Boas tijdens M2 proeven in Kilder!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: Boas tijdens M2 proeven in Kilder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:18

Shanna16 schreef:
geloof dat het XoNo was, waar IK helemaal niks tegen heb, want IK ken haar niet PERSOONLIJK

Ik ben een HIJ Knipoog

Ik heb ook niets tegen jou, maar hoe je je in dit topic gedraagt getuigt gewoon niet van klasse. Ik snap ook niet waar het vandaan komt.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:18

Het valt me wel op dat iedereen die Shanna ziet rijden zegt: "Oh wat netjes", "Super weer, hoor Shanna".
Maar als je andere ziet rijden, dan is er altijd wel commentaar, soms over de kleinste dingen.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit komt?!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:20

Sullie97 schreef:
Het valt me wel op dat iedereen die Shanna ziet rijden zegt: "Oh wat netjes", "Super weer, hoor Shanna".
Maar als je andere ziet rijden, dan is er altijd wel commentaar, soms over de kleinste dingen.

Ik zie niks verkeerd, jij wel? Anders zou ik het wel zeggen. Knipoog

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:21

Shanna leuke pony. Loopt leuk. Ziet er veelbelovend uit.

Voor de rest ben ik het wel met de meeste eens. Ik denk dat de boodschap overgekomen is en dat ze via PB excuses aan de persoon heeft aangeboden waar het om ging. Dat is wel zo netjes als je zo bent uitgevallen.
Zo ja kan daarna de rest excuses aan Shanna aanbieden voor het Argonte gedeelte.
Je verlaagt jezelf op die manier wel een beetje op hetzelfde niveau waar je commentaar op wilt geven. Lijkt me ook niet de bedoeling.

en voor de 'volgelingen' de discussie ging om de reactie op de vraag. Waarom ze met 2 teugels rijdt. En niet dat ze er niet mee MAG rijden. Duidelijk??

Kunnen we allemaal weer ON topic!!

_Madelon

er worden ook vaak genoeg tips gegeven.. maar over het algemeen rijd ze gewoon netjes! klaar uit!

meid.. we hebben al beetje gepraat op msn.. en je weet he!
ik vind jullie 2 super! en super wat jullie allemaal bereikt hebben Lachen

Kusje

Deau

VValar schreef:
XoNo schreef:
Hoe moeten de mensen hier op Bokt dat weten? Als ze dan al wat geïrriteerd uit de hoek had gekomen, dan had ze na haar antwoord op de vraag van Nadine ook wel haar excuses aan mogen bieden voor haar achterlijke antwoord.

Shanna: Om je even uit de droom te helpen en voor je volledig naast je schoenen gaat lopen: je pony loopt netjes, maar ZO netjes ook niet! Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zichzelf ophemelen.

Ik ben dan westernruiter, maar ik snap je uitleg over die dubbele teugel ook niet helemaal. Een dubbele teugel aan één en hetzelfde bit...dat lost toch nog geen hol op?

Ik had eerder wel een normaal beeld van je, leuke meid, kan lekker rijden, maar je hebt jezelf goed te kijk gezet in dit topic.

Ten eerste, ben ik érg benieuwd naar een paar foto's van jouw paard. Zeker sinds jullie het allemaal zoveel beter schijnen te weten. Erg knap hoor.

Ze zegt toch dat ze een western ruiter is. En waarom moet je persé beter kunnen rijden door commetaar te geven op iemand.
En nogmaals de vraag van het rijden met 2 teugels wat geen commetaar maar een dood normale vraag. Die helaas uit de hand is gelopen.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:22

Sullie97 schreef:

Dat was het hele discussie punt ook niet.

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:23

whoowieejh wat zijn jullie allemaal zielig bezig ...
de helft is jaloers en zeker die zo iets zecht van ''Dan vraag ik me af is het rijden van die leuke paarden je iets te hoog naar de bol gestegen???'' kom ff op.. !!! en die zecht dat 150 punten laag is.. is ook goed bezig jaah.. ze had in dr 2e proef toch een wp.. ? nie..? doe jij t haar naar ???

k weet zeker dat er hier maar een paar zijn die weeten waar ze t over hebben de rest gaat alleen dr maar verder op in omdat ze dat leuk vinden de helft weet volls mij nie eens waar dit nouw werkelijk over gaat.....

maar houw dr ff over op asjeblieft.. !!!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:24

Sommige mensen hier op bokt zijn te triest voor woorden!! Misselijk Niet op reageren Shanna, Margon, Liza, Kim en nog veel meer weten dat je niet arrogant bent bent Knipoog Vork

XoNo schreef:
Danielle14 schreef:
Misschien hadden al meedere mensen op wedstrijd het gevraagt over die teugels dat ze er een beetje gek van werd.. En dat ze boos reageerde.. Als ik 100x dezelfde vraag stel aan iemand wordt die persoon er ook gek van dat weet ik zeker!! Dus:
AJB KAP MET DIE ONZIN Bedankt

Hoe moeten de mensen hier op Bokt dat weten? Als ze dan al wat geïrriteerd uit de hoek had gekomen, dan had ze na haar antwoord op de vraag van Nadine ook wel haar excuses aan mogen bieden voor haar achterlijke antwoord.

Shanna: Om je even uit de droom te helpen en voor je volledig naast je schoenen gaat lopen: je pony loopt netjes, maar ZO netjes ook niet! Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zichzelf ophemelen.

Ik ben dan westernruiter, maar ik snap je uitleg over die dubbele teugel ook niet helemaal. Een dubbele teugel aan één en hetzelfde bit...dat lost toch nog geen hol op?

Ik had eerder wel een normaal beeld van je, leuke meid, kan lekker rijden, maar je hebt jezelf goed te kijk gezet in dit topic.

Heb ik gezegd dat ik wel weet waarom ze zo reageerde? er stond misschien voor.. Wat is nou eigenlijk t probleem nog? Ze heeft al gezegd waarom ze 2 teugels heeft dus ik weet niet waarom mensen blijven doordrammen over die 2 teugels..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:27

Sullie97 schreef:

Wij kennen Shanna langer dan vandaag, de meeste die dat zeggen hebben haar ook in real live zien rijden. Foto's zijn momentopnamens en als je iets typt kan het heel anders overekomen dan je bedoeld. Zoals hier duidelijk is gebeurd, laat iemand zelf weten of hij met 1 of 2 teugels rijd. Shanna weet heus wel wat ze doet anders zou ze niet in de M2 beland zijn Lachen

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:29

djennke schreef:
whoowieejh wat zijn jullie allemaal zielig bezig ...
de helft is jaloers en zeker die zo iets zecht van ''Dan vraag ik me af is het rijden van die leuke paarden je iets te hoog naar de bol gestegen???'' kom ff op.. !!! en die zecht dat 150 punten laag is.. is ook goed bezig jaah.. ze had in dr 2e proef toch een wp.. ? nie..? doe jij t haar naar ???

k weet zeker dat er hier maar een paar zijn die weeten waar ze t over hebben de rest gaat alleen dr maar verder op in omdat ze dat leuk vinden de helft weet volls mij nie eens waar dit nouw werkelijk over gaat.....

maar houw dr ff over op asjeblieft.. !!!

Je zegt het helemaal goed!

Inèske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:30

Mooi plaatje

toch heb ik een vraagje, welk nut heeft het om met dubbele teugel op een trens te rijden???

als je dan toch met dubbele teugel wilt gaan rijden, dan moet je een trens en een stangbit gebruiken.

Maar je paardje loopt evenmooi met enkele teugel.

veel succes

ps: ik wil je hier nu niet afbreken, ik vond het gewoon wat raar

toch nog veel succes met de wedstrijden

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:31

Inèske schreef:
Mooi plaatje

toch heb ik een vraagje, welk nut heeft het om met dubbele teugel op een trens te rijden???

als je dan toch met dubbele teugel wilt gaan rijden, dan moet je een trens en een stangbit gebruiken.

Maar je paardje loopt evenmooi met enkele teugel.

veel succes

ps: ik wil je hier nu niet afbreken, ik vond het gewoon wat raar

toch nog veel succes met de wedstrijden

oeoeoeh die durft zeg
haha volgens mij niet het topic doorgelezen Haha!

Inèske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:33

hihi, nee, teveel leeswerk, 5 pagina's, 113 reacties Tong uitsteken

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:34

Inèske schreef:

de 1e 2 zijn de moeite waard. Daar staat uitleg. De rest niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:34

lekker gezellig hier, ook leuk voor shanna.

Ziet er erg netjes uit, maar jullie zitten vast niet voor niets in de M2!
Hij heeft trouwens een erg sprekend hoofd, mooie pony. Veel succes nog met je verdere wedstrijden!

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:35

Inèske schreef:

haha nee groot gelijk. ik zal ut ff samen vatten, er vroegen een paar mensen vriendelijk waarom ze met dubbele teugel reed en toen kregen we een nogal scherpe opmerking en toen is er een dikke fight onstaan Haha! oeoeoh een bokt fight!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:37

Het bekende bok gezeur Haha! ! Ik ben fan van je hoor! Je rijstijl is echt mooi! Ben niet fan van dubbele teugels of wat dan ook, maar ik zie jou hem niet verkeerd gebruiken! Je hebt door waar je mee bezig bent en doet dat verstandig! Niks van dat gezeik aantrekken!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:39

XoNo schreef:

Hier kan ik me helemaal in vinden Colin (of was het met 2 l'en? Haha! ).
Ik zie niet veel bijzonders aan de foto's, wat niet wil zeggen dat ikzelf geweldig rijd.
Een dubbele teugel schíjnt ervoor te zorgen dat je meer druk op de mond van een paard uit kan oefenen, wat me heel logisch lijkt als je een zeer sterk paard hebt. Maar wat ik uit het (aardige Rolleyes ) antwoord van Shanna begrijp is dat hij juist heel licht is.. Tja, dan wil ik ook wel graag een duidelijker antwoord horen waarom zij dan met dubbele teugel rijdt. Leren kan altijd, toch?!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:39

*zucht*... wat kan je er nog op zeggen... Scheve mond

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:41

riskjuhruled schreef:
Inèske schreef:

haha nee groot gelijk. ik zal ut ff samen vatten, er vroegen een paar mensen vriendelijk waarom ze met dubbele teugel reed en toen kregen we een nogal scherpe opmerking en toen is er een dikke fight onstaan Haha! oeoeoh een bokt fight!

whoow jij bent echt serieus te zielig voor woorden.. Huilen t gaat echt nergens over deze discussie dat moek zegge maart is toch allemaal uitgelegt..? ist nie.. ook warom zo reageerde doe dan nie zo zielig en houw dr over op jaah.. !! Boos! pfff

VValar

Steffie89 schreef:
Ze zegt toch dat ze een western ruiter is. En waarom moet je persé beter kunnen rijden door commetaar te geven op iemand.

Ooit wel eens gehoord van het spreekwoordelijk gezegde "De beste stuurlui staan aan wal" Knipoog

Anoniem

Shanna16 schreef:
Je vraagt iemand die met Stang en Trens rijdt toch ook niet waarom die dat doet? Koe

PS: Daan bedankt Lachen

Ben je nu zo dom of denk ik dat alleen maar??????

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:42

Ilse schreef:
XoNo schreef:

Hier kan ik me helemaal in vinden Colin (of was het met 2 l'en? Haha! ).
Ik zie niet veel bijzonders aan de foto's, wat niet wil zeggen dat ikzelf geweldig rijd.
Een dubbele teugel schíjnt ervoor te zorgen dat je meer druk op de mond van een paard uit kan oefenen, wat me heel logisch lijkt als je een zeer sterk paard hebt. Maar wat ik uit het (aardige Rolleyes ) antwoord van Shanna begrijp is dat hij juist heel licht is.. Tja, dan wil ik ook wel graag een duidelijker antwoord horen waarom zij dan met dubbele teugel rijdt. Leren kan altijd, toch?!

Aplausse Lachen

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:43

[hihi, nee, teveel leeswerk, 5 pagina's, 113 reacties Tong uitsteken
[/quote]

[/quote]

whoow jij bent echt serieus te zielig voor woorden.. Huilen t gaat echt nergens over deze discussie dat moek zegge maart is toch allemaal uitgelegt..? ist nie.. ook warom zo reageerde doe dan nie zo zielig en houw dr over op jaah.. !! Boos! pfff
[/quote]
Uhm doe ff normaal! Er vraagt iemand een samenvatting die word gegeven door riskjuhruled. dat is wat er gebeurt is! Kan je ook normaal reageren!