Maar uh leuke foto's! Zijn net op het goeie moment genomen.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Jullie denken toch niet dat ze op het moment zelf ook er om moest lachen? Dan zit de schrik er wel even goed in; heeft het paard niks? heb ik niks? Maar waarom zou ze daar achteraf niet om mogen lachen? Saaie boel anders.
Goede timing, maar inderdaad níet om te lachen. Iedereen doet nou wel zo van: ach er is toch niks gebeurd? Maar dat arme paard smakte op zijn hóófd! Voor hetzelfde geld had hij zijn nek gebroken of iets dergelijks. Dan piep je wel anders hoor. En over wat er met de ruiter had kunnen gebeuren wil ik al helemaal niet beginnen! Als je op straat iemand bijna overreden ziet worden, ga je er achteraf toch ook niet om lachen?
). Toen nog eens de foto's bekeken, met name de tweede en ik moet toch heel eerlijk zeggen, ik moet er ook om lachen, het is zo'n idioot gezicht, dat paard met z'n snufferd op de grond (hij houdt zelfs zijn ogen dicht).
Myrdal schreef:Tjonge, wat een foto's en wat een reacties....
Ik moet eerlijk zeggen, de eerste keer dat ik keek dacht ik: Bah, wat een rotfoto's. Daarna de rest gelezen, het was bijna 30 jaar geleden, paard en ruiter (sorry, amazone) hebben er niets aan over gehouden (anders waren de foto's hier niet geplaatst). Toen nog eens de foto's bekeken, met name de tweede en ik moet toch heel eerlijk zeggen, ik moet er ook om lachen, het is zo'n idioot gezicht, dat paard met z'n snufferd op de grond (hij houdt zelfs zijn ogen dicht).
En ik ben het helemaal met iedereen eens, op dat moment zal het heus niet leuk zijn geweest, maar als je er nu op terug kijkt....wat een foto's![]()
Trouwens Rockey, ik vind je nieuwe onderschrift fantastisch

Hey
ladylovertje schreef:Trouwens, kwam de dierenarts er wel bij?
patos schreef:Voor hetzelfde geld was dit de laatste foto waarop ze haar moeder in leven zag, om dit soort beelden lachen vind ik het noodlot tarten.
NathalieW schreef:Loves_Amber schreef:ha ha,, nou wat een leuke advertentie.. wat grappig ook zeg ( NOT! ) da paard zal er heus wel iets aan overgehouden hebben howr, zie je die nek?
njaa, ik hoop dat je de volgende keer je domme slette opmerkingen voor je houd wanteeh,, je kunt wel zegge dat je moeder nie himmel goed in der hoofd is, maar zelf ben je ok nie helemaal 100 procent of wel dan?![]()
whahaha dat is een Domme (zacht gezegd) reactie,, als zij vind dat het goed verleden tijd is en zij er nu om kan lachen, laat haar dan, ze bedoelde toch voor de gein dat haar moeder prettig gestoord is ofzo! Jez*s hey! doe jij effe normaal! en omdat zij erom lacht, vind je het een SLETTE OPMERKING waar slaaaaaaaat dat op?????? je vind dat ze een opmerking maakt en dat dat dan maar opgevat moet worden als een opmerking van een slet? Jezus hey...
(kom maar op met de terugopmerkingen)