* ten eerste spreek je jezelf super vaak tegen
* ten tweede Mag je niet over je paard zeggen, dat hij het heerlijk vind om te rijden, met of zonder slof dat even in het midden te laten, want jij weet niet hoe jouw paard zich voelt. Hij kan namelijk niet tegen jou praten
*ten derde Is een slof geen middel om je paard te corrigeren. Het zou eventueel kunnen helpen, om aan het neerwaartse te helpen, maar door de meeste ruiters wordt dat niet gedaan, omdat ze er aan gaan zitten trekken.
* oh en als laatste, mag jij je pony niet losrijden voor iemand anders die er op moet gaan rijden, staat in de reglementen. Het is dan wel een onderlinge wedstrijd. maar op mijn oude ponyclub telde die regels ook
Zo nu over je pony: Het is een mooi dier om te zien, Maar als jij zegt dat hij het fijn vind om te lopen, dat zal best zo zijn. maar dat is van deze foto's echt niet af te zien. Hij ziet er verre van ontspannen uit. Foto's blijven momentopnames, dus veel kan ik er niet over zeggen.
Veel plezier verder met je pony. (mooie afstamming ook
) en veel succes op je verdere wedstrijden.
1 iemand hoeft maar commentaar te leveren en hup; heel bokt erachter aan. En waar gaat het nou eenmaal over? Alle topic's worden zo verpest. Niet echt de bedoeling lijkt me?