RRobijntje schreef:Verschrikkelijk![]()
En ik weet precies hoe dat nu gaat: Ze gaan nu aan iedereen verhalen ophangen dat je niet me een Shet mag springenONZIN!
Je kunt makkelijk met een Shet springen, ookal ben je best groot. Het gaat hier alleen over de manier waarop! En tja, hoe klein ook, en ik weet dat het de eigen keus is, maar een cap bij jullie soort mensen lijkt me wel noodzakelijk![]()
Ter vergelijking:
Snappen jullie nu wat er bedoeld wordt?
Die onderste foto vind ik juist onzettend leuk om te zien..Je ziet gewoon aan de uitstraling van die shet dat ie het naar zn zin heeft..
ONZIN!

) , en ga dan gewoon korte ritjes maken (bijv in het bos ofzo). maarja je moet het zelf weten hoor, maar dat vind ik! ik heb ook een verzorgwelsh waar ik eigenlijk te groot voor ben, maar daar doe ik ook andere dingen mee. ik longeer, laat vrijspringen, gaat voor de kar en soms rijdt er een meisje op die kleiner is dan mij. kijk, dan heeft je pony er plezier in! en ja, ik rijdt er af en toe ook wel op, maar dan gewoon een rondje om het erf ofzo, even uitstappen...maarja je moet het zelf maar weten hoor...!trouwens, je zou er ook mee kunne gaan fietsen als het een heel brave pony is (wat je zegt)