover,,, nu mijn excuses... ik had er ook idd overheen gelezen het spijt me...

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:02

Jeetje wat een reacties! Haha! Jullie denken toch niet dat ze op het moment zelf ook er om moest lachen? Dan zit de schrik er wel even goed in; heeft het paard niks? heb ik niks? Maar waarom zou ze daar achteraf niet om mogen lachen? Saaie boel anders. Knipoog

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:47

Vind het bijschrift van de TS toch een beetje cru. Voor hetzelfde geld was dit de laatste foto waarop ze haar moeder in leven zag, om dit soort beelden lachen vind ik het noodlot tarten.

Neemt niet weg dat ik het zeer spectaculaire foto's vind, knap dat ze precies op het goede moment zijn gemaakt.

Pexluvah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:56

Oewh, ik schrok wel hoor, van die 2e foto.. Bloos!
Maar gelukkig zijn ze er [redelijk] goed vanaf gekomen Lachen

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:12

Oh wat een erge foto's Bloos! Goede timing, maar inderdaad níet om te lachen. Iedereen doet nou wel zo van: ach er is toch niks gebeurd? Maar dat arme paard smakte op zijn hóófd! Voor hetzelfde geld had hij zijn nek gebroken of iets dergelijks. Dan piep je wel anders hoor. En over wat er met de ruiter had kunnen gebeuren wil ik al helemaal niet beginnen! Als je op straat iemand bijna overreden ziet worden, ga je er achteraf toch ook niet om lachen?

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:27

Iedereen mag zijn mening plaatsen, mensen mogen best van mening zijn dat de TS hier volgens hen niet om hoort te lachen, maar dan hoefje dr niet uit te gaan lopen schelden. Hou t gezellig zeg en breng je mening gewoon op een rustige manier over. Lekker kinderachtig Slapen

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:43

Tjonge, wat een foto's en wat een reacties....
Ik moet eerlijk zeggen, de eerste keer dat ik keek dacht ik: Bah, wat een rotfoto's. Daarna de rest gelezen, het was bijna 30 jaar geleden, paard en ruiter (sorry, amazone) hebben er niets aan over gehouden (anders waren de foto's hier niet geplaatst Clown ). Toen nog eens de foto's bekeken, met name de tweede en ik moet toch heel eerlijk zeggen, ik moet er ook om lachen, het is zo'n idioot gezicht, dat paard met z'n snufferd op de grond (hij houdt zelfs zijn ogen dicht).
En ik ben het helemaal met iedereen eens, op dat moment zal het heus niet leuk zijn geweest, maar als je er nu op terug kijkt....wat een foto's Knipoog

Trouwens Rockey, ik vind je nieuwe onderschrift fantastisch Extreme duivel

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 16:51

Myrdal schreef:
Tjonge, wat een foto's en wat een reacties....
Ik moet eerlijk zeggen, de eerste keer dat ik keek dacht ik: Bah, wat een rotfoto's. Daarna de rest gelezen, het was bijna 30 jaar geleden, paard en ruiter (sorry, amazone) hebben er niets aan over gehouden (anders waren de foto's hier niet geplaatst Clown ). Toen nog eens de foto's bekeken, met name de tweede en ik moet toch heel eerlijk zeggen, ik moet er ook om lachen, het is zo'n idioot gezicht, dat paard met z'n snufferd op de grond (hij houdt zelfs zijn ogen dicht).
En ik ben het helemaal met iedereen eens, op dat moment zal het heus niet leuk zijn geweest, maar als je er nu op terug kijkt....wat een foto's Knipoog

Trouwens Rockey, ik vind je nieuwe onderschrift fantastisch Extreme duivel

zo denk ik er dus ook over, en mijn moeder moet er nu zelf net zo hard om lachen hoor als ze de foto's ziet... dus uh... Slapen

(al lacht ze om al deze nutteloze reacties 10 x zo hard)

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:00

Voor die mensen die zeggen: "ja maar stel dat er wel iets was gebeurd...": dat is er toch niet? Als paard of ruiter er slecht vanaf was gekomen dan werd er door de TS en haar moeder niet over gelachen denk ik, maar dat is toch niet het geval? Verward

Leuk onderschrift trouwens Rockey Tong uitsteken

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:02

jeetje dat is best schrikken hoor!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:57

volgens mij zijn deze foto's 20 jaar oud dus mag er na zo'n tijd best om gelachen wordne. Vind het mooie fotos hoor!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 18:38

Haha, typisch Bokt, mensen die weer gaan zeuren over hoe erg het wel niet is voor dat paard. Zoiets kan iedereen wel gebeuren, en het paard had NIETS! het zag er gewoon ongelukkig uit. En ik denk dat er na al die jaren heus wel om gelachen kan worden hoor, als er verder toch niets ernstigs uit is gebeurt.

Het was natuurlijk ook wel schrikken voor mij toen ik die foto's zag, het enige waar ik aan dacht wat heeft je moeder, en het paard eraan overgehouden. Gelukkig viel het allemaal mee!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 18:43

Om iedereen dan nog even extra te schockeren zal ik mijn val-foto's even plaatsen.
Ik kan nu ook op deze foto's lachen. Ik en paard hebben er gelukkig niks aan over gehouden. Na een miscommunicatie tussen mij en het paard, kwam een lijntje niet zo uit als ik aanvankelijk wilde, dus we gingen over de kop. Paard stond op, schud zich uit en wandeld vrolijk verder. Ik ging wel even k.o. maar heb die zelfde dag nog wel een proef gewonnen.
Dit is nou eenmaal het risico dat je hebt als je paardrijd...

Hier ging het nog goed....
Afbeelding

hier niet meer Haha!
Afbeelding

en dan is het zandhappen....
Afbeelding

Tja sh*t happens....

Nu zal heel Bokt wel boos op mij zijn, maar daar geef ik eigenlijk niks om Tong uitsteken

ladylovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 18:55

Boos! Hey Boos!
Ik vind het een beetje raar als je een paardenvriend bent, dat je dan om de O zo zielige foto`s te LACHEN!!!
maar ja ik zou alleen maar huilen als mijn moeder en dat paard over kwam.

Trouwens, kwam de dierenarts er wel bij?

groetjes,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 18:59

als je die fotos later terug ziet en er is niets schadelijks gebeurd zou ik mischien ook wel even moeten lachen hoor. t zier er best debiel uit. Maar ook pijnlijk....!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:00

Ik denk het niet ladylovertje........... meestal laten ze paarden die op dat niveau lopen aan hun lot over als ze zo een smakkert gemaakt hebben........

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:00

ladylovertje schreef:
Trouwens, kwam de dierenarts er wel bij?

Waarom moet er een dierenarts bij komen als het paard duidelijk niks mankeerd? Daar kunnen echte paardenmensen en goede ruiters ook zelf wel over oordelen zonder dierenarts...

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:01

patos schreef:
Voor hetzelfde geld was dit de laatste foto waarop ze haar moeder in leven zag, om dit soort beelden lachen vind ik het noodlot tarten.

Ja voor het zelfde geld.. Dat id het punt nu. Als je dat bij alles roept dan kan je wel ophouden met lol hebben en leven. Juist om die reden kan TS en haar moeder hier om lachen. Om dat het godzijdank goed is afgelopen. Dat heeft niks met het noodlot tarten te maken. Bewijst alleen maar dat ze blij is dat ze dit wel heeft mogen overleven. Als je bij elk ongeluk moet stil staan en diep over nadenken blijf je bezig. Ik heb bij die erge sneeuwval mijn auto totall loss tegen een boom geparkeerd. Ik was zeer geschrokken en het had zeker erger kunnen aflopen. Nu nader hand kan ik er om lachen. Je bent van de schrik bekomen en blij dat het allemaal goed is afgelopen. Of is dit anders omdat het met een auto is en niet met een paard.........

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:02

Als, als, als...

Scheve mond

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:04

idd als...

ladylovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:06

Sorry dat ik zo geschokt reageerde,
Maar als je een paard zo erg ziet vallen, dan ... wordt je zo ongerust en begint het zo snel te zeggen zonder dat je erbij na denkt.
maar sorry, ik vind het nog steeds geen lachertje

groetjes

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:13

Mensen dit is meer dan 20 jaar terug waar hebben we het over.En als er echt iets erg was gebeurt had de topicstarter ze heus niet geplaatst.{moet wel toegeven dat ik best wel even schrok van de 2e foto.}

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:15

Ik denk dat iedereen wel schrok bij de foto's. Het is idd al bijna 30 jaar geleden. Surf even op het web en je komt tal van zulke foto's tegen.
Mijn moeder zou zeggen: Had ie maar geen paard moeten worden. (oe heel bokt straks op mijn dak)

Tinka15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:29

NathalieW schreef:
Loves_Amber schreef:
ha ha,, nou wat een leuke advertentie.. wat grappig ook zeg ( NOT! ) da paard zal er heus wel iets aan overgehouden hebben howr, zie je die nek?

njaa, ik hoop dat je de volgende keer je domme slette opmerkingen voor je houd wanteeh,, je kunt wel zegge dat je moeder nie himmel goed in der hoofd is, maar zelf ben je ok nie helemaal 100 procent of wel dan? Verdrietig Boos!

whahaha dat is een Domme (zacht gezegd) reactie,, als zij vind dat het goed verleden tijd is en zij er nu om kan lachen, laat haar dan, ze bedoelde toch voor de gein dat haar moeder prettig gestoord is ofzo! Jez*s hey! doe jij effe normaal! en omdat zij erom lacht, vind je het een SLETTE OPMERKING waar slaaaaaaaat dat op?????? je vind dat ze een opmerking maakt en dat dat dan maar opgevat moet worden als een opmerking van een slet? Jezus hey...

(kom maar op met de terugopmerkingen Boos! )

hallo laten we het nog wel een beetje aardig houden hier ?????
het is haar mening of zijn we hier ook al niet vrij voor eigen mening