Sommige mensen hier op bokt zijn te triest voor woorden!!
Niet op reageren Shanna, Margon, Liza, Kim en nog veel meer weten dat je niet arrogant bent bent
XoNo schreef:Danielle14 schreef:
Misschien hadden al meedere mensen op wedstrijd het gevraagt over die teugels dat ze er een beetje gek van werd.. En dat ze boos reageerde.. Als ik 100x dezelfde vraag stel aan iemand wordt die persoon er ook gek van dat weet ik zeker!! Dus:
AJB KAP MET DIE ONZIN Bedankt
Hoe moeten de mensen hier op Bokt dat weten? Als ze dan al wat geïrriteerd uit de hoek had gekomen, dan had ze na haar antwoord op de vraag van Nadine ook wel haar excuses aan mogen bieden voor haar achterlijke antwoord.
Shanna: Om je even uit de droom te helpen en voor je volledig naast je schoenen gaat lopen: je pony loopt netjes, maar ZO netjes ook niet! Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zichzelf ophemelen.
Ik ben dan westernruiter, maar ik snap je uitleg over die dubbele teugel ook niet helemaal. Een dubbele teugel aan één en hetzelfde bit...dat lost toch nog geen hol op?
Ik had eerder wel een normaal beeld van je, leuke meid, kan lekker rijden, maar je hebt jezelf goed te kijk gezet in dit topic.
Heb ik gezegd dat ik wel weet waarom ze zo reageerde?
er stond misschien voor.. Wat is nou eigenlijk t probleem nog? Ze heeft al gezegd waarom ze 2 teugels heeft dus ik weet niet waarom mensen blijven doordrammen over die 2 teugels..