Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Margon schreef:Stephanie heeft zich aangemeld als gekke pony pesten Daan
.
) altijd wel
. Het enige waar ik op zou proberen te letten, zijn de onderbenen en de hoofdhouding van jezelf. Je steekt je benen wat af en je moet eigenlijk tussen de oren van je paard kijken ipv naar de bomen
. Veel succes!
.
.
.
. Hou nou eens op, je boodschap is duidelijk hoor...
. Maar goed.........heb mijn mening gegeven. Anoukie schreef:Nog even een nadenkertje: hoeveel bokkers die in dit topic hebben gereageerd kunnen zeggen dat zij met 14 jaar al Z reden? Ikke niet hoor.
..Maarja, het zal het wel waard geweest zijn.
Ik vind het er in ieder geval heel netjes uitzien
En de rest jullie zijn geen kleine kindern(zo gedragen jullie je in ieder geval wel) jongleurtje schreef:Gefeliciteerd Stef, laat ze maar kletsen ik weet hoe lange weg je bent gegaan om in de ZI te komen ......
Er zijn altijd dingen te verbeteren en gelukkig sta je daar open voor, het blijft echter wel een jurysport en het kan best zijn dat de volgende jury lager jureerd, maar deze deze twee punten heb je vast binnen !

Buxy schreef:ja dat zou ik ook maar doen want je hebt vast geen jury cursus gedaan dus dan mag je je mening ook niet geven.
#iemand had gezegt dat ik beter mijn beugels korter kon doen en dat heb ik gedaan... mijn onderbenen liggen iig al beter
en jaaaaaaah hij loopt niet meer te diep/achter de loodlijn/opgekropt