[primeur] Wout springen, 1,45!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

skippy

Re: [primeur] Wout springen, 1,45!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:03

ik weet wel dat ik een wp in de dressuur moet halen en ik verwacht niet dat dat lang gaat duren ik kan namelijk wel dressuren (?) met wout alleen hebben we daar geen foto's van dat staat trouwens al een aantal keer in dit topic becshreven wout is makkelijk dressuur te rijden

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 13:47

ja klopt.. dressuur gaat ook wel heel goed bij dur

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:41

Heej Haha! Mensen uit Rijssen Haha! Grappig .. Waar staan deze paardjes ergens ?? Kunnen misschien wel keer meeten ofzo Haha! Pb zo wel even

Even ontopic : Zelf ben ik een ontzettende schijterd wat springen betreft.. Vind het dan ook super knap dat je zo hoog durft.. Maar na alle reacties gelezen te hebben denk ik ook dat het niet helemaal goed is voor je paardje.. Zn benen hebben idd wel heel erg veel te verduren .. Die bak zal nog wel meevallen lijkt mij.. Nouja dr is al genoeg over gezegd Knipoog

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:45

Bij mij doen de foto's het jammer genoeg niet Verdrietig

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:44

wow ! Of je gaat even springen zonder dat je enig idee hebt waar je mee bezig bent!
Waarom ga je in godsnaam 1.45 m springen ? Als je ziet dat de ruiter het paard geeneens ontspannen kan laten lopen ? je nog geeneens goed boven de sprong kan zitten ? het paard de techniek niet beheerst ?
dit is toch gewoon ZZOO DOMMMMMM!!!!!!
sorry maar ga eerst dressuur en springles nemen voor je dit soort dingen gaat proberen!

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 16:42

Nou wordt hier nou niet echt vrolijk van, vind het opzich niet zo heel stoer om zonder cap, zonder grondbalk, of erger grondbalk aan de verkeerde kant en in zo'n vreselijk natte bak 1.45 te gaan springen.

En het paardj ziet er ook niet meer uit als de jongste, en aan de foto's te zien heb je heeeeel veel gesprongen, en als je dan een beetje fatsoelijke hoogte springt kan dat nog maar zo hoog...

Vind het niet eerlijk tegenover het paard...

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:21

echt lache die spookfoto's in de binnenbak, ziet er grappig uit die andere foto's

nicolietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:36

impi schreef:
echt lache die spookfoto's in de binnenbak, ziet er grappig uit die andere foto's
het is minder "lache" als je onderuit gaat! Slapen

Rixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:55

Arnyek schreef:
Leuke pony!
Het springen ziet er netjes uit, voor zover ik daar echt iets over kan zeggen.
De amazone zal alleen wel haar handen hoger moeten houden tijdens het rijden. Teugels iets korter, handen hoger en het paard naar de hand toe drijven. Volgens mij geeft dat een fijner gevoel voor de combinatie.

Zelfde commentaar, maar een leuk paard Knipoog
en achja die cap moet je zelf weten!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 19:22

Mensen mensen wat een commetaar! Ik vind het erg goed dat je met je paardje deze hoogte bereikt. En dat nog wel zonder de juiste basis. Kan je na gaan wat het wordt als jullie echt je best gaan doen!

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:57

ik vindt het gevaarlijk dat je springt in zo een natte bak, zo een hoogte en dan nog zonder cap maar dat is jouw zaak
wat betreft het paard springt het niet slecht, allé ik zou het nu niet echt een geweldige springer noemen het is niet als ze over een recht van 1.45 springen dat ze super springpaarden zijn, het is netjes voor een doorsnede paardje, maar meer niet vindt ik het lijkt trouwens of hij de balk er bena mee neemt op de meeste sprongen en hij basculeert ook ni echt vindt ik. voorderest mooi paardje en leuke combi

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:02

wow wat een sprong zeg.
wel goed getimed jammer van die foto's in de binnenbak
maar idd die bak is niet al te bevoordelijk.

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:43

~Wauw ik wou dat ik dat kon met mijn paard.
Vind zo jammer dat hij ziek in zijn benen is mijn 1e echte eigen paard en deze dingen mis ik allemaal!
Super zonde!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:07

Wat ontzettend hoog zeg! En dat duft die van mij nog niet eens over een simpel kruisje Clown (Hier kan ie trouwens onderdoor lopen Cool )

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:13

Levensgevaarlijk!
XoNo heeft groot gelijk, ga maar eens goed nadenken of je paard dit pleziertje ( Verward ) wel waard is.

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:17

Wauw jij hebt lef joh!

wel heel hoog hoor pfff.
Ik vind het er mooi uitzien hoor.

Ik rij ook vaak in zo'n natte bak. Mijn merrie wil dan niet zo goed dressuur rijden.
Als ik in het water rijdt dan spettert het tegen haar hoofd en dan is het logisch dat ze haar hoofdje omhoog doet.
Dat vind ik ook helemaal niet erg.

Soms als de bak nog veel natter is dan gaan we lekker crossen, door het water of tikkertje doen.
En nee joh, de bak is helemaal niet glad hoor. Moet je kijken hoe ze er soms in lopen te rennen.
Die paarden hebben dikke pret hoor om af en toe es lekker te spelen tijdens het rijden. Heerlijk. Altijd maar serieus trainen, daar worden ze lekker afgestompt door.

Die van mij wordt er helemaal blij van als ik een keer lekker uit mijn dak ga met haar!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:19

leuke foto's.. dapper hoor! Is ie trouwens 1.54 of 1.56m Knipoog?