ik snap alleen niet waarom je een filmpje op bokt zet als je niet tegen commentaar kan...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Paulatjuh schreef:Wow mooi paardje en die sprong is echt mooi!
ik snap alleen niet waarom je een filmpje op bokt zet als je niet tegen commentaar kan...
Siegje schreef:wat me hier op bokt wat teveel gebeurd.. (in het algemeen dus mensen hoeven zich niet aangesproken te voelen)
maarja..zo zijn mensen nou eenmaal... :J
Siegje schreef:Paulatjuh schreef:Wow mooi paardje en die sprong is echt mooi!
Ik kan heus wel tegen commentaar..kvind het alleen een beetje stom om iemand naar beneden te halen door stomme opmerkingen te maken.

JusTinn schreef:@ siegje ... je kan toch een x een oefenparcour proberen ??
@ runningkawa ; mijn pony weigert niet echt hoor , anders was ik heus niet in het zz gekomen
JusTinn schreef:@ siegje ... je kan toch een x een oefenparcour proberen ??
@ runningkawa ; mijn pony weigert niet echt hoor , anders was ik heus niet in het zz gekomen

Brechtje schreef:JusTinn schreef:@ siegje ... je kan toch een x een oefenparcour proberen ??
Ja, sure..![]()
Jemig wat een GEZEIK in dit topic, weer typisch bokt he.. Poef.. Ik kan echt niet tegen die jaloerse penny meisjes waarvan hun pony's zogenaamd ZZ springen.. pff
Maar ontopic: Wees echt TROTS op je pony, die opmerkingen die je naar beneden halen moet je gewoon negeren! JIJ weet dat je pony het leuk vind en dat je pony het uitstekend doet! Vind het een super tof filmpje en vind hem ook erg mooi. Sommige mensen zijn gewoon zo jaloers heb ik het idee. Ook heel erg veel succes met het dressuur!
Brechtje schreef:JusTinn schreef:@ siegje ... je kan toch een x een oefenparcour proberen ??
Ja, sure..![]()
Jemig wat een GEZEIK in dit topic, weer typisch bokt he.. Poef.. Ik kan echt niet tegen die jaloerse penny meisjes waarvan hun pony's zogenaamd ZZ springen.. pff
Maar ontopic: Wees echt TROTS op je pony, die opmerkingen die je naar beneden halen moet je gewoon negeren! JIJ weet dat je pony het leuk vind en dat je pony het uitstekend doet! Vind het een super tof filmpje en vind hem ook erg mooi. Sommige mensen zijn gewoon zo jaloers heb ik het idee. Ook heel erg veel succes met het dressuur!

.
.
Wel grappig hoor .. Daarom vind ik bokt ook zo leuk.. altijd reacties lezen
)