King de superspringende haflinger. 1.40 vrijspringen filmpje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Re: King de superspringende haflinger. 1.40 vrijspringen fil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 13:11

Wow mooi paardje en die sprong is echt mooi! Lachen

ik snap alleen niet waarom je een filmpje op bokt zet als je niet tegen commentaar kan... Rolleyes

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 13:23

Paulatjuh schreef:

ik snap alleen niet waarom je een filmpje op bokt zet als je niet tegen commentaar kan... Rolleyes

Ik kan heus wel tegen commentaar..kvind het alleen een beetje stom om iemand naar beneden te halen door stomme opmerkingen te maken.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 13:30

wat me hier op bokt wat teveel gebeurd.. (in het algemeen dus mensen hoeven zich niet aangesproken te voelen)
maarja..zo zijn mensen nou eenmaal... :J

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 13:41

Wat een prachtig topic van bokt, het kenmerkt bokt in zijn totaliteit Slapen

Ten eerste, ik snap dat mensen er tegen zijn dat hij zo hoog springt, maar heb je er wel eens aan gedacht dat deze haf het misschien harstikke leuk vindt? Pas als je sporen van dwang ziet, ben ik er op tegen. En tja, de mensen die altijd alles het beste weten, zijn meestal zelf ook niet de beste ruiters Knipoog
Ten tweede, ik kan het filmpje niet zien, dus ik kan het ook niet beoordelen. Maar zolang dit zonder dwang gebeurd, is het voor het plezier van het paard. En inderdaad, een balkje ligt er zo af hoor, niks ergs aan! Ik had alleen wel beschermers omgedaan, juist voor het vrijspringen.

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 13:48

Siegje schreef:
wat me hier op bokt wat teveel gebeurd.. (in het algemeen dus mensen hoeven zich niet aangesproken te voelen)
maarja..zo zijn mensen nou eenmaal... :J

precies, er zijn zoveel mensen die altijd maar kritiek leveren zonder het maar goed te ondebouwen.

commentaar leveren is oke, maar doe het redelijk, en zeg gewoon niets als je infeite ook niets te zeggen hebt.

dus ga kijken naar de houding van de haf tijdens het springen, en ga niet afzeiken hoe hoog hij wel niet springt. dit kan ie makkelijk aan, en dat ziet zelfs een complete leek op paardengebied nog wel.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 14:09

Siegje schreef:
Paulatjuh schreef:

Ik kan heus wel tegen commentaar..kvind het alleen een beetje stom om iemand naar beneden te halen door stomme opmerkingen te maken.

Maar volgens mij bedoelde ze het meer in het algemeen dan echt tegen jou..
Maar je heb wel gelijk iet opbouwender kon wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 14:39

Wat een gezeik zeg
Allemaal jaloers heb ik het idee.

En oei, ik heb ook eens een foto van 160 geplaatst, ben ik nu ook een dierenbeul
oh, arme Kawa
Vooral als je merkt dat hij dan pas lekker attent word en de oortjes erop zet omdat hij het zelf veel leuker vind dan 1 meter.
En zoiets doe je toch ook niet dagelijks en ook alleen maar als je merkt dat het wel lekker gaat.

Zo ontopic
Erg leuke haf en hij springt daar heel lekker.
En als hij het niet leuk vond, stond hij wel stil.
Lekker mee doorgaan en je niks aan trekken van die jaloerse gevallen hier.
Die hebben alleen maar ponys die weigeren, omdatze zo kundig zijn Slapen

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:10

@ siegje ... je kan toch een x een oefenparcour proberen ?? *LOL*

@ runningkawa ; mijn pony weigert niet echt hoor , anders was ik heus niet in het zz gekomen Knipoog

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:24

Wat een stelletje kinderachtige mensjes toch weer.
Laat dat meisje toch lekker!
Als haar haf er maar plezier in heeft!
En peesbeschermers? So what? Wat maakt dat uit?
Ik spring ook altijd zonder! (Zal wel weer de volle laag krijgen)
Milka wil die dingen niet eens om!
Het kan mij allemal niks schelen hoor!
Zij weet vast ook wel wat goed voor haar paard is.

Meis, ga maar lekker door hoor waar je mee bezig bent Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 10:07

jaa....het si me gelukt...wel onder de les maarja maakt niet uit....kei hoog zeg Haha!

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 10:12

JusTinn schreef:

@ runningkawa ; mijn pony weigert niet echt hoor , anders was ik heus niet in het zz gekomen Knipoog

Een oefenparcour..
Ik zou er laatst met 1 meedoen op de manege hier in de buurt, alleen die werd afgelast.. Verdrietig

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 10:34

En ik zie liever een Haflinger die met plezier een 1.40 hindernis springt dan een 3 jarige die al een oefenparcours moet springen...dat is een veel grotere belasting op een paard... ik beleer pas met 3-3,5 en pas met 4 jarige begin ik met een enkel/dubbelsprongetje... die profs zullen zeker wel weten wat ze doen...maar rijden hun paard niet tot een oudere leeftijd toe! Daar is een paard geld en geen "kind" over het algemeen.

Maar goed, ik had al eerder een reactie geplaatst, maar ik las 5 pagina's door en dan ook maar ff off-topic reactie. Wat is het Z voor een B pony dan? Ik moest ook over 1 meter/1.10 terwijl me pony 1.20 was...dus wat is het probleem? Nu is het Z afgeschaft inderdaad, omdat het te hoog was... als een pony eroverheen gaat...zonder dwang, vind ik dat je dat gewoon moet kunnen doen zonder kritiek!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 10:45

JusTinn schreef:

Ja, sure.. Rolleyes

Jemig wat een GEZEIK in dit topic, weer typisch bokt he.. Poef.. Ik kan echt niet tegen die jaloerse penny meisjes waarvan hun pony's zogenaamd ZZ springen.. pff Misselijk

Maar ontopic: Wees echt TROTS op je pony, die opmerkingen die je naar beneden halen moet je gewoon negeren! JIJ weet dat je pony het leuk vind en dat je pony het uitstekend doet! Vind het een super tof filmpje en vind hem ook erg mooi. Sommige mensen zijn gewoon zo jaloers heb ik het idee. Ook heel erg veel succes met het dressuur!

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 10:52

Brechtje schreef:
JusTinn schreef:

Ja, sure.. Rolleyes

Jemig wat een GEZEIK in dit topic, weer typisch bokt he.. Poef.. Ik kan echt niet tegen die jaloerse penny meisjes waarvan hun pony's zogenaamd ZZ springen.. pff Misselijk

Maar ontopic: Wees echt TROTS op je pony, die opmerkingen die je naar beneden halen moet je gewoon negeren! JIJ weet dat je pony het leuk vind en dat je pony het uitstekend doet! Vind het een super tof filmpje en vind hem ook erg mooi. Sommige mensen zijn gewoon zo jaloers heb ik het idee. Ook heel erg veel succes met het dressuur!

Dankjewel! Knipoog

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:31

wow super haf. maar 1.44 en dan over de 1.40 jeetje. hij springt goed zeg. en het ziet er zeker mooi uit. Haha!

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:46

Brechtje schreef:
JusTinn schreef:

Ja, sure.. Rolleyes

wat ja sure ????

punt 1 , ik ben een jongen en punt 2 ik spring idd in het ZZ & ook met meerdere paarden/pony’s. Niks penny-achtigs aan , kijk op de KNHS , zie je mijn naam in het kader voor de ponies , en kijk ook ff op het nrps kan je foto’s van mij zien op moran & edgar , goedgekeurde dekhengsten .....ow .. als je mn naam wilt hebben : Justin Maarse Knipoog

wie is hier nou het jaloerse pennymeisje brechtje!!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:50

hihihi .... brechtje ik denk dat je het tegen de verkeerde had Clown

hahaha ... justin is een jongen , en spreekt de waarheid hoor!! de meeste kennen hem wel Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 12:00

Ja, sure.. Rolleyes

[/quote]

wat ja sure ????

punt 1 , ik ben een jongen en punt 2 ik spring idd in het ZZ & ook met meerdere paarden/pony’s. Niks penny-achtigs aan , kijk op de KNHS , zie je mijn naam in het kader voor de ponies , en kijk ook ff op het nrps kan je foto’s van mij zien op moran & edgar , goedgekeurde dekhengsten .....ow .. als je mn naam wilt hebben : Justin Maarse Knipoog

wie is hier nou het jaloerse pennymeisje brechtje!!
[/quote]

Oeps...1-0![/quote]

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 12:09

*zucht* EEN foutje dan, dat ik 'ja sure' zei.
Kunnen we nu AUB ontopic blijven!

Jemig...... sorry TS

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 12:18

Ik zag dat er even een misverstand was Knipoog.

Graag weer verder ontopic zonder elkaar al dan niet gefundeerd voor Penny uit te maken Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 13:59

Er zijn er meer met penny uitspraken, kijk maar eens op de eerste pagina's
geef ook meteen toe, dat ik de laatste pagina's niet eens gelezen heb Bloos

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:36

Wauw wat een gezeik weer Haha! Wel grappig hoor .. Daarom vind ik bokt ook zo leuk.. altijd reacties lezen Haha!

Maar wat ik wou zeggen.. Snap het gezeur niet helemaal ? Wat is dr mis mee.. Een trotse haf-eigenaar met een superhaf die gewoon veel van springen houd.. En dat ook nog eens super kan.. En daarbij .. Zou het interessant zijn als ze foto's zou plaatsen van haar haf die 50 cm springt ? Nee .. lijkt me niet.. Ik zou ook super trots zijn als mijn haf 1.40 zou springen..

Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:56

bokt is geen bokt zonder gezeur....mensen als deze haf niet had gewild was hij of door de hindernis gegaan, of erlangs gegaan of zich omgedraaid.....laat de TS lekker doen waar ze mee bezig was....niets verkeerd mee hoor !!!!!!

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:34

Wow super gaaf zeg! Echt knap hoor voor een haflinger (sorry mensen met een haflinger, maar ik heb een haflinger nog nooit zo hoog zien springen Knipoog )
Enne wat dat commentaar allemaal betreft, heb het niet allemaal doorgespit maar wie zet er nou niet liever een filmpje op dat je paard zo hoog springt dan over een kruisje van 50 cm ofzo (wat natuurlijk niet wil zeggen dat dat niet goed is (!!), ligt geheel aan het kunnen van je paard natuurlijk.
En zielig?? dan is het wk springen (ofzo) het toppunt van dierenmishandeling??

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:18

*o/*