Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lenn schreef:Maar die Anky kan dan misschien wel beter aanvoelen wat het paard aan kan dan de tuinkabouter.
Als mijn 2-jarige de stal af zou breken van energie zou ik ook eerder een grote wei voor hem proberen te regelen dan erop springen maar desalniettemin vind ik het er netjes en niet overvraagd uit zien
* haar paard.
Citaat:Ach volgende week plaats ik gewoon Votje met Stang en trens foto´s!
Citaat:De hengsten voor de hengstenkeuring lopen echt al bijna het L2 werk uit hoor, ook als ze in juli pas 3 worden en daar wordt in augustus 2 jarige leeftijd mee begonnen.
Citaat:Votje kan dit werk prima aan, ik heb een fijne bodem en ze mag nog lekker los buiten lopen spelen. De tijd zal uitwijzen wie de verstandigste blijkt te zijn. (degene die met zn 8 jarige paard nog steeds B rijd of iemand die het paard verantwoord voor de sport inzet)
Citaat:Genoeg nu hoop ik over haar leeftijd want anders vraag ik hier wel een slotje op. Het lijkt wel of het hier af en toe meer om jaloezie draait dan om principes.

ShannaY schreef:Ps. zoals ik al eerder vermeld, vind ik haar trouwens ook een behoorlijk flinke ondernek hebben.
Hoe komt die daar?
VValar schreef:ShannaY schreef:Ps. zoals ik al eerder vermeld, vind ik haar trouwens ook een behoorlijk flinke ondernek hebben.
Hoe komt die daar?
Vindt je? De merrie heeft gewoon veel front.
ShannaY schreef:Ps. zoals ik al eerder vermeld, vind ik haar trouwens ook een behoorlijk flinke ondernek hebben.
Hoe komt die daar?
Lenn schreef:Het lijkt wel of je dingen zit te zoeken!
, daar zou ik niet graag op terecht komen
Citaat:@ Shanna Y: Op welke aardbol leef jij? Spelenderwijs rijden klaag je aan, maar een L2 zit er toch zo in. Dat is nu pas iets dat net te ver zou gaan. Er is dan ook wel geen proef op de hengstenkeuring, maar je dacht toch niet dat ze de hengsten wild kunnen afleveren in Ermelo. Plus dan nog het feit dat die paarden er al moeten bijstaan als een 4 à 5 jarigen. Hoe kom je daaraan?
Viennanova schreef:Pfff, er wordt wel snel geoordeeld op bokt, zeg!
Fitzroy schreef:Wat een discussie over het inrijden van Votje zeg!
Ik vind het een mooi paard die er qua bouw zo volwassen en compleet uit ziet dat een paar keer rijden in de week echt geen kwaad kan.
Als ze het geestelijk dan ook nog aan kan, is het toch allemaal oke?
Ik vind het veel erger dat er grote lange slungels op 3-jarige leeftijd worden ingereden, ze zijn tenslotte al 3 dus kunnen ingereden worden.
Bij ieder individueel paard moet je kijken of hij/zij eraan toe is. Daar staat geen precieze leeftijd voor imo.
* edit * als ik dan toch wat te zeuren moet hebben, vind ik alleen de betonnen bakrand erg eng, daar zou ik niet graag op terecht komen