hoog springen met shet, alleen met halster

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: hoog springen met shet, alleen met halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:41

RRobijntje schreef:
Verschrikkelijk Boos!
En ik weet precies hoe dat nu gaat: Ze gaan nu aan iedereen verhalen ophangen dat je niet me een Shet mag springen Rolleyes ONZIN!
Je kunt makkelijk met een Shet springen, ookal ben je best groot. Het gaat hier alleen over de manier waarop! En tja, hoe klein ook, en ik weet dat het de eigen keus is, maar een cap bij jullie soort mensen lijkt me wel noodzakelijk Nagelbijten / Gniffelen
Ter vergelijking:
Afbeelding

Afbeelding
Snappen jullie nu wat er bedoeld wordt? Pling

Die onderste foto vind ik juist onzettend leuk om te zien..Je ziet gewoon aan de uitstraling van die shet dat ie het naar zn zin heeft.. Ja

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:43

en dan ook nog zo laf zijn om zelf niet meer te reageren. Zo stoer als ze op die shet zijn, zo stoer zijn ze in het opvangen van kritiek toch niet....

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:44

inderdaad op dat vosje ziet er echt leuk uit... en dat meisje op de onderste foto KAN tenmiste GOED springe...
dat kind op die Mogli kan dr echt niks van... ga eerst is les volgen ofsow
dit is echt te zielig voor die pony Ach gut

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:47

siets schreef:
en dan ook nog zo laf zijn om zelf niet meer te reageren. Zo stoer als ze op die shet zijn, zo stoer zijn ze in het opvangen van kritiek toch niet....

Wilde het net zeggen...
daar heb ik altijd zo'n ter¡nghekel aan, mensen starten een topic met gevolgen, en als dan niet iedereen zegt: leuke pony, springt leuk, vertonen ze zich niet meer in het topic Misselijk

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:52

ik vind je er qua lengte op zich nog wel oppassen, maar ik vind als je dan toch op een kleine pony rijdt, probeer dan mooi stil te zitten, en je benen lang te houden (dus niet elke keer een halve meter optrekken zodat ie over de hindernis komt Knipoog ) , en ga dan gewoon korte ritjes maken (bijv in het bos ofzo). maarja je moet het zelf weten hoor, maar dat vind ik! ik heb ook een verzorgwelsh waar ik eigenlijk te groot voor ben, maar daar doe ik ook andere dingen mee. ik longeer, laat vrijspringen, gaat voor de kar en soms rijdt er een meisje op die kleiner is dan mij. kijk, dan heeft je pony er plezier in! en ja, ik rijdt er af en toe ook wel op, maar dan gewoon een rondje om het erf ofzo, even uitstappen...maarja je moet het zelf maar weten hoor...!trouwens, je zou er ook mee kunne gaan fietsen als het een heel brave pony is (wat je zegt) Knipoog

groetjes manon

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:53

Nee, want wat moeten ze dan Ach gut !

Ik had nog geeneens de filmpjes gekeken, fotos waren al duidelijk, maar na 5 pagina's vol moest ik toch even gaan kijken, maar wat ik ook al op pagina 1 zei en iedereen de 5 opvolgende pagina's toont toch wel aan dat je je er lekker niets van moet aantrekken!! Kind, je verkloot je hele pony met dat achterlijke geschop en gedoe... kijk nou eens naar een filmpje...dat meisje met die blonde haren komt niet eens fatsoenlijk over een hindernis zonder haar beugel te verliezen en een enorme schok te veroorzaken!!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:11

Ilkkah schreef:
siets schreef:

Wilde het net zeggen...
daar heb ik altijd zo'n ter¡nghekel aan, mensen starten een topic met gevolgen, en als dan niet iedereen zegt: leuke pony, springt leuk, vertonen ze zich niet meer in het topic Misselijk

dat wilde ik dus ook gaan zeggen...
eerst leuk starten,en dan ineens reageren ze niet meer,alsof ze het hele topic niet kennen. Lips are sealed

chiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:14

Hun tere zieltjes zijn gekwetst Verdrietig
Of
Ze zijn die shet weer aant afbeulen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:15

chiquee schreef:
Of

of beide Knipoog
door hun gekwetstheid reageren ze zich af op hun paardje,
tis al kwart over 8, nee die moeten al thuis zijn gok ik...

Maaikyhj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:16

ik wil er voor de rest niet veel meer aan toevoegen want ik ben het met het merendeel van de "mede-bokkers" eens.

Het enige wat ik nog even kwijt wou is dat het grietje met die blauwe jas in 1 van de filmpjes de beugeltjes kwijt raakt.. Ik denk dat dat al genoeg zegt over de houding.. steun houden op je beugels!! (ow nee, dan neem je de balk mee, is waar ook) tuurlijk kan je wel is met een super vage sprong je beugels verliezen.. maar dit slaat natuurlijk alles, je benen moeten optrekken omdat je anders de balk mee neemt met je voeten..

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:17

chiquee schreef:
Of

whahaha, hoe droog kan je uit de hoek komen he Haha!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:17

Maaikyhj schreef:
ik wil er voor de rest niet veel meer aan toevoegen want ik ben het met het merendeel van de "mede-bokkers" eens.

Het enige wat ik nog even kwijt wou is dat het grietje met die blauwe jas in 1 van de filmpjes de beugeltjes kwijt raakt.. Ik denk dat dat al genoeg zegt over de houding.. steun houden op je beugels!! (ow nee, dan neem je de balk mee, is waar ook) tuurlijk kan je wel is met een super vage sprong je beugels verliezen.. maar dit slaat natuurlijk alles, je benen moeten optrekken omdat je anders de balk mee neemt met je voeten..

En ik neem zelfs met mijn fjord soms de balk nog mee. Dan moet dit al helemaal een ramp zijn als je zo groot bent Nagelbijten / Gniffelen

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:18

Heb niet alle 5 pagina's gelezen haha maar ik snap het wel allemaal Knipoog . Ik heb topics gezien waar ze lekker met Mogli buiten reden, gewoon relax buitenritje en iemand op de fiets ernaast, capje op, pony oortjes naar voren en klaar, gewoon leuk enzo..
maar dan nu dit,.... Boos!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:18

Maaikyhj schreef:

volgens mij reden ze toch zonder zadel??dus ook zonder beugels
of zie ik het nu verkeerd?? Clown

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:21

nou dames,

ik hoop dat jullie hier een lesje uit trekken.
Dit kan gewoon niet.

- hoevaak wel niet gesprongen?
- jullie rijtechniek laat nogal wat te wensen na
- shet heeft er zo te zien geen plezier is
- ect.

Shetjes zijn leuk en hou het voor dat beestje ook leuk... Verdrietig

Jammer is wel dat jullie niet reageren.. beetje laf...

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:22

meiske16 schreef:

volgens mij reden ze toch zonder zadel??dus ook zonder beugels
of zie ik het nu verkeerd?? Clown

eerst met zadel, daarna zonder Knipoog
goedemorgen Clown

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:23

Volgens mij heeft iedereen zijn zegje wel kunnen doen.
Ik ga hier een slotje op zetten voordat het uit de hand loopt.