galaxy @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Guetta

Re: galaxy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:28

Ik heb maar een paar dingen te zeggen voor ik wat over je pony ga zeggen.
* ten eerste spreek je jezelf super vaak tegen
* ten tweede Mag je niet over je paard zeggen, dat hij het heerlijk vind om te rijden, met of zonder slof dat even in het midden te laten, want jij weet niet hoe jouw paard zich voelt. Hij kan namelijk niet tegen jou praten
*ten derde Is een slof geen middel om je paard te corrigeren. Het zou eventueel kunnen helpen, om aan het neerwaartse te helpen, maar door de meeste ruiters wordt dat niet gedaan, omdat ze er aan gaan zitten trekken.
* oh en als laatste, mag jij je pony niet losrijden voor iemand anders die er op moet gaan rijden, staat in de reglementen. Het is dan wel een onderlinge wedstrijd. maar op mijn oude ponyclub telde die regels ook Lachen

Zo nu over je pony: Het is een mooi dier om te zien, Maar als jij zegt dat hij het fijn vind om te lopen, dat zal best zo zijn. maar dat is van deze foto's echt niet af te zien. Hij ziet er verre van ontspannen uit. Foto's blijven momentopnames, dus veel kan ik er niet over zeggen.

Veel plezier verder met je pony. (mooie afstamming ook Knipoog ) en veel succes op je verdere wedstrijden.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:05

alexia schreef:
als jullie eens beter leze !!!!!
ze zegt dat de slof bij haar manier zo werkt en tja wie kent der paard dan beter he kom op jongens!
negatief kan je blijven kijk op de foto is de slof is ie iets te strak maja ze zegt toch dat dat ook niet de hele tijd was !!
dus mensen beter lezen
ik rijd z1 en voot mij is het ook weleeens nodig om de slof te gebruiken en die spiergroepen gebruik je toch anders metvde slof want je vraagt toch meer dan normaal dus .....
dit meisie is niet achtelijk ze weet precies wat ze met haar pony met de slof kan doen !
succes met je paard denk dat je ver komt.......
groetjes

Dit riekt naar een schaduwaccountje Haha!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:26

doom schreef:
liejanne schreef:
zet ik hem er ook bokt~!
dus arrogantie is het absoluut niet want weet dat ik wel kan rijden!

Dit is ook geen arrogantie...Dit is het toppunt van arrogantie. Tong uitsteken
Maar leuk paardje hoor..!!
Nog veel plezier met hem/haar. Ja

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:35

beautylover schreef:
als je er nou mere foto's opzet zien ze het beter gekkie Knipoog
http://storage.msn.com/x1pbglk-vqL4BtZ3 ... jU-Q[/img]
Afbeelding
Afbeelding

de rest stond hier dacht ik Haha!
ben benieuwd wat ze nu zeggen of ie uit elkaar loopt of weet ik het Knipoog

Het ziet er niet echt uit alsof ze het gemeen bedoelde, en aan jullie "slowchat" in het begin van het topic te zien zijn jullie aan het pb'en geslagen om foto's uit te wisselen??Of zit ik er nu naast.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:13

Hm; stelletje schapen. 1 iemand hoeft maar commentaar te leveren en hup; heel bokt erachter aan. En waar gaat het nou eenmaal over? Alle topic's worden zo verpest. Niet echt de bedoeling lijkt me?

Mooi beestje, veel plezier nog! Knipoog

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:00

joritalover schreef:
Hm; stelletje schapen. 1 iemand hoeft maar commentaar te leveren en hup; heel bokt erachter aan. En waar gaat het nou eenmaal over? Alle topic's worden zo verpest. Niet echt de bedoeling lijkt me?

Mooi beestje, veel plezier nog! Knipoog

Ja maarja... dat zou niet zo zijn als ze zeggen dat hij super loopt, en de slof precies goed is, en ze hem om te goede redens gebruikt...
Dan zou niet iedereen erin meelullen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-05 09:03

balaton is overlede een paar dagen terug en aan een hart aan val!
goh wat vind ik dit erg zo'n pracht paard!
al had hij niet geleeft had ik nu niet mijn pony gehad!
bedankt lieverd!
je leeft voort in mijn pony!
en een heleboel andere kinderen en kleinkinderen van je
het gaat je goed!
Huilen