Anky met Salinero en Painted Black @ IB

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_VT

Re: Anky met Salinero en Painted Black @ IB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:57

Mooi foto's. Heb niets aan te merken op de manier van rijden.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:10

mooie foto's. ik ga verder niet in op deze discussies, het enige dat ik kwijt wil ( en hier ook al 800 keer gezegd is Knipoog ) ;
anky rijdt niet voor niks op dat niveau. als ze het verkeerd zou doen, zou de dan mischien niet allang uitgekotst zijn ?
meid, ze zit al zo lang in het vak, ze weet best wat ze doet. en inderdaad ; de een rijdt anders en via andere methoden dan de ander. niks mis mee, zolang je maar respect voor je paard hebt en je paard voor jou op een paard vriendelijke manier. en aan de band tussen anky en haar paarden, is echt wel te zien dat op die manier samenwerken, vanuit respect voor elkaar en op een fijne manier. anky's methode werkt bij haar, en dat is het belangrijkste toch ?

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:33

ach best leuk om te zien hoe sommige mensen reageren...jaloers ofzo *LOL*
Ik bedoel als het echt zo slecht was dan was ze er niet gekomen hoor...mjaa snap best dat je jaloers bent..tis ook wel gaaf om dat allemaal te bereiken Clown

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:35

maar verder ontopic...leuke foto's!!!
Heb anky ook gezien met salinero en painted black..en vind painted black wel mooier... Bloos
mjaa super gave foto's dat wel Haha!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:36

ik ben zo verlieft op painted *kwijlt
sali mag er ook zijn hoor Clown

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:18

gaaf je!!!! tusse haakjes lijkt Anky daar niet onwijs mager? of lijkt dat maar? Verward

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:26

Om ergens anders over te zeuren Haha!

Wat is Anky mager geworden!

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:11

MiekSpeciaal schreef:
Wat betreft het trekken/zagen waar sommige mensen het over hebben. Tja, af en toe wordt er wel eens even een wat grovere ophouding gemaakt met de handen, om het zo maar even te zeggen Tong uitsteken Maar wees eens eerlijk, doe jij dat zelf nooit? Als je paard onder je uit loopt en niet reageert op je zit bijvoorbeeld? Wandel jij liever 10 rondjes ongecontroleerd door dan?

Doe ik inderdaad ook, als ik Kieran voorwaarts rijd, maar hij hoe dan ook zwaar wordt en op z'n voorhand blijft lopen, dan geef ik, als een kleinere ophouding geen effect heeft, ook een flinke ophouding. Als je maar weer loslaat en niet blijft trekken. Moet wel zeggen dat ik me op zo'n moment wel enorm bewust ben van hoe het eruit moet zien. Ik hoor dan in gedachten heel Bokt over me heen vallen! Haha!

Ik vind het verder erg mooie en scherpe foto's! en daar ging het om, niet waar? Knipoog

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:15

Mooi hoor Pling
Ik heb alleen wel het gevoel bij sommige reacties dat ze met hun neus op het beeld zitten om een klein foutje te zien, en dan te gaan zeggen, zelfs ik kan mn handen goed houden!
Heerlijk irritant, van die muggenzifters Slapen

Kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:56

tja, foto's zijn en blijven momentopnames!! Dus zolang je er niet met je neus bovenop hebt gestaan, lijkt t me niet verstandig om opmerkingen te gaan maken over iemands rijkunst....
Wordt ik altijd zo moe van. Iemand plaats leuke foto's en die worden dan meteen helemaal afgezeken. Waarschijnlijk voelen de mensen zich dan weer even wat beter. (gaat niet zo zeer om deze foto's, maar het valt me hier wel heel erg op dat er bij de meeste rij foto's de meest absurde dingen worden aangehaald)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:57

Oeps, foutje. De opmerking hiervoven is van mij!

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 17:47

Wat de reacties betreft kan ik eigenlijk alleen maar lachen. Ik volg deze discussie met plezier hoor Haha!

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 12:40

ik snap een ding niet: als de gemiddelde bokker een foto op bokt zet mag iedereen er alles bij zetten wat ie wil, tot vervelens toe, en als je een opmerking maakt bij de foto's van anky, is het ineens een jaloerse reactie?

Ik reageer op iedereen hetzelfde, zoals al eerder gezegd, en ik ga echt mijn mening niet veranderen omdat het hier toevallig anky betreft!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 15:19

ben het met je eens,door_

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 15:40

door_ schreef:
ik snap een ding niet: als de gemiddelde bokker een foto op bokt zet mag iedereen er alles bij zetten wat ie wil, tot vervelens toe, en als je een opmerking maakt bij de foto's van anky, is het ineens een jaloerse reactie?

Ik reageer op iedereen hetzelfde, zoals al eerder gezegd, en ik ga echt mijn mening niet veranderen omdat het hier toevallig anky betreft!

De gemiddelde bokker is geen meervoudig Olympisch Kampioen en god mag weten wat ze nog meer bereikt heeft. Knipoog

Overigens komt het commentaar op foto's van gemiddelde bokkers vaak ook niet ten goede van de sfeer op Bokt. Iemand komt vol trots terug van haar/zijn paard en wil dit met de hele paardenwereld delen om vervolgens te worden afgebrand.

In dit geval heeft de TS gewoon prachtige foto's gemaakt en daar gaat het om.

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 15:50

polly_amigo schreef:
Leuke foto's. Maar ze geeft een slecht voorbeeld voor de ruiters en aan de fans van haar, namelijk: De Cap!

hoeveel meiden of vrouwen rijden er al niet zonder cap.. en cap is eigen keus.. als anky opeens een cap op heeft gaat heus niet zo iedereen een cap dragen hoor..

verder vindt ik het helem mooie foto's.. en waarom zou anky niet even een foutje mogen maken, omdat ze gp is, mag ze niet meer een foutje maken, en zij is toch de enige die weet hoe je die paarden van haar moet rijden, niet zo zeuren iedereen

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 17:09

Super leuke en mooie fotos! Haha!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 19:47

bakstertje schreef:
hoeveel meiden of vrouwen rijden er al niet zonder cap.. en cap is eigen keus.. als anky opeens een cap op heeft gaat heus niet zo iedereen een cap dragen hoor..

Niet vergeten dat Anky wel een soort voorbeeldfunctie heeft. Dus ze is een voorbeeld voor veel ruiters/amazones.

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 21:18

Anky weet vast wel wat ze doet, zo`n flinke ophouding zou dan wel terecht zijn.En rijden doe je inderdaad met je benen maar als je paard gewoon door je hand heen loopt moet je toch wat Bloos

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:47

melanieS schreef:
Citaat:
De gemiddelde bokker is geen meervoudig Olympisch Kampioen en god mag weten wat ze nog meer bereikt heeft.

Overigens komt het commentaar op foto's van gemiddelde bokkers vaak ook niet ten goede van de sfeer op Bokt. Iemand komt vol trots terug van haar/zijn paard en wil dit met de hele paardenwereld delen om vervolgens te worden afgebrand.

In dit geval heeft de TS gewoon prachtige foto's gemaakt en daar gaat het om.

In dit geval, heeft de TS inderdaad schitterende foto’s gemaakt, en zelf ook vertelt dat ze achter de schermen gekeken had en ook vraagtekens had.
Dus doe ik de TS niets vervelends aan als ik op Anky commentaar lever.
En ik denk zo, dat Anky er ook echt niet wakker van ligt, dus laat me lekker zeggen wat ik wil!

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:51

nobility schreef:
Citaat:
Anky weet vast wel wat ze doet, zo`n flinke ophouding zou dan wel terecht zijn.En rijden doe je inderdaad met je benen maar als je paard gewoon door je hand heen loopt moet je toch wat

een flinke ophouding......jaja!
en hij loopt ook zo door je hand heen!
Man, hij heeft een stang en trens in z’n bek, dus daar moet je vooral niet aan gaan zagen!
Allemaal voor “het mooie plaatje” van een achter de teugel lopend paard!

miss_vicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:04

Kijk, ik kan hier heel simpel over zijn.We zijn allemaal ruiters,de 1 al wat beter dan de andere.Maar we zijn ook allemaal mensen! Iedereen maakt fouten.Anky is dan wel meervoudig olymisch kampioen(en daar geraak je niet zomaar) zij kan ook al wel is 'trekken of zagen' of hoe je het ook noemt.Niemand is perfect.Punt is dat ze mooie prestaties levert met die paarden en dat de training van zo'n beesten echt niet van de poes is (moet je niet onderschatten) natuurlijk moet er ook hardhandig worden opgetreden,het zijn tenslotte ook wel tophengsten.Ik moet van de lesgever ook al is strenger zijn tegen mijn paardje,dat hoort erbij.

Nu zeg ik zeker niet dat µAnky nooit zaagt ofzo (ik weet het niet persoonlijk,maar ik zou het heel knap vinden moest ze dat *nooit* doen)

We rijden allemaal anders en op iedereen zijn dingen aan te merken (zowel goede als slechte)

Dit zijn gewoon in mijn ogen hele mooie foto's Vingers aflikken

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:18

ik vind het erg mooie foto´s en wat haar rijstijl betreft, ik ben er echt helemaal niet tegen om een keer wat hardhandiger door te werken. Deze paarden zijn vaak echt niet heel makkelijk om te rijden en dan snap ik best dat ze even een wat hardere ophouding krijgen, maar ik snap dat alleen als die ophouding dan ook daarwerkelijk nut heeft. En ik weet zeker dat anky prima in kan schatten wanneer deze paarden zo een hulp nodig hebben. Je kan je paard het wel 100x lief blijven vragen, maar soms heeft dat gewoon geen nut. En dat ken ik ook terug in mn eigen pony

MelanieS schreef:

Commentaar wat ik vaak geef op bokkers is meer wat slaat op de aanleuning en ontspanning en ik ben er ook niet zo van om mensen af te branden, daar hou ik ook niet van.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:23

ja, met stang en trens zo doorttrekken kijkt mij niet prettig als paardzijnde.

maargoed.
ik had ook les van de week en daar moest ik ook eventjes zijn hoofd naar binnen forceren. maar dat is 'trek en gelijk weer los'.
en hij had geen stang en trens in.
en hij liep ook niet zo met zn kin op zn borst.

maargoed, anky rijd mooi, is niet altijd even zachtaardig voor haar paard, then so be it.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:36

die 4e foto... Misselijk Lips are sealed
ik zie wel meer van zulke foto's van anky, vind het echt verschrikkelijk Lips are sealed