loopt ook erg mooi
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
QuijoSavan schreef:
Bedankt Belli,
als je foto's plaatst moet je kritiek verwachten en moet je dat accepteren en tegen niet gaan vechten. Iedereen leert het anders, iedereen doet het anders.
Lees, denk en bepaal wat je ermee doet. Een bedankje over het commentaar wat je misschien weer beter maakt kan er zeker bij.
Je hebt ruiters die weinig hebben behaalt en beter rijden dan ruiters die jaren lang op Z paarden rijden. Sommige hebben pech dat ze niet hoger komen door dezelfde pech (blessures of privé omstandigheden) of juist niet de pech om het beste uit de jongste te halen. Het is maar hoe je het bekijkt. Als weet/snapt wat ik bedoel...![]()
en met verdedigen bedoel ik verantwoorden.
, dit paard heeft een vrij brede en tegelijkertijd korte nek. Dit is mijn visie van de "loodlijn" en die van menig instructeur, hij is vrij ontspannen hoor, want hij doet alles met me (series, e.d.) maar ja doet er ni toe... ik wil enkel verantwoorden, en als je vragen hebt ofzo mag je die altijd stellen, comment geven mag ook ... ik sta voor alles open
!Toedeledoki schreef:Ik snap wel wat je bedoelt en voelde me echt niet aangevallen en als er 1 pech gehad heb met paarden en privè dan ben ik het wel.
Geloof in jezelf en doorzetten, dan kom je er wel.Rebel heb ik overigens als tweejarige gekocht en zelf opgeleid, door zijn leeftijd en stokmaat voor weinig geld gekocht.En ik les pas sinds januari bij Rien, daarvoor heb ik heel weinig les met Rebel gehad.Dit is niet om mezelf een pluim te geven, maar om aan te geven dat je niet kan oordelen aan de hand van een foto.Maar misschien proef ik weer het verkeerde uit je verhaal, ik snap dan alleen niet waarom je het vertelt en zo klein schrijft.
QuijoSavan schreef:Mooi plaatje, maar wat mij opvalt (en dat is misschien helemaal niet waar, het zijn maar foto's) is zijn nek. Alsof hij altijd in dezelfde houding loopt (lijkt misschien ook door zwarte kleur), hier rijden we de Z paarden maar kort opgericht (voor oefeningen en echt even oppakken) en vooral rijden we ze los en laag/diep.
Verder vind ik de amazone soms iets slordig erop zitten en dat is jammer van het mooie plaatje. Ik zeg niet dat ze niet slecht zit, maar bijvoorbeeld 1x benen iets tever hak uitgedrukt, dan is de buiging been weg, of iets tever naar voren/scheef.
Maarja het is training en geen wedstrijd waar alles 'perfect' moet zijn.
Tulandro schreef:Ik heb het net als toedeledoki geleerd, ik vind dit een net plaatje. Het paard draagt zichzelf, en er zit geen enkele vorm van spanning in. Prachtig om naar te kijken, en het ziet er erg ongedwongen uit! Prachtig paard trouwens!

Belli schreef:Ik zou graag nog op 1 ding reageren. Je zegt mooi en ongedwongen maar je ziet duidelijk dat de teugels veel van maat verschillen, terwijl de oefeningen die op de foto's getoond zijn niet veel van elkaar verschillen .
Citaat:
Verveel je je??![]()
dus ... mja.. muggezift ik maar
joepje schreef::O
Belli schreef:Citaat:
Verveel je je??![]()
good guess.. kmoet studeredus ... mja.. muggezift ik maar
siets schreef:Oooh, dan ga je andere mensen maar lastigvallen, waarom niet![]()
Best zielig eigenlijk, maargoed.... Je kunt ook op de besten van de wereld nog commentaar gaan leveren, want perfect is het nooit.
nu begin je zelf te muggezifte... Belli schreef:siets schreef:Oooh, dan ga je andere mensen maar lastigvallen, waarom niet![]()
Best zielig eigenlijk, maargoed.... Je kunt ook op de besten van de wereld nog commentaar gaan leveren, want perfect is het nooit.
er stond niet voor niets dit bij henu begin je zelf te muggezifte...
ik weet wel dat er altijd wel iemand beter zal zijn en het nooit perfect zal zijn.
Maar nu zit jij ook wel commentaar te leveren hoor! sjeezes... wat een "grapje" niet teweeg kan brengen.
siets schreef:
whahahahahahaahahahaaaaaaaa was het een grapje? Ik lig dubbel!!!
het sarcasme druipt eraf... volgens mij ben jij een vrouw met humor
haha... lachwekkend Belli schreef:siets schreef:
whahahahahahaahahahaaaaaaaa was het een grapje? Ik lig dubbel!!!
Haha, oké maar nu lig ik echt dubbel,het sarcasme druipt eraf... volgens mij ben jij een vrouw met humor
haha... lachwekkend
Belli schreef:Tulandro schreef:Ik heb het net als toedeledoki geleerd, ik vind dit een net plaatje. Het paard draagt zichzelf, en er zit geen enkele vorm van spanning in. Prachtig om naar te kijken, en het ziet er erg ongedwongen uit! Prachtig paard trouwens!
Ik zou graag nog op 1 ding reageren. Je zegt mooi en ongedwongen maar je ziet duidelijk dat de teugels veel van maat verschillen, terwijl de oefeningen die op de foto's getoond zijn niet veel van elkaar verschillen .
x