hunter en ik @ eerste officiele Z1 wedstrijd!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Re: hunter en ik @ eerste officiele Z1 wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:11

Stephanie heeft zich aangemeld als gekke pony pesten Daan Haha!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:19

Margon schreef:
Stephanie heeft zich aangemeld als gekke pony pesten Daan Haha!

Zeker de nieuwste hipe op bokt! Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen Vork

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:39

Sjonge wat een kinderachtig topic (van beide kanten,...) Bloos!.

Gefeliciteerd met je debuut, lijkt me mooi om je 1e keer Z1, tegen de paarden, zo te beginnen! Foto's zijn en blijven momentopnamen, op sommige foto's zie ik ook nog zat verbeterpunten maar dat zie ik bij ieder topic (incl. die van mijzelf Haha!) altijd wel Knipoog. Het enige waar ik op zou proberen te letten, zijn de onderbenen en de hoofdhouding van jezelf. Je steekt je benen wat af en je moet eigenlijk tussen de oren van je paard kijken ipv naar de bomen Knipoog. Veel succes!

Nog even een nadenkertje: hoeveel bokkers die in dit topic hebben gereageerd kunnen zeggen dat zij met 14 jaar al Z reden? Ikke niet hoor .

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:51

Jeetje, waar gaat dit over? Over het algemeen worden de winstpunten niet kado gegeven, het zal er dus best goed uitgezien hebben, anders scoor je geen 191.

@ TS gefeliciteerd met je winstpunten en je prijzen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:44

Nou geloof mij, ik heb ook wel eens de 199 punten voorbij zien komen. Paard sprong verkeerd aan en nog meer van dat soort grove fouten. Zegt dus lang niet altijd wat.

En mijn mening over het Z1 zal ik maar voor me houden Knipoog.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:48

Volgens mij staat er ook "over het algemeen". KarinvdM is zelf ook jurylid Knipoog.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:49

ja dat zou ik ook maar doen want je hebt vast geen jury cursus gedaan dus dan mag je je mening ook niet geven.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:17

Buxy, dit bedoelde ik dus met kinderachtig van beide kanten Knipoog. Hou nou eens op, je boodschap is duidelijk hoor...

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:20

sorry maar ik vind het gewoon echt nergens op slaan.. kan er echt vreselijk kwaad om worden.. heeft geen zin weet ik ook wel.. maar toch..

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:51

Wat doe je dan nog in dit topic...
Mensen geven netjes hun mening en dan kom jij je er weer mee bemoeien. Het heeft geen zin dus klaar. Ja
Zo iedereen blij. Haha!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 21:00

ow in iedergeval heel aardig dat je nou even alle schuld naar mij toe schuift.. hartelijk dank..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 21:27

het is wel zo dat margon nogal snel bijt. Ts heb ik hier nog niet bijtend zien reageren, integendeel, maar margon reageert meteen agresief, en aanvallen is dan wel de beste verdediging volgens sommigen, maar lang niet in alle gevallen. Iemand probeert hier te zeggen wat ze vind en meteen valt margon aan. Tja...

MyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 06:46

Nou moet je Buxy niet de schuld geven, Margon begint steeds over die jurycursus.

Lekker makkelijk om een ander de schuld te geven!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:05

er wordt hier over en weer nogal aangevallen. Gaarne reacties voortaan beperken tot de foto's.

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:58

Gefeliciteerd Stef, laat ze maar kletsen ik weet hoe lange weg je bent gegaan om in de ZI te komen ......
Er zijn altijd dingen te verbeteren en gelukkig sta je daar open voor, het blijft echter wel een jurysport en het kan best zijn dat de volgende jury lager jureerd, maar deze deze twee punten heb je vast binnen !

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:49

Hoe lang kan die weg zijn als je pas 14 bent Knipoog. Maar goed.........heb mijn mening gegeven.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:03

Anoukie schreef:
Nog even een nadenkertje: hoeveel bokkers die in dit topic hebben gereageerd kunnen zeggen dat zij met 14 jaar al Z reden? Ikke niet hoor .

Misschien omdat ik geen behoefte heb om in die vreselijke dressuurwereld rond te lopen??

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:15

Ik vind het er ook niet super uitzien ..Maarja, het zal het wel waard geweest zijn.

@ Margon;
Ik heb al eerder gezien dat jij in verschillende topics nogal hatelijk reageert Scheve mond
Sorrie hoor...Maar doe gewoon normaal, en ga op een ander forum iemand af lopen zijken en snauwen, maar niet hier!! Verward

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:44

Ik vind je er ouder uitzien(hoop niet dat je boos bent nu)ik zou niet zeggen als ik jou zo zie van die is 14.Ik vind het ook heel knap van je dat je met 14 al in de z rijd.En gefeliciteerd met je punten Haha! Ik vind het er in ieder geval heel netjes uitzien Pling En de rest jullie zijn geen kleine kindern(zo gedragen jullie je in ieder geval wel)

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:48

jongleurtje schreef:
Gefeliciteerd Stef, laat ze maar kletsen ik weet hoe lange weg je bent gegaan om in de ZI te komen ......
Er zijn altijd dingen te verbeteren en gelukkig sta je daar open voor, het blijft echter wel een jurysport en het kan best zijn dat de volgende jury lager jureerd, maar deze deze twee punten heb je vast binnen !

dit is me moeder stef.. was ze ff vergeten te vermelden.. ook namens mij gefeliciteerd...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 21:46

Ook ik vind het er niet super uit zien, maargoed laten we t er maar op houden dat t moment opnamens zijn, en dat t de 1e keer L1 was. Gefeliciteerd met je wps!!

En even op die reactie dat je wps niet kado krijgt.... nou bij mij was echt ff sinterklaas langsgeweest hoor! Ik reed een keer net een wp waardig proefje, rijd ik 2x dik 2 wps, nee dan krijg je ze echt niet kado hoor Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:21

Wat een kinderachtige reacties hierzo... bah Misselijk

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:32

Buxy schreef:
ja dat zou ik ook maar doen want je hebt vast geen jury cursus gedaan dus dan mag je je mening ook niet geven.

Je zit nu wel steed te zeuren hier, maar bekijk de foto's van de link in je onderschrift nog eens goed... Dan zal je zien dat er bij je zelf ook nog genoeg bij te spijkeren valt...

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:34

zoals ik daar al bij hebt gezet is het voor het paard.. en voor mij dat we voor het eerst een pacourtje springen.. daarbij zou je ook comentaar kunnen geven wat er dan nog verbetert kan worden..!!

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 09:23

ik heb lang niet gereageerd omdat me computer half dood was Clown

maar goed;

ik heb sommige tips opgevolgd met resultaat Lachen #iemand had gezegt dat ik beter mijn beugels korter kon doen en dat heb ik gedaan... mijn onderbenen liggen iig al beter Knipoog
# ik ben wat ontspannender gaan zitten en wat meer lucht gaan geven van voor zegmaar Tong uitsteken en jaaaaaaah hij loopt niet meer te diep/achter de loodlijn/opgekropt Vork

dus zeg alsjeblieft NOOIT meer dat ik niet tegen kritiek kan! ik kan er juist heel veel mee!

maar omdat sommige mensen hun mening niet normaal kunnnen uiten en ik dan onderhand 5 bladzijdes vol GE.ZEI.K heb over een jury cursus en of hij nouw wel of niet op de achterhand en loopt en of het er nouw wel of niet Z-waardig uit ziet... zeg nouw zelf als iedereen zijn eigen reactie nouw is rustig door leest vind je dan ook niet dat je, je mening wat normaler had over kunnen brengen?