Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) ;
MiekSpeciaal schreef:Wat betreft het trekken/zagen waar sommige mensen het over hebben. Tja, af en toe wordt er wel eens even een wat grovere ophouding gemaakt met de handen, om het zo maar even te zeggenMaar wees eens eerlijk, doe jij dat zelf nooit? Als je paard onder je uit loopt en niet reageert op je zit bijvoorbeeld? Wandel jij liever 10 rondjes ongecontroleerd door dan?

door_ schreef:ik snap een ding niet: als de gemiddelde bokker een foto op bokt zet mag iedereen er alles bij zetten wat ie wil, tot vervelens toe, en als je een opmerking maakt bij de foto's van anky, is het ineens een jaloerse reactie?
Ik reageer op iedereen hetzelfde, zoals al eerder gezegd, en ik ga echt mijn mening niet veranderen omdat het hier toevallig anky betreft!

polly_amigo schreef:Leuke foto's. Maar ze geeft een slecht voorbeeld voor de ruiters en aan de fans van haar, namelijk: De Cap!

bakstertje schreef:hoeveel meiden of vrouwen rijden er al niet zonder cap.. en cap is eigen keus.. als anky opeens een cap op heeft gaat heus niet zo iedereen een cap dragen hoor..
Citaat:De gemiddelde bokker is geen meervoudig Olympisch Kampioen en god mag weten wat ze nog meer bereikt heeft.
Overigens komt het commentaar op foto's van gemiddelde bokkers vaak ook niet ten goede van de sfeer op Bokt. Iemand komt vol trots terug van haar/zijn paard en wil dit met de hele paardenwereld delen om vervolgens te worden afgebrand.
In dit geval heeft de TS gewoon prachtige foto's gemaakt en daar gaat het om.
Citaat:Anky weet vast wel wat ze doet, zo`n flinke ophouding zou dan wel terecht zijn.En rijden doe je inderdaad met je benen maar als je paard gewoon door je hand heen loopt moet je toch wat
MelanieS schreef:Overigens komt het commentaar op foto's van gemiddelde bokkers vaak ook niet ten goede van de sfeer op Bokt. Iemand komt vol trots terug van haar/zijn paard en wil dit met de hele paardenwereld delen om vervolgens te worden afgebrand.